AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #1 Skrevet 22. mars 2024 Var hos fastlegen for en stund siden for å ta blodprøver, og de var helt fine. Jeg mistenker at problemet ligger et annet sted, men da må jeg sjekkes rektalt. Hen skrev noe som "ta kontakt igjen ved behov". Tror det hadde vært bra å få en time hos en spesialist, men da må jeg mest sannsynlig bli sjekket av fastlegen, og det vil jeg helst unngå. Hva er sjansen for at fastlegen vil videresende meg til spesialist hvis jeg spør på e-konsultasjon? Anonymkode: 88ba5...228
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #2 Skrevet 22. mars 2024 Rektalt? Da kan det hende legen vil ta avføringsprøver først kanskje? Anonymkode: 6e1a9...89a
Gregarious Skrevet 22. mars 2024 #3 Skrevet 22. mars 2024 Det kommer helt an på problemstillingen og tidligere konsultasjoner. Legen sender forespørsel om spesialist utredning, der må han skrive en aktuell problemstilling som vurderes av spesialist, om denne ikke er tilstrekkelig så kan du få avslag. Det er altså ikke nok å ønske å bli undersøkt av spesialist. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #4 Skrevet 22. mars 2024 Joda, fastlegen kan henvise deg, men sjansen er stor for at den blir avvist siden legen ikke selv har sjekket. Anonymkode: f12ee...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå