Gå til innhold

Baby Jailyn

Anononyma

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvilket underforum jeg skal legge dette i, men må bare få ventilert litt. 

Altså, sitter her og føler meg fysisk dårlig etter å ha hørt det stakkars barnet gråte på et opptak på tiktok. Dette er en av de mest forferdelige sakene jeg har hørt om. Det smerter langt inn i sjelen å vite at et nydelig lite barn på bare litt over ett år har måttet lide alene i en lekegrind i 10 dager mens mor er på ferie (!!!!!). Full av egen avføring - de fant tilogmed avføring i magesekken hennes da det var det eneste hun hadde tilgang på å spise.

Det er så ufatterlig hjerterått. 

Hvordan kan en mor gjøre noe sånt mot barnet sitt? 

Hvil i fred du nydelige Jailyn, vit at mødres hjerter blør for deg over hele verden 💔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Anononyma skrev (På 22.3.2024 den 21.50):

Vet ikke hvilket underforum jeg skal legge dette i, men må bare få ventilert litt. 

Altså, sitter her og føler meg fysisk dårlig etter å ha hørt det stakkars barnet gråte på et opptak på tiktok. Dette er en av de mest forferdelige sakene jeg har hørt om. Det smerter langt inn i sjelen å vite at et nydelig lite barn på bare litt over ett år har måttet lide alene i en lekegrind i 10 dager mens mor er på ferie (!!!!!). Full av egen avføring - de fant tilogmed avføring i magesekken hennes da det var det eneste hun hadde tilgang på å spise.

Det er så ufatterlig hjerterått. 

Hvordan kan en mor gjøre noe sånt mot barnet sitt? 

Hvil i fred du nydelige Jailyn, vit at mødres hjerter blør for deg over hele verden 💔

Ja jeg er helt enig, denne saken har virkelig tært på meg også. Lagt våken om kveldene og tenkt på det stakkars barnet. :( Helt uforståelig vondt. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...