AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #1 Del Skrevet 22. mars 2024 Alt er min venninne sin feil. Hun tråkket på meg igjen for halvannen måned siden, og etter det har jeg vært langt nede. Og selv om jeg trenger og tar gode valg for meg selv så føler jeg meg fremdeles nedstemt. Det er også kjæresten min sin feil, han tar ikke tak i eget liv, og det går utover meg. Jeg er utslitt. Aller mest er det mine foreldre sin feil. De var så elendige foreldre at jeg ble psykisk syk og sliter med autoimmune sykdommer. Ingenting går lett i mitt liv, og alt føles ut som hindringer. ^Dette tankesettet aller mest. Å skylde på alle andre. I stedet for å ta ansvar selv. Jo, ting skjer. Ting skjer med alle. Og jo, det påvirker. Men det er likevel mitt ansvar å plukke opp bitene, og skape noe ut av det. Hvorfor driver noen av oss med så mye ansvarsfraskrivelser og å skylde på alle andre for alt som går dårlig i livet? Hva er motsatsen? Jeg vil ikke være et patetisk menneske som går rundt i en alder av 30+ og skylder på alle rundt meg for at ting i livet suuuger. Vennlig hilsen Trådstarter Anonymkode: f6d2e...e05 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #2 Del Skrevet 22. mars 2024 Hvorfor er det ditt ansvar å plukke opp bitene og lage noe ut av de? Anonymkode: fc6fc...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #3 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg vil ikke være et patetisk menneske som går rundt i en alder av 30+ og skylder på alle rundt meg for at ting i livet suuuger. Anonymkode: f6d2e...e05 Men det vil vi, Vi vil klage, syte, fraskrive oss ansvar og skylde på alt og alle fremfor å ta ansvar selv. Anonymkode: 39988...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #4 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det vil vi, Vi vil klage, syte, fraskrive oss ansvar og skylde på alt og alle fremfor å ta ansvar selv. Anonymkode: 39988...e21 Haha! Men det går jo ikke fremover på sikt! Det blir gammalt det også til slutt. 😅 Fordi de andre blir jo ikke bedre på disse tingene, det er bare vi som kan endre noe. Så det er et håpløst prosjekt. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor er det ditt ansvar å plukke opp bitene og lage noe ut av de? Anonymkode: fc6fc...0aa For det er jo ingen andre som gjør det. Og det er jo bare meg det går utover om mitt liv suger ballestein dag ut og inn? TS Anonymkode: f6d2e...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå