Gå til innhold

Forferdelige nyheter for Jyllandsposten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jo være trist for dem som har skrevet flere tråder med temaet "men pengene våre tar de gjerne imot"...

;)

Skrevet

Huff dette var forferdelige nyheter :ler::ler:

Skrevet
Det må jo være trist for dem som har skrevet flere tråder med temaet "men pengene våre tar de gjerne imot"...

;)

:ler:

Skrevet

Forferedelig nyheter for de muslimer som vil gjenopplive blasfemiparagrafen også:

Link

Til ettertanke for muslimer bør det være at Muhammed selv var blasfemiker!

Ved å hevde at Jesus ikke er hverken Guds sønn, inkarnasjon av Gud, Messias eller den største profet, begår Muhammed og hans tilhengere hårreisende blasfemi i henhold til kristen tro. Forskjellen mellom hva kristne mener Jesus er, nemlig en inkarnasjon av Gud selv, og hva muslimer mener Jesus er, nemlig en vanlig profet, er større enn forskjellen mellom å se Muhammed som en stor profet og å se ham som en vanlig mann.

Skrevet (endret)

" Hvordan tror vi muslimene ville reagere dersom en mann stilte opp på et torg i midtøsten og erklærte at Muhammed bare var en vanlig og litt små-from mann, og at han selv var den største profeten, større enn alle andre?"

Svaret er at man hadde blitt drept på stedet.

Endret av Utenriksmedister
Skrevet
http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/article552127.ece

Nå nekter Irak å ta imot mer økonomisk støtte fra Danmark.

Jyllandsposten som har ansvaret for tegningene må være helt fra seg av sorg og anger over denne forferdelige nyheten!

Kansje dette også var et av målene til de ytterligående kristne. De ønsket ikke å dele med andre, men hadde ingen anen måte å stoppe støtten på enn å provosere til krig.

Uansett ser det ut til at de har nådd sitt mål. Sansynligvis er mange skadet og kansje drept. men det er en liten pris for å beholde pengene selv.

Skrevet

Det der var dagens største konspirasjonsteori :ler:

Skrevet
Det der var dagens største konspirasjonsteori  :ler:

Kansje. Men som jeg skrev i en annen tråd har f.eks. Sharon og hans kompaner en egen evne til å provosere frem krig. Vi så det tidligere da han absolutt skulle gå blandt muslimene da de skulle be.

Hadde palestinerene på samme måte begynt med grafiti på klagemutren skal jeg love deg konflikt og at mange "kristne" ville vise sitt sanne ansikt.

Skrevet (endret)
Kansje. Men som jeg skrev i en annen tråd har f.eks. Sharon og hans kompaner en egen evne til å provosere frem krig. Vi så det tidligere da han absolutt skulle gå blandt muslimene da de skulle be.

Hadde palestinerene på samme måte begynt med grafiti på klagemutren skal jeg love deg konflikt og at mange "kristne" ville vise sitt sanne ansikt.

Muslimer har en egen evne til å dra israel inn i alle temaer.

Er det for å prøve å få høyreekstreme mer fornøyd? :ler:

Endret av Utenriksmedister
Skrevet

Denne var helt syyyk ler.gif

Jeg synes at muslimer som blir intervjuet på tv( for det er der jeg ser dem) er helt blåst i hue.

de er jo på innteliggentnivå som mitt yngste barn,ressonerer helt barnslig,skriker opp for ingenting og ja de er så underkua og er helt blotta for kunnskap.

Jeg rister på hodet når jeg ser på reportasjer om muslimer,de vet ikke hvor dumme de fremstår.

Hør hvordan de snakker da, det er jo helt hjernedødt hele opplegget.

Det er som en gjeng unger som lager bråk hvis de ikke får viljen sin.

Bare at muslimenes leketøy( ikke alle muslimer) av de vi ser og hører om på tv har bomber,granater,gevær osv...........mordere,mordere,mordere,mordere.

Synes at hele greia med å brenne flagget vårt er så barnslig, jeg kjenner det ingen plass,synes de er så laaaaaangt etter oss i utvikling at jeg tar de ikke på alvor.

At de dreper og terroriserer og får med millioner i et massehysteri er jo helt borti natta,sikker på at over halvparten av de muslimske demonstrantene ikke vet hva de demonstrere for en gang, de tørr bare ikke å ytre sin mening så da er det like greit å følge strømmen hvis man vil beholde livet.

Sett NORGE 1000 år tilbake så er vi vel på samme iq

nivå som disse her.

Og hadde jeg vært i et muslimsk miljø nå og de hadde sett dette her,så hadde jeg blitt skutt,voldtatt,partert,sprengt i fillebiter fordi jeg faktisk tør å bruke det som er meg utdelt fra fødselen av,nemlig noe veldig viktig

hjernen

Skrevet

Så jævlig forbauset jeg ble nå! Utrolig at noen alltid greier å dra inn dette.

Skrevet

Du har helt klart gjort deg fortjent til kvinneguidens fortjenestemedalje i gull for konspirasjonsteoretikere. :ler::ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...