Gå til innhold

Wunderbaum i leiebil. Er det greit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal leie bil i påsken. Er det innafor å henge opp en wunderbaum i leiebilen? Vi ville selvsagt tatt den ned når vi leverer tilbake og bilen blir vasket mellom leiere. Eller er det uhøflig med tanke på neste leier, som kanskje er allergisk, misliker lukten ol.?

Anonymkode: 400b9...11d

AnonymBruker
Skrevet

Wonderbaum er kjemisk krigføring, så det er ikke innafor nei. 

Anonymkode: 5bc5b...0fb

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke innafor å henge opp en wunderbaum i leiebilen. Fysj for en lukt. Folk som sliter med å puste av wunderbaum kan ikke ha den leiebilen etter dere har hengt opp det der... 

Anonymkode: dbc2f...876

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

I verste fall må dere betale for rens/dyprengjøring av bilen og leiedøgn når bilen rengjøres. Leiebiler ska så nær som mulig være ganske så allergivennlige. 

Anonymkode: 6a335...d5f

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal dere bruke Wunderbaum i en leiebil?.

Anonymkode: 3fe1e...353

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei la nå andre folk få slippe den lukta 🤢 (å nei, INGEN av de lukter noe godt). Minner meg bare om rånere som du kan lukte på en kilometers avstand 

Anonymkode: decbc...138

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk det i "påskegave" av nevøen vår(han er 5 år folkens), så nå har vi den. Her var det helt tydelig nei. Digger når det er sånn. Vi dropper det!

Tusen takk for mange svar! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

NEI

Hva faen? Du spør i det minste, men, herregud, altså.

Anonymkode: ff05e...196

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vi fikk det i "påskegave" av nevøen vår(han er 5 år folkens), så nå har vi den. Her var det helt tydelig nei. Digger når det er sånn. Vi dropper det!

Tusen takk for mange svar! 

Hvis han spør etter den forklarer du at du ikke får lov av de som eier bilen til å henge den opp, men at du sparer den til den dagen du kjøper din egen bil.

Anonymkode: dfaf9...0b7

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor i alle dager skal dere bruke Wunderbaum i en leiebil?.

Anonymkode: 3fe1e...353

Det lurer jeg også på. 
Wunderbaum lukter uansett helt jævlig og TS kan påregne å måtte betale ekstra for rens av bilen 

Anonymkode: 90278...23b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei æsj😨 Ikke gjør det…

Det er noe av det værste jeg vet, sammen med folk som er dynka i parfyme på fly.. 

Anonymkode: ce469...973

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg og venninna mi leide bil i Sverige så stod det i leiekontrakten at dersom det er intens/merkbar lukt av feks parfyme, wunderbaum, røyk, eller annet så måtte vi dekke rens selv, bilen skal lukte nøytralt. 

Anonymkode: a3fd9...963

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan henge den opp uten å ta av plasten da…

Anonymkode: 36a57...5f9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det lurer jeg også på. 
Wunderbaum lukter uansett helt jævlig og TS kan påregne å måtte betale ekstra for rens av bilen 

Anonymkode: 90278...23b

Pga. at nevøen vår på 5 år hadde en med til oss i påskegave. 😊 Søtt at han tenkte på oss, men vi har aldri brukt det før, så var litt skeptisk til det. Blir IKKE å bruke den. Syns folk har gode poeng. Jeg tenkte mest på normal folkeskikk og allergi, men ser jo flere kommenterer at vi kunne endt med å netale for ekstra rens. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Pga. at nevøen vår på 5 år hadde en med til oss i påskegave. 😊 Søtt at han tenkte på oss, men vi har aldri brukt det før, så var litt skeptisk til det. Blir IKKE å bruke den. Syns folk har gode poeng. Jeg tenkte mest på normal folkeskikk og allergi, men ser jo flere kommenterer at vi kunne endt med å netale for ekstra rens. 

En femåring kjøper ikke sånt på egenhånd. Det er nok foreldrene hans som vil tulle litt med dere.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (1 time siden):

En femåring kjøper ikke sånt på egenhånd. Det er nok foreldrene hans som vil tulle litt med dere.

Passer fint med personligheta til broren til mannen min, det.....men  femåringen var gira over å gi den. Den kommentaren din gjør det hakket lettere å la den ligge. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...