Anononyma Skrevet 22. mars 2024 #1 Del Skrevet 22. mars 2024 Vet ikke hvilket underforum jeg skal legge dette i, men må bare få ventilert litt. Altså, sitter her og føler meg fysisk dårlig etter å ha hørt det stakkars barnet gråte på et opptak på tiktok. Dette er en av de mest forferdelige sakene jeg har hørt om. Det smerter langt inn i sjelen å vite at et nydelig lite barn på bare litt over ett år har måttet lide alene i en lekegrind i 10 dager mens mor er på ferie (!!!!!). Full av egen avføring - de fant tilogmed avføring i magesekken hennes da det var det eneste hun hadde tilgang på å spise. Det er så ufatterlig hjerterått. Hvordan kan en mor gjøre noe sånt mot barnet sitt? Hvil i fred du nydelige Jailyn, vit at mødres hjerter blør for deg over hele verden 💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 2. april 2024 #2 Del Skrevet 2. april 2024 Anononyma skrev (På 22.3.2024 den 21.50): Vet ikke hvilket underforum jeg skal legge dette i, men må bare få ventilert litt. Altså, sitter her og føler meg fysisk dårlig etter å ha hørt det stakkars barnet gråte på et opptak på tiktok. Dette er en av de mest forferdelige sakene jeg har hørt om. Det smerter langt inn i sjelen å vite at et nydelig lite barn på bare litt over ett år har måttet lide alene i en lekegrind i 10 dager mens mor er på ferie (!!!!!). Full av egen avføring - de fant tilogmed avføring i magesekken hennes da det var det eneste hun hadde tilgang på å spise. Det er så ufatterlig hjerterått. Hvordan kan en mor gjøre noe sånt mot barnet sitt? Hvil i fred du nydelige Jailyn, vit at mødres hjerter blør for deg over hele verden 💔 Ja jeg er helt enig, denne saken har virkelig tært på meg også. Lagt våken om kveldene og tenkt på det stakkars barnet. Helt uforståelig vondt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå