Ebbeliten Skrevet 22. mars 2024 #1 Del Skrevet 22. mars 2024 (endret) . Endret 22. mars 2024 av Ebbeliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #2 Del Skrevet 22. mars 2024 Tenker man er gammel når man føler seg gammel. Ser det finnes folk i 50 årene som ser og har en 70 år gammel kropp. Farmor som er snart 90 ser og er sprek som en 70 åring. Kan ikke ta for gitt at en skal bli 80 år, så en må leve her og nå. Jeg kommer til å måtte jobbe til 75 år for å få en pensjon. Så tipper jeg jobber meg i grava til slutt Anonymkode: 0ccc1...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 22. mars 2024 #3 Del Skrevet 22. mars 2024 De kategoriene "ung" eller "gammel" betyr ikke så mye. Jeg føler meg fortsatt ung, har ikke grått hår, hengepupper eller vondt noe sted, men jeg har jo objektivt sett vært her på planeten en god stund. Og jeg har tenkt å være her en god stund til. Jeg har mye igjen å gjøre, og mye å glede meg over. Men det er rart å tenke på at man har mer av livet bak seg enn foran seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå