Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet både én og to ting jeg gjerne vil kjøpe brukt på danskenes Finn, altså dba.dk. I registreringen av bruker er det godkjent med norsk mobilnummer, men ikke norsk adresse, slik jeg forstår det. Den kjenner i alle fall ikke igjen min adresse, og jeg får da ikke laget bruker. Noen som har fått det til og bruker denne siden? Eller som har en løsning for å komme gjennom til selger? 

AnonymBruker
Skrevet
Mollert skrev (9 minutter siden):

Jeg har funnet både én og to ting jeg gjerne vil kjøpe brukt på danskenes Finn, altså dba.dk. I registreringen av bruker er det godkjent med norsk mobilnummer, men ikke norsk adresse, slik jeg forstår det. Den kjenner i alle fall ikke igjen min adresse, og jeg får da ikke laget bruker. Noen som har fått det til og bruker denne siden? Eller som har en løsning for å komme gjennom til selger? 

Hva om du setter en relativt "random" adresse som et hotell, eller rett og slett Tivoli i København? 😉

Anonymkode: 46ec7...6c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva om du setter en relativt "random" adresse som et hotell, eller rett og slett Tivoli i København? 😉

Anonymkode: 46ec7...6c1

Tenkte på det. Må være et veldig offentlig sted for at det skal føles greit, ja. Var usikker på om det er «tyveri» av adresse, og ville ikke skape trøbbel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...