Gå til innhold

Blir ofte avvist seksuelt 🥲tips ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😊

jeg er en dame på 37 år og sammen med min kjæreste på 40 .

vi bor ikke sammen og har travle turnusjobber som gjør at vi ikke ser hverandre så veldig mange dagene pr mnd.

vi har vært sammen snart 2 år

jeg har alltid hatt veldig draget på gutter og alltid vært veldig glad i sex

det har også min nåværende kjæreste.

men han har hatt mange lange perioder der jeg blir ofte avvist ved kroppskontakt og når jeg ønsker sex🥹

tvinger han ikke til noe men blir usikker på meg selv og redd det handler om meg og min kropp.

har dere noen gode tips til tenne gnisten igjen hos han ? 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid vondt å bli avvist seksuelt. Så skjønner deg godt. Men prøv å ikke snu det mot det selv og la det gjøre deg usikker på deg selv. Det handler neppe om deg og din kropp. 

Tror du ikke at det med stor sannsynlighet henger sammen med den andre tråden du startet her for litt siden? 

• Liker 1
Skrevet
ToMan skrev (9 timer siden):

Alltid vondt å bli avvist seksuelt. Så skjønner deg godt. Men prøv å ikke snu det mot det selv og la det gjøre deg usikker på deg selv. Det handler neppe om deg og din kropp. 

Tror du ikke at det med stor sannsynlighet henger sammen med den andre tråden du startet her for litt siden? 

Jo helt sant😊der sier du noe viktig.det er nok alt som har vært i hans hode den siste tiden 😊

• Liker 1
Skrevet

Min første tanke er at dere burde fått gjordt om på turnusen, slik at dere hadde fri samtidig.. Men hvis ikke iveren er å få møtes mest mulig fra begge to, synes jeg kjærligheten blir litt kald og håpløst.. Har dere hatt fremtidsplaner? Hvor er dere om 2 år?

På en annen side skal det jo fungere å være sammen lite, men det krever like mye kjærlighet fra begge to. Da kan dere jo planlegge litt hva dere vil ha når dere treffes.. Sex er absolutt bra for vedlikehold av kjærligheten, så en bør være klar for litt hareball når man først møtes.. Jeg har iallefall ikke avvist min kjære, før etter tre fulle dager på soverommet❤️🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...