AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #1 Skrevet 22. mars 2024 Ja, skal jeg tørre det? Har vært singel i 4 år nå, etter ett langvarig forhold med tre barn, og begynner å kjenne at jeg har lyst å ha noen som også vil ha meg. Men det er skummelt… Jeg er redd for avvisning, eller ingen interesse fra menn i det hele tatt. Jeg er ikke spesielt pen, jeg er tykk og jeg har 3 barn 50%. I tillegg har jeg lite interesser utenom jobb, barn og deltidsstudier for tiden. Jeg er straks 50, nærmer meg overgangsalderen med alt det innebærer 😬 Min quilty pleasure er reality - gjerne med kjendiser 😅 Og alt dette i kombinasjon føler jeg gjør meg lite attraktivt for menn, så jeg tenker at det ikke er vits å lage meg profil på en app. Så er det vits? Anonymkode: f64df...99f 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #2 Skrevet 22. mars 2024 Den som intet våger intet vinner. Du bør alltid søke det du ønsker deg. Dette vet du jo, du er en voksen dame. Lykke til Anonymkode: f1a04...6be 1 2
Skjold Skrevet 22. mars 2024 #3 Skrevet 22. mars 2024 Finnes plenty av ensomme menn i 50åra så det går nok fint
frøkna Skrevet 22. mars 2024 #4 Skrevet 22. mars 2024 Dating kan innebære avvisning også, men den som ikke våger intet vinner som de sier. Prøv å fokusere mer på hva det er du ønsker fra en partner og fra et forhold heller enn hva det er som gjør du selv tror du er et mindre godt catch. 1 1
Bombasi Skrevet 22. mars 2024 #5 Skrevet 22. mars 2024 Du må nesten forsøke og så se. Ingen kommer på døren din og ringer på mens du er opptatt av å se på Kompani Lauritzen en lørdagskveld Så du må nesten ta de initiativene du kan ta. Og så må du bare presentere deg slik du er, for så la menn ta seg av vurderingen av deg. Det høres nesten ut som om at du har vurdert på vegne av dem, og det er ikke et godt utgangspunkt. Kjør på! Og ta det som møter deg med strak arm. Lykke til! 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #6 Skrevet 22. mars 2024 Bare gjør det! Det er ikke så skummelt som du tror! Jeg er bare et par år yngre enn deg og kom meg nylig på Tinder. Allerede vært på en date med en mann som vil møte meg igjen. Han var veldig hyggelig og kjekkere i virkeligheten. Kjør på! Anonymkode: 50ec2...8c4
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. mars 2024 #7 Skrevet 23. mars 2024 Alle kan bli avvist. Men den som intet våger. Min erfaring er at menn trekker mot kvinner som er glad i seg selv og trygg på seg selv. At du er klar på hva du ønsker i en evt partner. Og ikke se på det som om at du skal finne The One. Se på det som en mulighet til å møte og bli kjent med nye mennesker. Og er du heldig får du kjemi med noen. Så tar en det fra der. Selv om du ikke er super slank og veltrent kan du allikevel se bra ut. Ikke alle menn trekkes mot tynne damer. Det er det som er så fint med å dating apper. Har du fine og ærlige bilder som representerer deg så vet du jo at de som liker profilen din finner deg interessant. Just do it🥳
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #8 Skrevet 23. mars 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Ja, skal jeg tørre det? Har vært singel i 4 år nå, etter ett langvarig forhold med tre barn, og begynner å kjenne at jeg har lyst å ha noen som også vil ha meg. Men det er skummelt… Jeg er redd for avvisning, eller ingen interesse fra menn i det hele tatt. Jeg er ikke spesielt pen, jeg er tykk og jeg har 3 barn 50%. I tillegg har jeg lite interesser utenom jobb, barn og deltidsstudier for tiden. Jeg er straks 50, nærmer meg overgangsalderen med alt det innebærer 😬 Min quilty pleasure er reality - gjerne med kjendiser 😅 Og alt dette i kombinasjon føler jeg gjør meg lite attraktivt for menn, så jeg tenker at det ikke er vits å lage meg profil på en app. Så er det vits? Anonymkode: f64df...99f Det er vits. Men du bør lage profilen litt bra. Den bør være en ærlig fremstilling av deg. Du sier du er tykk, men ikke hvor tykk. Jeg synes alle jenter sier de er tykke.. Legg uansett ikke ut bilder som lyver om det. Men du trekker bare fram det som er negativt om deg (i dine øyne) du må fokusere mer på de positive sidene. Fremstill deg positivt og bruk bra, men ærlige bilder Det er veldig mange creeps der ute som ser på uattraktive kvinner med lavt selvbilde som lett bytte. Vær forsiktig og nøye med hvem du treffer og aldri tilby sex med en gang. Ikke fremstill deg selv som et offer eller en uattraktiv kvinne! Du er en attraktiv kvinne, garantert!!!! - For noen. Ikke for alle. Akkurat som man kan si om alle andre. Fremstill deg som en positiv og trygg dame. Da tiltrekkes de mer riktige mennene. Nett dating er vanskelig. Men det kan være verd det. Bare vær obs på alle fallgruver.. Anonymkode: a5503...198 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #9 Skrevet 23. mars 2024 Jeg har vært alene i 6 år og kunne aldri brukt datingapper. Det er så mange creepy menn der. Med mindre du klarer å være kynisk og ikke ha følelser, vil dette gå på psyken løs. Har hørt nok av fortellinger fra venninner om hva slags menn de møtte på. Anonymkode: c2911...da5
Fjompenisse Skrevet 23. mars 2024 #10 Skrevet 23. mars 2024 56 minutter siden, AnonymBruker said: Det er veldig mange creeps der ute som ser på uattraktive kvinner med lavt selvbilde som lett bytte. Vær forsiktig og nøye med hvem du treffer og aldri tilby sex med en gang. Anonymkode: a5503...198 Sex er vel noe to parter har, ikke gir og får? Hva om hun ønsker å ha sex? For min del blir det litt merkelig med kvinner og menn som bruker sex som en forhandlingsteknikk. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #11 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja, skal jeg tørre det? Har vært singel i 4 år nå, etter ett langvarig forhold med tre barn, og begynner å kjenne at jeg har lyst å ha noen som også vil ha meg. Men det er skummelt… Jeg er redd for avvisning, eller ingen interesse fra menn i det hele tatt. Jeg er ikke spesielt pen, jeg er tykk og jeg har 3 barn 50%. I tillegg har jeg lite interesser utenom jobb, barn og deltidsstudier for tiden. Jeg er straks 50, nærmer meg overgangsalderen med alt det innebærer 😬 Min quilty pleasure er reality - gjerne med kjendiser 😅 Og alt dette i kombinasjon føler jeg gjør meg lite attraktivt for menn, så jeg tenker at det ikke er vits å lage meg profil på en app. Så er det vits? Anonymkode: f64df...99f Du tenker akkurat som jeg gjør. Jeg har vært singel mye lengre enn deg, jeg har ikke vært på date siden ... 2013 eller noe sånt, tror jeg. Jeg registrerte meg på Tinder for 3-4 dager siden, men etter registreringen har jeg ikke turt å gå inn i appen å gjøre noe mer, verken kikke eller sveipe. Jeg skjønner godt at du ikke tør siden jeg er der selv, jeg er også tjukk og ikke spesielt pen, så jeg tror ingen vil ha meg uansett. Og siden jeg (og du?) tenker sånn så blir det sikkert sånn også? Har lest endel på KG opp igjennom årene her også og det virker virkelig som at kvinner som oss ikke trenger å prøve engang, for menn vil bare ha sunne, friske, slanke kjærester og alt annet er bare pulemateriale. Anonymkode: 8e331...cb9
Fjompenisse Skrevet 23. mars 2024 #12 Skrevet 23. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner godt at du ikke tør siden jeg er der selv, jeg er også tjukk og ikke spesielt pen, så jeg tror ingen vil ha meg uansett. Og siden jeg (og du?) tenker sånn så blir det sikkert sånn også? Har lest endel på KG opp igjennom årene her også og det virker virkelig som at kvinner som oss ikke trenger å prøve engang, for menn vil bare ha sunne, friske, slanke kjærester og alt annet er bare pulemateriale. Anonymkode: 8e331...cb9 KG er ikke noen selvtillitsboost. Det er noen høylytte og ivrige skribenter som liker å snakke ned både menn og kvinner generelt, men verden er mye mer divers enn anonyme bedrevitere på dette forumet. Hva er det verste som kan skje om du åpner appen og begynner å sveipe? Du har ikke verdens beste selvtillit så det verste som kan skje er at du får «bekreftet» dine egne fordommer om deg selv. Skriver bekreftet i anførselstegn fordi Tinder ikke er en fasit på attraktivitet, det er en overfladisk sortering, men som du sikkert vet, så er det mye mer enn bare et bilde som forteller hvor attraktiv man er. Nå har jeg kanskje i overkant god selvtillit, jeg er ikke på Tinder eller andre apper enn så lenge, så kanskje jeg får meg en reality check, men synes det er virkelig trist om man synes så dårlig om seg selv basert kun på utseendet. Synes absolutt du skal åpne appen og i alle fall se. Kanskje du har rett, men mest sannsynlig tar du skammelig feil. Dumt om du i alle fall ikke tør å prøve. Du har vel ikke noe å tape? 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #13 Skrevet 23. mars 2024 Enig med den ingenting å tape mentaliteten. For om du uansett skal leve som du har tapt, skader det å ta en sjangs og kanskje bli overasket? Legger til at det er jo mulig å møte menn utenfor tinder også. Og at om det blir skuffelse der, trenger ikke det å bety skuffelse for evig tid det heller. Anonymkode: a1a25...87f 3
Valo Skrevet 23. mars 2024 #14 Skrevet 23. mars 2024 Dating app kan ofte forsterke bildet av å bli avvist. Det beste er å gå ut, tørre å snakke med ukjente, se seg rundt å oppleve at det finnes mange ulike mennesker i ulike form og fasong. Holdt telefon unna å rette blikket opp til de mennesker som omringer deg. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #15 Skrevet 23. mars 2024 Dating garanterer dessverre at du vil føle på avvisning, det gjelder å lære seg at det ikke trenger å være personlig, selvom det selvsagt føles sånn. Til en eventuell profil vil jeg anbefale deg å bruke mange bilder, helst unngå selfies, og ha gjerne bilder i hel-profil, da vet du at de som liker profilen din, er klar over hvordan du ser ut, dersom du frykter negativ reaksjon til kroppen din. Så er det ikke alt du trenger å fremlegge i en profil, reality med kjendiser er ikke det verste som finnes, så du MÅ ikke ha med det i en profil. Skriv kort om deg selv, og hva du har å tilby, og hva slags forpliktelse du søker. Ikke skriv for mye om hva du vil ha i en partner, da risikerer du at de du dater lager et glansbilde av seg selv, ut i fra det de vet du vil ha. Anonymkode: 90f41...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #16 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du tenker akkurat som jeg gjør. Jeg har vært singel mye lengre enn deg, jeg har ikke vært på date siden ... 2013 eller noe sånt, tror jeg. Jeg registrerte meg på Tinder for 3-4 dager siden, men etter registreringen har jeg ikke turt å gå inn i appen å gjøre noe mer, verken kikke eller sveipe. Jeg skjønner godt at du ikke tør siden jeg er der selv, jeg er også tjukk og ikke spesielt pen, så jeg tror ingen vil ha meg uansett. Og siden jeg (og du?) tenker sånn så blir det sikkert sånn også? Har lest endel på KG opp igjennom årene her også og det virker virkelig som at kvinner som oss ikke trenger å prøve engang, for menn vil bare ha sunne, friske, slanke kjærester og alt annet er bare pulemateriale. Anonymkode: 8e331...cb9 Jeg traff jo exen på sukker for 16 år siden, så jeg har jo prøvd nettdating, og det fungerte den gangen, men jeg føler ting er mye mer overfladisk nå enn da 😬 Jeg var heller ikke slank den gangen, hadde noen kg for mye, men nå har jeg enda mer 😅 Men når jeg tenker tilbake så hadde jeg ikke noe problemer med å få dater den gangen, jeg var vare selv litt lite aktiv så mennene måtte ta initiativ. Men egentlig har jeg bedre erfaring med å treffe noen på byen ( eller hadde, for det er jo en del år siden..) men at jeg her var selv litt for «kresen». Men nå som godt voksen har jeg ikke spesielt lyst å gå på byen, jeg trives bedre hjemme eller i mindre lag med venner. Jeg er både introvert og litt sjenert i ukjente sosiale settinger, så da vet jeg ikke helt hvor jeg skulle truffet noen. Og sånn egentlig trives jeg godt som singel, men innimellom, kanskje spesielt i ferier når barna er hos pappaen, kunne jeg tenkt meg å ha noen å finne på noe med, enten det er å gå på tur, kino, ut å spise eller binge en serie på Netflix. Og jeg savner å flørte og ha noen å tenke på 😍 Anonymkode: f64df...99f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #17 Skrevet 23. mars 2024 Takk for alle svar, jeg vet jo at man må våge for å vinne 😍 Og jeg svartmalte vel litt i hovedinnlegget, for jeg vet også at jeg har mer på by på enn akkurat det jeg skrev. Jeg er en godt likt person i de ulike arenaene jeg er, enten det er jobb, barnas fritidsaktiviteter eller annet, men jeg er ikke den som byr på meg selv ved første anledning, og kan virke litt stille og lukket. Jeg har noen gode venninner som jeg treffer med ujevne mellomrom, men siden jeg er introvert og har en sosial jobb, i tillegg til barnas oppfølging og studier, så prioriterer jeg ofte lading med egentid fremfor å være sosial på fritiden. Men jeg kunne tenke meg en som kunne pushe meg litt ut av komfortsonen også, dra meg med på ting, men som også kan trives med hjemmekos og Netflix. Jaja, vi får se om jeg våger å lage meg en profil, jeg er fortsatt i tenkeboksen 😅 Anonymkode: f64df...99f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #18 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, skal jeg tørre det? Har vært singel i 4 år nå, etter ett langvarig forhold med tre barn, og begynner å kjenne at jeg har lyst å ha noen som også vil ha meg. Men det er skummelt… Jeg er redd for avvisning, eller ingen interesse fra menn i det hele tatt. Jeg er ikke spesielt pen, jeg er tykk og jeg har 3 barn 50%. I tillegg har jeg lite interesser utenom jobb, barn og deltidsstudier for tiden. Jeg er straks 50, nærmer meg overgangsalderen med alt det innebærer 😬 Min quilty pleasure er reality - gjerne med kjendiser 😅 Og alt dette i kombinasjon føler jeg gjør meg lite attraktivt for menn, så jeg tenker at det ikke er vits å lage meg profil på en app. Så er det vits? Anonymkode: f64df...99f Hvis du er så usikker så anbefaler jeg deg å betale for tinder gull, da kan du se hvem som liker deg, så kan du matche med de du synes er interessante. Jeg tror du kan ha godt av å jobbe med selvbildet ditt før du involverer deg i menn, for hvis du er så usikker så kan du fort bli offer for menn som ikke vil ditt beste, det gjelder forsåvidt både menn som er på tinder og folk du møter i den "virkelige" verden. Jeg er tjukk og ikke spesielt pen, og jeg har fått en del likes, så det er ingenting å være redd for. Anonymkode: 05a00...974 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #19 Skrevet 23. mars 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du er så usikker så anbefaler jeg deg å betale for tinder gull, da kan du se hvem som liker deg, så kan du matche med de du synes er interessante. Jeg tror du kan ha godt av å jobbe med selvbildet ditt før du involverer deg i menn, for hvis du er så usikker så kan du fort bli offer for menn som ikke vil ditt beste, det gjelder forsåvidt både menn som er på tinder og folk du møter i den "virkelige" verden. Jeg er tjukk og ikke spesielt pen, og jeg har fått en del likes, så det er ingenting å være redd for. Anonymkode: 05a00...974 Veldig enig i dette. Mange gode råd generelt i tråden. Bruk Tinder Gull. Og vær ærlig, bruk bilder i helfigur. Jeg oppretta profil onsdag. Helt normalt søt dame, 42 - ikke spesielt pen. Slank da, vet dog ikke hvor viktig det der er…. 1450 likes på min profil på disse få dagene - så likes får du. Problemet er å tråle alle profiler for å skille ut de som faktisk er seriøse. 90 av de er ute etter kun sex. Lykke til! Anonymkode: 1ac5d...d5d
Queen19 Skrevet 23. mars 2024 #20 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet er å tråle alle profiler for å skille ut de som faktisk er seriøse. 90 av de er ute etter kun sex. Lykke til! Anonymkode: 1ac5d...d5d Dette er veldig sant. Jeg lærte meg fort å luke vekk profilene som ikke hadde profiltekst, mange bilder med kroppsfokus, og de som ikke skrev hva de søkte. Er flere som skriver "ikke ute etter ONS" men det trenger ikke å bety at de er ute etter noe seriøst, kan være så enkelt som at de ønsker en fuck buddy 😅 Jeg fant samboeren min fordi jeg hadde gull, og fordi jeg justere på alder med 2-3 år. Hadde aldri sveipet på han om jeg ikke visste at han viste interesse, følte han var alt for kjekk for meg 🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå