AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #1 Skrevet 22. mars 2024 Hei! er det noen som har erfaring med Steinerskolen for barn med adhd/aurismespekterforstyrrelse ?? evnt som har bytta fra offentlig skole til steiner. vanlig klasse eller helsepedagogisk klasse? (Si gjerne noe om hvilken skole det gjelder) Anonymkode: b65c0...1b5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #2 Skrevet 22. mars 2024 Jeg har vel fått inntrykk at Steinerskolen har blitt nåtiden spesialskoler for vanskelige barn/barn med diagnoser. Hvor heldig det er å samle alle disse på denne måten vet jeg ikke…. Anonymkode: 2b683...b92 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #3 Skrevet 22. mars 2024 Man skal ikke se bort fra at denne tråden kommer til å bli stengt etter en stund, på grunn av alt for dårlig overskrift. De som styrer og steller med forumet her er temmelig giret på å stenge tråder som de kan finne ett eller annet "feil" med. Anonymkode: cc477...984 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #4 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vel fått inntrykk at Steinerskolen har blitt nåtiden spesialskoler for vanskelige barn/barn med diagnoser. Hvor heldig det er å samle alle disse på denne måten vet jeg ikke…. Anonymkode: 2b683...b92 Det her var realiteten da jeg gikk på Steinerskolen. Lærerene var mer borte enn tilstede så vi hadde for det meste vikarer i alle fag. Det var ett helvette å gå på Steinerskolen som vanlig elev for min del. Steinerskolen hadde ikke kunnskap til å ivareta de med spesielle behov. Den ene eleven knakk nesa på læreren 2 ganger…. Dette var «bare» en 6 klassing. Anonymkode: b6bda...6c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå