Gå til innhold

Bitte litt gal?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ulykkelig

Hei!

For noen uker siden begynte jeg å få alle de klassiske graviditets symptonene. Kvalme, ømmebryster osv. Dette tiltross for at jeg går på p-piller. Symptonene var så sterke at at jeg var helt sikker på at jeg var gravid. Så kom mensen og jeg ble til min store overraskelse skikkelig lei meg (selv om det hadde passett vsært dårlig å være gravid nå). Men symponene er der fremdeles og hodet mitt sier "jeg er gravid" selv om jeg nå vet at jeg ikke er det!! Det er jo helt sprøtt! Humøret er fryktlig opp og ned. Jeg er en del deprimert og det er overhodet ikke likt meg. Jeg har bestilt time hos gynekolog og går faktisk og innbiller meg at hun kommer til å fortelle meg at jeg er gravid!!! Dette virker helt sprøtt for meg da jeg normalt er en ganske jordnær person, men nå er det som kroppen min tar over for fornuften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dette være innbilt svangerskap?

Hunder har det ganske ofte, mens det er heller sjelden hos mennesker. Men jeg har hørt at det skjer en sjelden gang hos mennesker også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det samme skjedde med meg. Jeg var sikker på at jeg var gravid for jeg hadde ingen kontroll på følelser, hadde ømme bryster osv. Jeg tok testen, og den var negativ. MEN, jeg hadde jo ikke gått over tiden enda, så jeg ventet til jeg skulle hatt mensen og tok en ny test. To blå streker poppet fram med en gang, så jeg hadde visst rett likevel. Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såndanne som du har det kan også skyldes p-pillerne, måske du skulle prøve et andet mærke, eller stoppe med at bruge dem i et stykke tid, går ud fra at din gynegelog vil gi dig de samme råd.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...