AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #1 Skrevet 22. mars 2024 Ahhh.., Takket ja til en Tinder date da 🙈 Ut i fra bildene på Tinder ser han veldig bra ut, mørk mann og veltrent med god jobb. Han bor i en storby, jeg litt lenger ut på landet. Føler virkelig han er langt over min liga. Forstår virkelig ikke hvorfor han ønsker å se meg🙈Tenker at det må være noe galt med han. Han er også 11 år eldre enn meg 😬 Tror jeg må drikke en flaske vin før jeg møter han eller noe 😅 Anonymkode: d80ba...174 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #2 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ahhh.., Takket ja til en Tinder date da 🙈 Ut i fra bildene på Tinder ser han veldig bra ut, mørk mann og veltrent med god jobb. Han bor i en storby, jeg litt lenger ut på landet. Føler virkelig han er langt over min liga. Forstår virkelig ikke hvorfor han ønsker å se meg🙈Tenker at det må være noe galt med han. Han er også 11 år eldre enn meg 😬 Tror jeg må drikke en flaske vin før jeg møter han eller noe 😅 Anonymkode: d80ba...174 Hva har han sagt er grunnen til at han vil se deg da? Hva er han ute etter? Anonymkode: a703a...96e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #3 Skrevet 22. mars 2024 Tror ikke du skal drikke en hel flaske vin, men et glass eller to går bra. Lykke til på date 😄 Anonymkode: a4b2c...fe0 8 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #4 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva har han sagt er grunnen til at han vil se deg da? Hva er han ute etter? Anonymkode: a703a...96e Aner ikke grunnen, men føler ikke det ligger noen dårlige tanker bak heller Sikkert bare nysgjerrig.. han er ute etter et forhold… Anonymkode: d80ba...174
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #5 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke du skal drikke en hel flaske vin, men et glass eller to går bra. Lykke til på date 😄 Anonymkode: a4b2c...fe0 Tusen takk ☺️ Anonymkode: d80ba...174
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #6 Skrevet 22. mars 2024 Det finnes faktisk i motsetning til hva man lærer på kvinneguiden, menn som er ute etter flere kvaliteter enn kun utseendet Anonymkode: 44fa9...1a6 4 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #7 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes faktisk i motsetning til hva man lærer på kvinneguiden, menn som er ute etter flere kvaliteter enn kun utseendet Anonymkode: 44fa9...1a6 Jeg er jo ikke stygg, har en fin kropp osv, men føler alikevel at han er et par hakk over meg.., han ser ikke nødvendigvis ut som en drittsekk heller ☺️ Anonymkode: d80ba...174
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #8 Skrevet 22. mars 2024 Jeg tipper du er helt nydelig og han syns du er knallsøt. Håper det snur om til sommerfugler i magen og at det blir vellykket og ekstremt koselig. Anonymkode: 99a80...179 4 1 3
I Grosny Skrevet 22. mars 2024 #9 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ahhh.., Takket ja til en Tinder date da 🙈 Ut i fra bildene på Tinder ser han veldig bra ut, mørk mann og veltrent med god jobb. Han bor i en storby, jeg litt lenger ut på landet. Føler virkelig han er langt over min liga. Forstår virkelig ikke hvorfor han ønsker å se meg🙈Tenker at det må være noe galt med han. Han er også 11 år eldre enn meg 😬 Tror jeg må drikke en flaske vin før jeg møter han eller noe 😅 Anonymkode: d80ba...174 Halvgamle gubber som vil ha smårips vet at de er på en annen plass i livet, med bedre jobb etc. Angående utseende, så mener dere begge to at den andre er attraktiv. Sats på å unngå date type jobbintervju. Blir det en hyggelig kveld så kan dere ønske å gjenta det, og.... 4
svartkatt Skrevet 22. mars 2024 #10 Skrevet 22. mars 2024 Ikke drikk. Og ikke ha sex hvis du vil ha noe seriøst. 6 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #11 Skrevet 22. mars 2024 svartkatt skrev (2 minutter siden): Ikke drikk. Og ikke ha sex hvis du vil ha noe seriøst. Tror jeg trenger noe å roe nervene med 🙈 Anonymkode: d80ba...174
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #12 Skrevet 22. mars 2024 I Grosny skrev (7 minutter siden): Halvgamle gubber som vil ha smårips vet at de er på en annen plass i livet, med bedre jobb etc. Angående utseende, så mener dere begge to at den andre er attraktiv. Sats på å unngå date type jobbintervju. Blir det en hyggelig kveld så kan dere ønske å gjenta det, og.... Huff, ja, ikke vet jeg☺️ men ja, han er jo litt halvgammel, det er han. Anonymkode: d80ba...174 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #13 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Aner ikke grunnen, men føler ikke det ligger noen dårlige tanker bak heller Sikkert bare nysgjerrig.. han er ute etter et forhold… Anonymkode: d80ba...174 Da tenker jeg at du skal kose deg og slutte å snakke nedlatende til deg selv. Ta på deg en fin kjole og snakk positivt til deg selv for å øke din verdi både hos deg selv og hos han. Se for deg at dette blir en hyggelig kveld med en moden og kjekk mann som du kan se tilbake på som en flott opplevelse. Blir det ekstra hyggelig og dere finner tonen er det en bonus. Anonymkode: a703a...96e 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #14 Skrevet 22. mars 2024 Kanskje er du for selvkritisk, kanskje kompenserer han for å få muligheten med noen 11 år yngre. Men ikke bli for blendet av status eller om han aksepterer deg nå når du tenker han er bedre på noe vis. Kjenn etter om du virkelig liker selskapet hans 😊 Anonymkode: af697...e2e 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #15 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da tenker jeg at du skal kose deg og slutte å snakke nedlatende til deg selv. Ta på deg en fin kjole og snakk positivt til deg selv for å øke din verdi både hos deg selv og hos han. Se for deg at dette blir en hyggelig kveld med en moden og kjekk mann som du kan se tilbake på som en flott opplevelse. Blir det ekstra hyggelig og dere finner tonen er det en bonus. Anonymkode: a703a...96e Skal prøve på det ☺️ Anonymkode: d80ba...174 2
Fjellmannover190 Skrevet 22. mars 2024 #16 Skrevet 22. mars 2024 Jeg er en godt trent mann med spennende jobb og god selvtillit, og folk sier jeg er kjekk. Har møtt noen ekstremt nervøse som ikke forstår hvorfor jeg vil møte de. Si fra at du er nervøs og spent, og ikke drikk deg opp. For min del tar jeg da litt mer hensyn til å begynne med, også går dette seg veldig til. Gå inn i det som at du ikke har noe å tape, og se på det som en bonus om det blir noe mer. Jeg møter alle nye mennesker med mål om å ha det gøy og spennende! 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #17 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje er du for selvkritisk, kanskje kompenserer han for å få muligheten med noen 11 år yngre. Men ikke bli for blendet av status eller om han aksepterer deg nå når du tenker han er bedre på noe vis. Kjenn etter om du virkelig liker selskapet hans 😊 Anonymkode: af697...e2e Det kan jo være han er en sær raring også, selvom han ser kjekk ut på bildene sine ☺️ Anonymkode: d80ba...174 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #18 Skrevet 22. mars 2024 Fjellmannover190 skrev (Akkurat nå): Jeg er en godt trent mann med spennende jobb og god selvtillit, og folk sier jeg er kjekk. Har møtt noen ekstremt nervøse som ikke forstår hvorfor jeg vil møte de. Si fra at du er nervøs og spent, og ikke drikk deg opp. For min del tar jeg da litt mer hensyn til å begynne med, også går dette seg veldig til. Gå inn i det som at du ikke har noe å tape, og se på det som en bonus om det blir noe mer. Jeg møter alle nye mennesker med mål om å ha det gøy og spennende! Takk for tips Har du blitt skuffet mange ganger da? Anonymkode: d80ba...174
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #19 Skrevet 22. mars 2024 Hva mener du med "mørk mann"? Utlending? Anonymkode: 823ca...9b0
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #20 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva mener du med "mørk mann"? Utlending? Anonymkode: 823ca...9b0 Nei, norsk mann med mørkt hår og brune øyne Anonymkode: d80ba...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå