Gå til innhold

Sexi naturen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå nermer sommeren seg og man kan ha sex ute i naturen, litt avsides men fortsatt en mulighet til å bli oppdaget og. «Spionert» på, dette skjedde meg og kona første gang for noen år siden, da fant vi sider ved oss som vi ikke var klar over… pirrende…

Anonymkode: 292ce...00e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Satt en gang og ante fred og ingen fare på hytta da plutselig hørte stønning utenfor hytta. Kikker ut og ser en kar i treningsdress sitte på kanten av terrassen. Først tenkte jeg han hadde gått langt og var støl. Men når det kom flere stønn innså jeg at han ble sugd. 

Har hatt sex i skauen og på fjellet selv, men ikke på terrassen til fremmede. På egen har det skjedd. 

Anonymkode: 0fdc1...b8c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ofte sex ute, har ei hytte som ligger usjenert til, så da er det fritt fram. Har også hatt diskret sex på nakenstrand i syden. Deilig..

Anonymkode: 717a5...dab

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex i naturen 13 ganger. Alle 13 gangene var i russetiden. Målet var å få så mange kongler jeg kunne i russelua.

Anonymkode: 8c5fe...fe5

Skrevet

Konge å kose seg ute i skogen

Skrevet

Utexsex kan være deilig. Vi gjør det hver sommer, men alltid på steder der sjansen for å bli oppdaget er svært, svært liten. 

Å kjenne solen og varm vind kjærtegne naken kropp gir noe helt ekstra. Å kjenne maurene krabbe oppover naken hud gir også noe … vel … ekstra, men det pleier liksom å avbryte seansen. 😉 

Sist var på skitur nå i vinter. Vi hadde gått ganske langt da jeg fant ut at jeg ville ha påle. Det ble både kaldt, morsomt, deilig og minneverdig.

Skrevet

Det er jo ikke verre enn å gå litt bort fra stien. Folk flest går jo nettopp på stiene, så om dere holder dere litt vekk fra dem er det nok av skau å "ta av". Eller gå litt der andre ikke går ... da er det større sjanse for å finne et sted man kan være litt i fred og som en bonus; oppdage et nytt sted.

Bonus tips: forsøk å holde støynivået nede. Det er ikke nødvendig med primalropet selv om man er ute.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 6.51):

Satt en gang og ante fred og ingen fare på hytta da plutselig hørte stønning utenfor hytta. Kikker ut og ser en kar i treningsdress sitte på kanten av terrassen. Først tenkte jeg han hadde gått langt og var støl. Men når det kom flere stønn innså jeg at han ble sugd. 

Har hatt sex i skauen og på fjellet selv, men ikke på terrassen til fremmede. På egen har det skjedd. 

Anonymkode: 0fdc1...b8c

Lot du de fullføre?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Coachshinny skrev (9 minutter siden):

Lot du de fullføre?

Hva har det å si?

Anonymkode: c7875...271

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva har det å si?

Anonymkode: c7875...271

Hva har det å si for deg som ikke er TS? 😅

Jeg lurer også på om TS lot dem fullføre? selv om det var frekt å ha sex på annen manns veranda.. Jeg har iallefall ikke hatt hjerte til å avbrutt dem. Så nå er jeg spent på om TS har hjerte, eller klikket i forbannelse og jaget dem vekk?😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...