AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Skal på ferie om 3 måneder og vil gjøre alt jeg kan for å gå ned mest mulig til da. Er 181 høy og veier 95 kilo. Hva tenker dere? Vet at man bør gjøre det som en livsstilsendring, men føler meg så ille nå at jeg vil ned fort. Anonymkode: 925f8...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Jeg er i den prosessen nå, og har gått ned 3,5 kg på 4 uker. Men det er livsstilsendring som må til. Jeg har et mål om å gå ned 8 kilo til på de neste 3 månedene. Begynte på 81 kilo og er 1,68 høy. Anonymkode: 29d22...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er i den prosessen nå, og har gått ned 3,5 kg på 4 uker. Men det er livsstilsendring som må til. Jeg har et mål om å gå ned 8 kilo til på de neste 3 månedene. Begynte på 81 kilo og er 1,68 høy. Anonymkode: 29d22...a25 Så flink du er 🥰 Hvor streng er du? Og hva spiser du i løpet av en dag? 😊 Ts Anonymkode: 925f8...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars Jeg har gått ned 18-19 kg siden august i fjor. Er som regel streng i hverdagen, men går på en smell her og der, koser meg i helgene og i bursdager osv. Veier ALT jeg spiser, bortsett fra middag men forsyner meg mindre enn jeg gjorde før, og merker magesekken har krympet for jeg blir fortere mett. Slutter som regel litt før jeg er mett, for det tar ofte tid før metthetsfølelsen kicker inn. Drikker ALDRI kalorier. Drikker vann, lettbrus og lettsaft. Jeg får hjelp til vektnedgang av legen. For at ting skal gå fint for seg. Viktig å tenke livsstilsendring, nå etter 7 mnd merker jeg at vanene jeg har lagt til meg er mer "meg" og at jeg har byttet ut en del av de dårlige med bedre vaner. Har nå planer om lett trening fremover, for å bygge opp kroppen litt. Men er kronisk syk, så noe hardtrening blir det ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars Jeg gikk ned 23 kg på 6 måneder. I underkant av 1 kg i uken. Det krevde stor innsats, både på kjøkkenet og på treningsstudioet. Men et kilo pr uke er fullt mulig om du går inn for det. Min oppskrift var å spise ca 1600 kcal pr dag, og trening fem ganger i uken (mix av cardio og styrke). Anonymkode: 5f03d...b5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så flink du er 🥰 Hvor streng er du? Og hva spiser du i løpet av en dag? 😊 Ts Anonymkode: 925f8...be6 Jeg har 3 måltider til dagen. Det varierer hva jeg spiser, men prøver å ikke spise mer enn 500 kalorier per måltid. Hver fredag så har jeg en "kosedag / godteridag. Men utenom det så er det ikke noe godteri eller søtsaker. Anonymkode: 29d22...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias001 Skrevet 23. mars #7 Del Skrevet 23. mars 9 hours ago, AnonymBruker said: Skal på ferie om 3 måneder og vil gjøre alt jeg kan for å gå ned mest mulig til da. Er 181 høy og veier 95 kilo. Hva tenker dere? Vet at man bør gjøre det som en livsstilsendring, men føler meg så ille nå at jeg vil ned fort. Anonymkode: 925f8...be6 3 kg er realistisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Del Skrevet 23. mars Da klarer du lett 10-15 kg. knekkebrødkuren gir kickstart. Anonymkode: 118e4...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 23. mars #9 Del Skrevet 23. mars (endret) Orchideae skrev (7 timer siden): Viktig å tenke livsstilsendring, nå etter 7 mnd merker jeg at vanene jeg har lagt til meg er mer "meg" og at jeg har byttet ut en del av de dårlige med bedre vaner. Har nå planer om lett trening fremover, for å bygge opp kroppen litt. Men er kronisk syk, så noe hardtrening blir det ikke. Jeg er kjempelykkelig med innesykkel koblet til et program der jeg sykler forskjellige ruter rundt omkring i verden. Man kan sykle lette traseer, og hvis man velger å avsluttte turen langt inne i skoen, så er det bare å gå av sykkelen, og man er hjemme. Innesykkelen tar helt bort hindringer som dårlig vær, og koster ingen ting å komme seg til treninga. Den har fullstendig stoppet vektoppgang for meg, og det å stoppe vektoppgang er det viktigste skrittet på veien mot lettere kropp. Endret 23. mars av I Grosny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #10 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skal på ferie om 3 måneder og vil gjøre alt jeg kan for å gå ned mest mulig til da. Er 181 høy og veier 95 kilo. Hva tenker dere? Vet at man bør gjøre det som en livsstilsendring, men føler meg så ille nå at jeg vil ned fort. Anonymkode: 925f8...be6 Det kommer jo litt an på. Jeg gikk superraskt ned med keto. Spiste maks 4-5 g karbo om dagen. Jeg har tynne bein, men stor mage, alt fester seg på magen. Er 160 cm og veide 73kg. Gikk ned 15 kg på 8-9 uker, altså 58 kg. Gikk da over på lavkarbo, mild versjon, og vekten stabiliserte seg på 55 kg. Jeg har egentlig alltid veid 45-50 kg, men for noen år siden skjedde noe med forbrenning og jeg la på meg 20 kg på 3-4 mnd. Helt sprøtt. Tror ikke jeg tåler karbohydrater. Anonymkode: 5ab6e...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 23. mars #11 Del Skrevet 23. mars I Grosny skrev (2 timer siden): Jeg er kjempelykkelig med innesykkel koblet til et program der jeg sykler forskjellige ruter rundt omkring i verden. Man kan sykle lette traseer, og hvis man velger å avsluttte turen langt inne i skoen, så er det bare å gå av sykkelen, og man er hjemme. Innesykkelen tar helt bort hindringer som dårlig vær, og koster ingen ting å komme seg til treninga. Den har fullstendig stoppet vektoppgang for meg, og det å stoppe vektoppgang er det viktigste skrittet på veien mot lettere kropp. Har faktisk kjøpt meg en tredemølle, ellipsemaskin og noen lette vekter, nettopp fordi jeg da kan avslutte før grensen er nådd. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 23. mars #12 Del Skrevet 23. mars (endret) Orchideae skrev (5 timer siden): Har faktisk kjøpt meg en tredemølle, ellipsemaskin og noen lette vekter, nettopp fordi jeg da kan avslutte før grensen er nådd. 🙂 Bra! Jeg hører gjerne på lange foredrag på youtube mens jeg tråkker. Sånt kan være god underholdning på ellipse og mølle også, men mange foretrekker musikk. Endret 23. mars av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 23. mars #13 Del Skrevet 23. mars Tråden er ryddet for helseskadelig innhold. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 23. mars #14 Del Skrevet 23. mars Hadde jeg gått inn for det hadde jeg nok fått til 10-12 kg. Kronisk jojo slanker her og pleier å gå ned ca en kg i uken. Dog ikke knekt koden på å holde vekta🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 23. mars #15 Del Skrevet 23. mars Jeg vil tro 2-3 kg : ) "Går du for raskt ned i vekt risikerer du at kroppen ikke klarer å tilpasse seg den nye vekten. Resultatet er ofte at du går like raskt opp i vekt, og at vekten gjerne blir høyere enn utgangspunktet. Det er dette vi kaller jo-jo-slanking. De fleste ønsker å gå mye ned i vekt, på kortest mulig tid. En rask vektreduksjon kan gjøre det vanskelig å holde vekten over tid. En langsom vektnedgang er anbefalt for at vekttapet skal kunne opprettholdes over tid og bli varig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #16 Del Skrevet 23. mars Jeg har gått ned 5 kg siden nyttår, og jeg har egentlig ikke prøvd noe særlig. Kuttet ut alkohol, begynte å trene mer (er i aktivitet hver dag, men ofte går jeg bare en tur), har hatt fokus på å lage mer mat fra bunnen av. Spiser det jeg har lyst på, pizza, sjokolade, bakevarer osv men prøver å ikke spise så store mengder om gangen. Jeg tror du lett kan gå ned minst 7 kg i den perioden hvis du gjør en innsats. Drikk mye vann, veldig mange av oss drikker ikke nok og man føler seg ofte sulten når man egentlig mest er tørst. Kutt ut alkohol hvis du drikker det (mange tomme kalorier og det ødelegger for forbrenningen). Prøv å lage sunn og næringsrik mat, mye grønnsaker, frukt til snacks. Planlegg og forbered måltid og ha alltid snacks på lur, hvis du blir veldig sulten og ikke har sunn mat lett tilgjengelig er det mer sannsynlig at du tar noe usunt eller overspiser mye. Beveg deg hver dag. Prioriter søvn (vi spiser mer og går lettere opp i vekt når vi ikke får nok søvn). Husk at uansett hvor mye du veier og hvordan kroppen din ser ut er du fin som du er! Kos deg på ferie ☺️ Anonymkode: adf19...811 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå