Gå til innhold

Klitoris blitt mye mindre sensitiv og responsiv etter womanizer bruk.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring? Klarer nesten ikke få orgasme uten womanizer lenger. 😭

Anonymkode: 2e6fa...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt. Legg den vekk i 2 uker så er du tilbake til normalen. Synd at dere som kjøper sånt ikke har grunnleggende kunnskap om egen seksualitet ved å bruke leketøy. 

Anonymkode: 6d97c...56a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt normalt. Legg den vekk i 2 uker så er du tilbake til normalen. Synd at dere som kjøper sånt ikke har grunnleggende kunnskap om egen seksualitet ved å bruke leketøy. 

2 uker. Okei.  Hvor finner man kunnskap om sånt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

2 uker. Okei.  Hvor finner man kunnskap om sånt? 

Det finner du ved å leke med deg selv  /  andre etc etc.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er så sterk på full styrke at, det anbefales maks 15 minutters bruk i instruksjonen.. men hvem leser instruksjoner😅

Du kan bytte til en største hetten som fulgte med.. da vil trykkbølgene få mer plass og det vil ikke føles like intenst. Den minste hetten gir da mere intens stimuli👍

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vel, kunnskap om egen seksualitet får man ved erfaring, og ingen er født med en womanizer mellom beina. TS driver vel og finner ut av ting og tang, da. Det må være lov. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Bamseklemmer said:

Btw.. den er så sterk på full styrke at, det anbefales maks 15 minutters bruk i instruksjonen.. men hvem leser instruksjoner😅

Min kom ikke med manual 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier legg den bort for alltid, for hvis ikke risikerer du å igjen å bli mindre sensitiv.

Det du opplever, ts, er det samme som de mannfolka som blir avhengige av å runke seg selv hardere og hardere. Etterhvert får de ikke stimulering av å ha sex med en kvinne, og velger heller å fortsette å runke seg, fordi penis er blir mye mindre sensitiv, og det stadig må hardere stimulering for å gi nytelse.

Løsningen for begge er å stoppe med dette, og så bruke tid på å trene opp sensitiviteten igjen, det sensuelle i sexlivet, lære seg å kjenne etter selv de minste nyanser i nytelse og hvordan dette kan lokkes frem med minimal stimulig.

Anonymkode: 75168...342

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Påkrevd said:

Vel, kunnskap om egen seksualitet får man ved erfaring, og ingen er født med en womanizer mellom beina. TS driver vel og finner ut av ting og tang, da. Det må være lov. 

Er grunn til at jeg spør på forum vettu 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det noen som har erfaring? Klarer nesten ikke få orgasme uten womanizer lenger. 😭

Du er rammet av den kvinnelige versjonen av "The Death Grip". Muligens en viktig årsak til at mange kvinner ikke klarer å komme ved PIV uten samtidig intens stimulering av klitoris med fingre eller leketøy. Jeg har kommet med denne påstanden før og møtt stor motstand. Men penis er bare en stor(?), mer synlig, utgave av en klitoris. Og den kan helt klart bli nummen av for hard behandling over tid. Death-grip syndrome - Wikipedia

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Min kom ikke med manual 😔

Ok.. jeg redigerte teksten mens du svarte.. så les den engang til😯

Det kan skje at ved hyppig bruk av huden på klitoris blir nummen, og da må det mere stimuli til for å få den samme effekten. At du får permanent skader av vibratorer eller womanizeren, skal mye til.. Men bruker du den annenhver dag, får du bedre kontroll over nummenheten din. Instruksjoner kan jo leses på kondomeriet.. men hvor mye du tåler kan ikke beskrives, det er bare du som kan finne ut😇💫

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du dette er overraskende? 

Trodde det var alment kjent at stimuleringen fra womanizer på klitoris kan gjere at man blir mindre sensitiv for annen berøring. Derfor bruker jeg den bare innimellom og aldri mer enn 15 minutter sammenhengende. 

Hvis du tar noen måneder uten så bygger du dette opp igjen. 

Anonymkode: e08fb...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg sier legg den bort for alltid, for hvis ikke risikerer du å igjen å bli mindre sensitiv.

Det du opplever, ts, er det samme som de mannfolka som blir avhengige av å runke seg selv hardere og hardere. Etterhvert får de ikke stimulering av å ha sex med en kvinne, og velger heller å fortsette å runke seg, fordi penis er blir mye mindre sensitiv, og det stadig må hardere stimulering for å gi nytelse.

Løsningen for begge er å stoppe med dette, og så bruke tid på å trene opp sensitiviteten igjen, det sensuelle i sexlivet, lære seg å kjenne etter selv de minste nyanser i nytelse og hvordan dette kan lokkes frem med minimal stimulig.

Vel, nå er mange kvinner avhengig av stimuli på klitoris for å kunne oppnå orgasme.

Følsomhet er MEGET variert i utgangspunktet, så å ha fokus og trene på å blie sensitiv er ikke noe alle lykkes med.. 

Anonymkode: 3cd5f...a93

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes du dette er overraskende? 

Trodde det var alment kjent at stimuleringen fra womanizer på klitoris kan gjere at man blir mindre sensitiv for annen berøring. Derfor bruker jeg den bare innimellom og aldri mer enn 15 minutter sammenhengende. 

Hvis du tar noen måneder uten så bygger du dette opp igjen. 

Anonymkode: e08fb...66a

Har aldri tidligere eid sexleketøy, leser ikke sex blader og kvinne blader. Aldri hørt om det. Litt dumt når man er singel og enslig... womanizer er så bra verktøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er jeg så enig i!

Jeg reagerte veldig på hvordan mannen min runket da vi ble sammen. Han forklarte at han hadde runket med såkalt death grip i mange år og var til slutt avhengig av veldig sterk stimuli for å få orgasme. Han tok grep og tok først en pause fra runking for å så runke veldig forsiktig. Etter hvert trengte han minimalt til trykk for å bli stimulert. Så jeg måtte justere både hvordan jeg runket og sugde for at det ikke skulle bli så intenst for ham. Han runker fortsatt med lite trykk. Hvis han i perioder runker hardere merker han at det raskt svekker følelsen i penis. 

Jeg bruker kun vibrator innimellom, for som oftest bruker vi bare pikk, tunge eller fingre. Jeg takler veldig få vibratorer og spesielt ikke Womanizer da den er for intens. 

Anonymkode: 31c44...c5f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kom dette virkelig som et sjokk på deg? 

Anonymkode: ac5b2...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cor Cubiculum skrev (2 timer siden):

Du er rammet av den kvinnelige versjonen av "The Death Grip". Muligens en viktig årsak til at mange kvinner ikke klarer å komme ved PIV uten samtidig intens stimulering av klitoris med fingre eller leketøy. Jeg har kommet med denne påstanden før og møtt stor motstand. Men penis er bare en stor(?), mer synlig, utgave av en klitoris. Og den kan helt klart bli nummen av for hard behandling over tid. Death-grip syndrome - Wikipedia

Haha, du tror 80 % av landets kvinner har brukt womanizer så ekstremt og intenst på klitoris at det er derfor disse millionene av kvinner aldri har klart å komme vaginalt?

Du har fått med deg at det fremdeles er nettopp klitorisen de trenger stimuli av for å klare å komme eller? Altså klitorisen som du mener de har "ødelagt" med womanizeren og derfor ikke har følelse i, og at det er derfor de ikke klarer å komme vaginalt? 🙃

Men for all del, gpdt forsøk på å få kvinner til å føle enda mer skyld og skam over kroppene sine. Tross alt veldig kjekt å ødelegge kvinners sexlyst, slik at Norges menn ikke trenger å pule så mye 😊

Anonymkode: a932d...c93

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Haha, du tror 80 % av landets kvinner har brukt womanizer så ekstremt og intenst på klitoris at det er derfor disse millionene av kvinner aldri har klart å komme vaginalt?

Du har fått med deg at det fremdeles er nettopp klitorisen de trenger stimuli av for å klare å komme eller? Altså klitorisen som du mener de har "ødelagt" med womanizeren og derfor ikke har følelse i, og at det er derfor de ikke klarer å komme vaginalt? 🙃

Men for all del, gpdt forsøk på å få kvinner til å føle enda mer skyld og skam over kroppene sine. Tross alt veldig kjekt å ødelegge kvinners sexlyst, slik at Norges menn ikke trenger å pule så mye 😊

Ser ikke helt hvordan kvinner skal føle skyld og skam ved å bruke mindre sexleketøy. Og det samme gjelder sexlysten - den vil øke for kvinner etterhvert som de stopper å bruke leketøy. Det er jo nettopp hele poenget med denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cor Cubiculum skrev (2 timer siden):

De aller fleste kvinner klarer ikke å komme ved kun piv på grunn av anatomien. Det er fra naturens side konstruert som en fødselskanal. Har du tenkt på hvor mye vondere en fødsel ville vært dersom  innsiden av skjeden hadde vært like følsom som klitoris? At noen kvinner kan, handler ikke om dyktighet, men om flaks. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg-er-anonym skrev (1 minutt siden):

Ser ikke helt hvordan kvinner skal føle skyld og skam ved å bruke mindre sexleketøy. Og det samme gjelder sexlysten - den vil øke for kvinner etterhvert som de stopper å bruke leketøy. Det er jo nettopp hele poenget med denne tråden.

Den jeg siterte mer enn antyder at 80 % av verdens kvinner selv er skyldige i at de ikke klarer å komme vaginalt uten samtidig stimulering av klitoris. Jeg har på min side aldri brukt sexleketøy, og jeg har aldri klart å komme vaginalt. Så meg er det kanskje enda mer feil med? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...