AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #1 Del Skrevet 22. mars 2024 Pga plutselig endring av livssituasjon står jeg nå på ganske bar bakke mtp klær. Trenger råd og tips til hvordan jeg bygger opp en garderobe fra nærmest null. Har ikke verdens beste økonomi så det må jeg ta hensyn til. Den garderoben jeg hadde var jo bygget opp over mange år. Jeg er i begynnelsen av 40 årene med normal slank kropp, sånn typ 38-40 og har hatt en casual stil. Kom gjerne med helt konkret tips/link. Anonymkode: 4b140...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 22. mars 2024 #2 Del Skrevet 22. mars 2024 Hei TS, det var leit å høre, håper det går bra med degSjekk ut @useless_dk på Instagram og Youtube, og @abovethelawstyle på IG. Ettersom du starter på "bar bakke", tenker jeg at det er viktig at du tenker på å gå til anskaffelse av plagg som kan kombineres på mange måter, f.eks. en såkalt "capsule wardrobe". Casual stil kan jo bety litt ulike ting for den enkelte, men kanskje bildene under kan være til inspirasjon. Vi snakker jo om norsk vår her, så jeg tenker at en cardigan og en ekstra genser eller to foreløpig er mer aktuelt enn shorts og singlet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #3 Del Skrevet 22. mars 2024 Dette er kanskje et mer praktisk tips og ikke så veldig stilrelatert, men dersom du skal begynne helt på nytt tenker jeg også som Rocci over at det å handle "kjærneplagg" som kan brukes til mange forskjellige typer antrekk er lurt. Og dersom du handler "utenfor sesong", kan du ofte finne fine ting av bedre kvalitet til en lavere penge. Er eksempel er for eksempel å se etter noen varme cardigans, ullgensere/trøyer, ullstrømper, vinterjakker etc. nå når salget på vintertøy setter i gang. Da hadde jeg i så fall valgt plagg i farger jeg elsker og med snitt jeg vet at jeg kler og ikke så veldig trendrelaterte plagg. Anonymkode: ef09f...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå