AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #1 Skrevet 22. mars 2024 Har ny kjæreste og enormt god sex, og penisen hans er større enn jeg noen gang har opplevd. Og for første gang opplever jeg at jeg må tisse under sex, selv om jeg har vært på do rett før, og jeg kjenner noen ganger at jeg ikke klarer å holde meg, og da er jeg ganske sikker på at det kommer litt urin. Jeg tror ikke det er squirting, for det er ikke under orgasme. Dette gjør at jeg blir skikkelig stressa! Hva gjør jeg ?? Anonymkode: 63645...9bc
Cor Cubiculum Skrevet 22. mars 2024 #2 Skrevet 22. mars 2024 Du kan omdefinere det til squirting uansett. Snart kommer det helt sikkert innlegg her som sier at squirting skjer både før, under og etter orgasme og at mengdene kan være stooore. Men jeg tror du har rett i hva du beskriver opplevelsen din som. Fortsett å tømme blæra før sex, drikk litt mindre på forhånd, kanskje. Og fortell kjæresten om det. Da tar du bort mye av stresset. Det samme gjør du om du legger tykke håndklær eller noe annet som egner seg i senga. Om han gjerne vil kalle det squirting og blir stolt av det, så la han for all del være det. Men ikke stress, nyt den gode sexen og vær glad. 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #3 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ny kjæreste og enormt god sex, og penisen hans er større enn jeg noen gang har opplevd. Og for første gang opplever jeg at jeg må tisse under sex, selv om jeg har vært på do rett før, og jeg kjenner noen ganger at jeg ikke klarer å holde meg, og da er jeg ganske sikker på at det kommer litt urin. Jeg tror ikke det er squirting, for det er ikke under orgasme. Dette gjør at jeg blir skikkelig stressa! Hva gjør jeg ?? Anonymkode: 63645...9bc Det er squirt. Orgasme og squirt har i utgangspunktet ingenting med hverandre å gjøre, men er fint å oppleve samtidig.. Som regel kommer jeg ikke når jeg squirter. Anonymkode: 0867d...5cd 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #4 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ny kjæreste og enormt god sex, og penisen hans er større enn jeg noen gang har opplevd. Og for første gang opplever jeg at jeg må tisse under sex, selv om jeg har vært på do rett før, og jeg kjenner noen ganger at jeg ikke klarer å holde meg, og da er jeg ganske sikker på at det kommer litt urin. Jeg tror ikke det er squirting, for det er ikke under orgasme. Dette gjør at jeg blir skikkelig stressa! Hva gjør jeg ?? Anonymkode: 63645...9bc Glemte å si at latekslaken fås kjøpt til noen få hundrelapper. Det legger jeg alltid i senga før besøk av han ene min. Det er fullstendig vanntett. Det blir klamt, så jeg legger et dynetrekk over. Men det er smak og behag.. Greit å tømme blæra først, men ikke drikk mindre nei, det er ikke sunt. Det er kroppen din som nyter behandlingen. La den gjøre det 😉 Anonymkode: 0867d...5cd
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #5 Skrevet 22. mars 2024 Snakk med din partner om det....så lar du det stå til...ikke hold igjen.. Anonymkode: ac1d0...50e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #6 Skrevet 22. mars 2024 Jeg squirter uavhengig av orgasme og ja, det kjennes ut som man må tisse. Det er likevel ikke urin som kommer om man har tisset like før. Væsken passerer blæra og urinrøret, men væsken er ikke produsert i nyrene. Væsken kommer fra skenes kjertler. Hvis penis stimulerer riktig punkt vil kjertlene produsere væske og du kjenner trangen til å slippe det ut. Her kan jeg tisse like før og det ser ut og lukter som urin når jeg tisser. Væsken som kommer når jeg squirter under sex er blank og lukter minimalt, kun et snev av søtt. Så når jeg må tisse en stund etter sex lukter det urin og har gulskjær. Med min mann kjente jeg denne trangen for første gang (helt perfekt bøy på penis og nok lengde til å treffe) og det ødela sexlivet litt da jeg kjente på tissetrang underveis i ulike stillinger og i visse tempo. En gang lot vi det stå til og det var helt fantastisk. Endelig kunne jeg slappe av igjen. Nå vet vi godt hvilke stillinger og rytme/tempo som stimulerer til squirting, så vi kan fint unngå det når det ikke passer. Veldig greit, for det er ikke alltid jeg orker med så mye gris 😊 Snakk med partner og legg til rette for at du kan slappe av og la det komme (bruk håndklær eller våtlaken). Så får dere bli kjent med hvordan det føles og hva som fungerer for dere. Anonymkode: 1ec72...37f 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #7 Skrevet 22. mars 2024 Cor Cubiculum skrev (4 timer siden): drikk litt mindre på forhånd, kanskje For all del, ikke drikk mindre! Det er ekstra viktig med godt væskeinntak når man squirter. Det kan være store mengder væske som kommer. Hvis man fortsetter stimuli fortsetter produksjonen og blæra fylles med væske etter hvert som den tømmes. Det kan derfor komme mye mer squirt enn hva man tisser på en vanlig blæretømming. Anonymkode: 1ec72...37f
Cor Cubiculum Skrevet 22. mars 2024 #8 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For all del, ikke drikk mindre! Det er ekstra viktig med godt væskeinntak når man squirter. Det kan være store mengder væske som kommer. Hvis man fortsetter stimuli fortsetter produksjonen og blæra fylles med væske etter hvert som den tømmes. Det kan derfor komme mye mer squirt enn hva man tisser på en vanlig blæretømming. Anonymkode: 1ec72...37f Mengden væske ved squirting varier voldsomt. De færreste har slike mengder at dehydrering er en fare. Heldigvis! Så bare et fåtall trenger å bekymre seg for det, tror jeg. Kanskje det kan det være en ide å lese hva wikipedia skriver om "skenes kjertler"? https://en.wikipedia.org/wiki/Skene's_gland Ja, jeg har opplevd ekstreme mengder. Men hvorvidt det kun er snakk om væske produsert i Skenes kjertler for ALLE som opplever dette, er slett ikke sikkert. Noen kan også ha urinlekkasje i tillegg. Som kjent noe som ikke er uvanlig for kvinner, spesielt de som er kommet litt opp i årene og kanskje har født barn. Så inntil man faktisk blir kjent med hvordan dette er for en selv, kan man kanskje være litt bevisst på hvordan dette henger sammen for nettopp - seg selv? Jeg fraråder selvsagt ingen å drikke akkurat så mye som de har behov for. Men jeg tipper nyrene klarer å utskille væskeoverskudd raskere enn disse kjertlene klarer å produsere sitt sekret. Så det gjelder å fylle på akkurat så mye at det ikke er nyrene som må jobbe overtid, tenker jeg. Og det er nok høyst individuelt.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #9 Skrevet 22. mars 2024 Cor Cubiculum skrev (3 minutter siden): Mengden væske ved squirting varier voldsomt. De færreste har slike mengder at dehydrering er en fare. Heldigvis! Så bare et fåtall trenger å bekymre seg for det, tror jeg. Kanskje det kan det være en ide å lese hva wikipedia skriver om "skenes kjertler"? https://en.wikipedia.org/wiki/Skene's_gland Ja, jeg har opplevd ekstreme mengder. Men hvorvidt det kun er snakk om væske produsert i Skenes kjertler for ALLE som opplever dette, er slett ikke sikkert. Noen kan også ha urinlekkasje i tillegg. Som kjent noe som ikke er uvanlig for kvinner, spesielt de som er kommet litt opp i årene og kanskje har født barn. Så inntil man faktisk blir kjent med hvordan dette er for en selv, kan man kanskje være litt bevisst på hvordan dette henger sammen for nettopp - seg selv? Jeg fraråder selvsagt ingen å drikke akkurat så mye som de har behov for. Men jeg tipper nyrene klarer å utskille væskeoverskudd raskere enn disse kjertlene klarer å produsere sitt sekret. Så det gjelder å fylle på akkurat så mye at det ikke er nyrene som må jobbe overtid, tenker jeg. Og det er nok høyst individuelt. Jeg sier ikke at man må drikke ekstra, men ikke bevisst drikk mindre for å forsøke å forhindre squirting. Man drikker det man har behov for uavhengig av squirting, tenker jeg. Du råder jo vedkommende til å drikke mindre… Wikipedia er en siden hvor hvem som helst kan inn å skrive. Ikke en pålitelig kilde som er gjennomgått og hvor innholdet er sikret på noe som helst vis. Nyere forskning viser at kvinner som squirter har flere kjertler enn kvinner som ikke squirter. Noen kan altså ha ingen mens andre har mange. Det viser seg også at kjertlene produserer etter behov, på lik linje som melk i brystene. Er det urin i blæra vil det naturlig nok være med urin i squirten, hvertfall første sprut. Etter det er det en væske med en annen sammensetning enn urin. Dette kan du gjerne forske på selv hvis du har sex med en kvinne som squirter: sjekk urinen som kommer når hun tisser i forkant (farge, lukt og eventuelt smak), så sjekk væsken som kommer ved squirt, og igjen urinen som kommer når hun tisser en stund etter sex. Faktisk ganske fascinerende. Jeg er en kvinne som squirter og jeg har både snakket med og erfart andre kvinner som squirter. Jeg vet at det kan komme store mengder hos noen og at kvinner som squirter ofte har en tendens til å squirte mer enn kvinner som squirter en sjelden gang. Noe som stemmer overens med ulik forskning på temaet. Likevel er dette et tema med alt for lite og dårlig forskning. Man kan finne hva som helst ut fra hva man ønsker å finne når det kommer til forskning på temaet. Jeg skriver også tydelig at hun må snakke med partner og at de kan legge til rette for å utforske dette sammen, nettopp for at det varierer sterkt fra kvinne til kvinne. Anonymkode: 1ec72...37f 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #10 Skrevet 23. mars 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Har ny kjæreste og enormt god sex, og penisen hans er større enn jeg noen gang har opplevd. Og for første gang opplever jeg at jeg må tisse under sex, selv om jeg har vært på do rett før, og jeg kjenner noen ganger at jeg ikke klarer å holde meg, og da er jeg ganske sikker på at det kommer litt urin. Jeg tror ikke det er squirting, for det er ikke under orgasme. Dette gjør at jeg blir skikkelig stressa! Hva gjør jeg ?? Anonymkode: 63645...9bc Bare si at du må tisse? Er da ikke noe galt med det. Kanskje går du en tur på do og det blir en kort pause eller så må dere finne fram et håndkle. Anonymkode: 92201...d2d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #11 Skrevet 23. mars 2024 Vanlig. Skjer ofte meg også. Jeg har i tillegg overaktiv blære 🙄 passer alltid på å tisse før og etter. Noen ganger etter sex har jeg bare veldig mye press i blæra uten av noe som helst urin kommer ut, ikke akkurat deilig.. må jo bare leve med det. Anonymkode: acbe0...ece
Bamseklemmer Skrevet 23. mars 2024 #12 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sier ikke at man må drikke ekstra, men ikke bevisst drikk mindre for å forsøke å forhindre squirting. Man drikker det man har behov for uavhengig av squirting, tenker jeg. Du råder jo vedkommende til å drikke mindre… Wikipedia er en siden hvor hvem som helst kan inn å skrive. Ikke en pålitelig kilde som er gjennomgått og hvor innholdet er sikret på noe som helst vis. Nyere forskning viser at kvinner som squirter har flere kjertler enn kvinner som ikke squirter. Noen kan altså ha ingen mens andre har mange. Det viser seg også at kjertlene produserer etter behov, på lik linje som melk i brystene. Er det urin i blæra vil det naturlig nok være med urin i squirten, hvertfall første sprut. Etter det er det en væske med en annen sammensetning enn urin. Dette kan du gjerne forske på selv hvis du har sex med en kvinne som squirter: sjekk urinen som kommer når hun tisser i forkant (farge, lukt og eventuelt smak), så sjekk væsken som kommer ved squirt, og igjen urinen som kommer når hun tisser en stund etter sex. Faktisk ganske fascinerende. Jeg er en kvinne som squirter og jeg har både snakket med og erfart andre kvinner som squirter. Jeg vet at det kan komme store mengder hos noen og at kvinner som squirter ofte har en tendens til å squirte mer enn kvinner som squirter en sjelden gang. Noe som stemmer overens med ulik forskning på temaet. Likevel er dette et tema med alt for lite og dårlig forskning. Man kan finne hva som helst ut fra hva man ønsker å finne når det kommer til forskning på temaet. Jeg skriver også tydelig at hun må snakke med partner og at de kan legge til rette for å utforske dette sammen, nettopp for at det varierer sterkt fra kvinne til kvinne. Anonymkode: 1ec72...37f 👏👏 Squirting har fasinert meg så mye og lenge, at jeg har samlet mye notatet om dette fenomenet. Når jeg har silt vekk notater, fra upålitelige kilder, så stemmer dine innlegg på en prikk🤗 Jeg har faktisk chattet med Afrikanske kvinner på twitter, de blir jo ansett som "Squirtens Mor". I Afrika har menn hovedfokus å gi dama mest mulig nytelse, og de er eksperter til å få kvinner til å squirte. "Det sies at hvis en Afrikansk mann som ikke fikk dama si til å squirte, måtte legge seg under senga å skjemmes"😅 I Rwanda er Kunyaza en eldgammel teknikk, da bruker menn å klappe penisen gjentatte ganger mot klitoris hennes.. Det forårsaket en intens nytelse, noe som igjen resulterte i et enormt sprut av "vann". De beskriver også squirten som vann vel å merke.. til de som påstår at det er urin😉 Kvinnens G-punkt blir jo sammenlignet med mannens prostata kjertel.. En enorm nytelse for enkelte.. Så stimulering av G-punktet, stimuleres egenlig Skenes kjertler. Det merkes godt når de 2 ultramyke kjertlene er store, da har hun også lettere for å squirte. De 2 "kom hit" fingrene ser jo enkelte ganger brutalt ut, og det kan også virke skremmende på ei som ikke skjønner hva han driver med. Så alle metoder som får en kvinne til å squirte, bør avtales på forhånd synes jeg iallefall. Men min erfaring er at kosing med superlett massering av kjertlene, gir mye mere godlyd på dama. Så orgasmen og squirtingen blir trigget samtidig.. med en kombinasjon av stimuli med tunga på klitten samtidig, gjør det jo enklere for orgasmen. Så hvis orgasmen kommer først.. så kan sammentrekningene gjøre at det påvirker kjertlene så mye, at squirtingen kommer etterkant. Og squirtes det først.. kan det være så tennende, at det påvirker hjernen så mye, at orgasmen kommer i etterkant. Til deg TS vil jeg si: Ikke se på dette "vannet" som urin, for dette "vannet" blir dannet så fort at det ikke kan karaktiseres som urin. Jeg synes hun jeg siterer her har ei grei og sann forklaring på hva squirt/vann er.. Jeg vil tro at når du får mere kunnskap, så vil du få et bedre syn på dette fenomenet.. Enkelte ganger er det digg, enkelte ganger bare søl.. Det er partnerens teknikker som avgjør om du squirter eller ikke, så det er alltid lov å si ifra😀
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #13 Skrevet 23. mars 2024 Cor Cubiculum skrev (15 timer siden): Du kan omdefinere det til squirting uansett. Snart kommer det helt sikkert innlegg her som sier at squirting skjer både før, under og etter orgasme og at mengdene kan være stooore. Men jeg tror du har rett i hva du beskriver opplevelsen din som. Fortsett å tømme blæra før sex, drikk litt mindre på forhånd, kanskje. Og fortell kjæresten om det. Da tar du bort mye av stresset. Det samme gjør du om du legger tykke håndklær eller noe annet som egner seg i senga. Om han gjerne vil kalle det squirting og blir stolt av det, så la han for all del være det. Men ikke stress, nyt den gode sexen og vær glad. Squirt kan komme i stooore mengder. Vet du hva verdensrekorden er? Over 1 liter. Hele 1.25 liter. https://www.businessinsider.com/squirting-world-record-sex-educator-to-compete-in-front-crowd-2022-9 TS; om du leser artikkelen, der skriver denne dama som jeg kanskje vil si er litt ekspert på squirt området, at squirting kan skje både før, under og etter orgasme. Anonymkode: c7535...fcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå