Gå til innhold

Veninna forlot meg, fordi jeg ikke var trendy nok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på en måte "ressurssvak". Litt "dum", ikke mote orientert, dårlig betalt jobb og "harry".

Så når veninna møtte en noe eldre pengesterk mann med trendy omgangskrets, så var jeg ikke god nok for henne.

Jeg er nå i starten av 30 årene. Jeg møtte ekte kjærlighet. Han gjorde meg "klok", ga meg selvtillit, veiledet meg gjennom høyere økonomi relatert utdanning. Jeg har fått jobb i bank og kler meg trendy. Vi har god råd. 

Veninnas mann hadde selvfølgelig særeie og var utro.

Skal jeg bare være snill og ta henne tilbake? Hun søker seg tilbake til meg.

Anonymkode: 2da97...745

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Dette er et så stort svik som sier alt om karakteren hennes. Hun sviktet deg når hun følte hun hadde "overtaket", du kan gjerne tilgi henne, men ville aldri hatt en relasjon til henne igjen. 

Anonymkode: 06b97...4d8

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg ser ikke en eneste god grunn til å ta henne tilbake. 

Hun tok et valg, så la henne stå for det. 

Du fortjener bedre!

AnonymBruker
Skrevet

Sa hun alt dette eller er det noe du tror?

Anonymkode: ce148...745

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok ikke hatt et problem med å "ta henne tilbake igjen."

Hun ble surret inn i et kjærlighetsforhold, ble opptatt, og jeg lå på backburneren. Jeg har jo hatt mitt eget liv og trygge relasjoner ellers i mellomtiden, så det hadde ikke kosta meg så mye.

Synes folk forventer veldig mye av hverandre. Man skal utfordres og vokse i livet og det er ikke alltid det skjer i takt med hverandre, så lenge det ikke har vært et klart tillitsbrudd er det helt ok for meg at vi ikke har vært nære hele tiden. Det gjør ikke vennskapet noe mindre i mine øyne. Men der er man jo forskjellig 🤷‍♀️

Anonymkode: 7a523...35f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg var på en måte "ressurssvak". Litt "dum", ikke mote orientert, dårlig betalt jobb og "harry".

Så når veninna møtte en noe eldre pengesterk mann med trendy omgangskrets, så var jeg ikke god nok for henne.

Jeg er nå i starten av 30 årene. Jeg møtte ekte kjærlighet. Han gjorde meg "klok", ga meg selvtillit, veiledet meg gjennom høyere økonomi relatert utdanning. Jeg har fått jobb i bank og kler meg trendy. Vi har god råd. 

Veninnas mann hadde selvfølgelig særeie og var utro.

Skal jeg bare være snill og ta henne tilbake? Hun søker seg tilbake til meg.

Anonymkode: 2da97...745

Jeg håper jeg misforstår deg, for på det uthevede virker det som om rollene har snudd, at nå er det du som mener at du er bedre enn henne, og at hvis du går inn i et vennskap med henne er det av medlidenhet.

For meg er det så enkelt som at hvis jeg hadde savnet henne og ønsket å ha henne i livet mitt ville jeg tilgitt, men jeg ville ikke gjort det av medlidenhet.

Anonymkode: 72066...d64

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...