AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #1 Del Skrevet 22. mars 2024 Han er snart 1 år. Om natta ligger han og sover i senga vår og jeg våkner ofte av at han ligger enten oppå meg, inntil meg eller under dyna, men han maler aldri når jeg koser med han. Jeg vet at han kan male, for de eneste gangene han maler er hvis vi sitter med et spesielt pledd i sofaen, da kommer han på fanget, maler høylytt og sutter leeenge på det pleddet. Men hvis vi ikke sitter med det pleddet så kommer han ikke og han maler ikke. På dagtid kommer han kun hvis det pleddet er i nærheten, ellers holder han avstand. På natta ligger han i senga med oss, men er egentlig ikke kosen på natta, han vil bare ligge nært oss. vi har en annen katt og hun er veldig kosen, og maler ofte. Er det noe rart med katten min? Hvorfor maler han ikke når han får kos? Liker han det ikke? Og hvorfor holder han fortsatt på med suttingen på pleddet? Han har gjort det siden han var 12 uker Anonymkode: 53e01...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #2 Del Skrevet 23. mars 2024 Katter som sutter i voksen alder har vanligvis blitt adskilt fra mor for tidlig. At de ikke har fått en rolig nok/naturlig nok avvenning fra ammingen. Sikkert ikke utenkelig at dette kan forstyrre annen naturlige oppførsel også. Anonymkode: e99b2...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå