Gå til innhold

STEINERSKOLEN

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
er det noen som har erfaring med Steinerskolen for barn med adhd/aurismespekterforstyrrelse ?? 
evnt som har  bytta  fra offentlig skole til steiner. 
vanlig klasse eller helsepedagogisk klasse?

(Si gjerne noe om hvilken skole det gjelder)

Anonymkode: b65c0...1b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel fått inntrykk at Steinerskolen har blitt nåtiden spesialskoler for vanskelige barn/barn med diagnoser. Hvor heldig det er å samle alle disse på denne måten vet jeg ikke…. 

Anonymkode: 2b683...b92

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man skal ikke se bort fra at denne tråden kommer til å bli stengt etter en stund, på grunn av alt for dårlig overskrift. 

De som styrer og steller med forumet her er temmelig giret på å stenge tråder som de kan finne ett eller annet "feil" med.  

Anonymkode: cc477...984

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vel fått inntrykk at Steinerskolen har blitt nåtiden spesialskoler for vanskelige barn/barn med diagnoser. Hvor heldig det er å samle alle disse på denne måten vet jeg ikke…. 

Anonymkode: 2b683...b92

Det her var realiteten da jeg gikk på Steinerskolen. Lærerene var mer borte enn tilstede så vi hadde for det meste vikarer i alle fag. Det var ett helvette å gå på Steinerskolen som vanlig elev for min del. Steinerskolen hadde ikke kunnskap til å ivareta de med spesielle behov. Den ene eleven knakk nesa på læreren 2 ganger…. Dette var «bare» en 6 klassing.

Anonymkode: b6bda...6c2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...