Gå til innhold

Paroditråder i hytt og pine

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har utspilt sin rolle og er ikke morsomt lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, vet ikke helt. Noen er morsommere enn andre. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det kan godt hende - jeg går ikke inn på dem, men de tar uforholdsmessig mye plass i forumet så jeg må scrolle så mye for å finne noe som faktisk er intressant.

Skrevet

Jeg er forsåvidt enig med deg, men dette er jo tross alt et snikk-snakk forum, så da blir det til at det kanskje går langt mellom de mer interessante trådene. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det har du selvfølgelig helt rett i... hmmm... kanskje jeg må begynne å besøke paroditrådene så jeg finner litt underholdning.... aaarrgh

Skrevet

Jeg er så utrolig lei paroditråder - det er ikke morsomt. :riste: OK - det finnes unntak, men nå er det brukt opp i mine øyne, og bare irriterende.

Skrevet

syns de har blitt litt for mange i det siste, men noen er fortsatt morsomme da!

Skrevet

Denne helt meningsløse klage- og sytetråden din tar også plass, Mysan.

Skrevet
Denne helt meningsløse klage- og sytetråden din tar også plass, Mysan.

Ja men den tar større plass så fort tre-fire moroklumper skal lage hver sin paroditråd av den

Skrevet

Er veldig einig med deg, Mysan. Paroditrådane er utruleg elendige, og eg har nesten slutta å gå inn på Snikk-Snakk på grunn av det der tullballet! :(

Skrevet
Er veldig einig med deg, Mysan. Paroditrådane er utruleg elendige, og eg har nesten slutta å gå inn på Snikk-Snakk på grunn av det der tullballet! :(

Snikk-snakk er forum som er satt av til tullball. Du hater vel alle nyhetstrådene i "aktuelle saker" også da?

Skrevet

Begynner i grunn å bli litt for mye av det gode ja..

Skrevet

Er enig med Mysan.

Er jo så utrolig mye annet morsomt tullball å finne på enn disse teite greiene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...