Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort: Jeg har en ex som var notorisk utro via sosiale medier med deling og utveksling av nakenbilder og filmer med mange forskjellige kvinner. Dette gjorde han mens vi hadde et nyfødt barn, eide hus, bil og alt sammen. Han ble tilgitt av meg og jeg forsøkte i et år før forholdet røk. Jeg fant også ut at han gjorde det samme med sin ex, før meg, og at hun forlot han fordi hun levde i et forhold basert på løgn. Jeg skulle ønske noen fortalte meg om hans idiotfære før jeg stiftet familie med fyren. 

Nå har han vært sammen med ei ny dame i rundt et år, som han dro inn i livet til barnet vårt ganske kjapt - og hun tror tilsynelatende at hun har skutt gullfuglen. Han er jo en aller tiders fyr ellers, og man skal være ganske smart for å finne ut av hans evner til å skjule alt og late som ingenting. Han har imidlertid vært utro mot henne flere ganger, også fysisk med meg, barnemor (han begynte med at han savnet det vi hadde, at han ville prøve på nytt - men egentlig ville han bare ha sex..lurte meg trill rundt, igjen). Garantert flere, via SoMe. 

Spørsmålet er..bør jeg fortelle henne? Jeg vet jeg ville satt pris på at noen fortalte meg, og skulle ønske noen gjorde det før jeg viet hele livet mitt til han - som gikk til faens fordi han har seksuelle avhengigheter han absolutt ikke klarer å kontrollere. 

Dette handler ikke om hevn, da jeg ønsker fyren alt godt. 

Anonymkode: e4f52...a22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville visst. Men du må regne med at du blir tatt for å være en sjalu eks som prøver seg på hevn. Men det trenger jo ikke du å bry deg om

Anonymkode: c570c...857

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

problemet er at du setter deg selv i rollen som "crazy ex" med en gang siden du er en del av utroskapen. Hvorfor i all verden lot DU deg lure når du visste? 

Anonymkode: c69e4...45b

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Alle får finne ut på sin egen måte. Konsentrer deg om å leve ditt eget liv og ikke tenk mer på han. 

Anonymkode: 85990...db4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal forholde deg til denne fyren og samarbeide med ham til ungene er voksne. For ungenes skyld, ikke lag en unødvendig konflikt mellom dere. Din lojalitet ligger hun ungene dine, ikke hans nye dame.

Men for guds skyld! Ikke bidra til hans utroskap! 

Anonymkode: dadc8...843

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville visst det, så si ifra. Stakkars dame

Anonymkode: b159b...b0d

AnonymBruker
Skrevet

Dette har du ingenting med.

Anonymkode: 3f8fa...1a4

AnonymBruker
Skrevet

Ville du hørt på hans eks da du var nyforelsket? 

Anonymkode: 189ef...ee2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spar meg. Du vil liksom være snill med nydama. Samtidig som du er en han er utro med. 

Du ønsker hevn, og kanskje ikke engang mot eksen din, men at du vil såre henne? 

Anonymkode: 68196...cca

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du skal forholde deg til denne fyren og samarbeide med ham til ungene er voksne. For ungenes skyld, ikke lag en unødvendig konflikt mellom dere. Din lojalitet ligger hun ungene dine, ikke hans nye dame.

Men for guds skyld! Ikke bidra til hans utroskap! 

Anonymkode: dadc8...843

Fornuftig sagt! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan desverre ikke advare henne, da du er dypt inne i hans drama fortsatt. 

Anonymkode: c1d5a...0d7

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Bitterheten og hevngjerrigheten er til å ta og føle på selv om den maskeres godt. 

Har du ikke et eget liv å leve ts? 

Minner meg litt om naboen som kommer inn på en uskyldig kaffeprat, men som i realiteten er her for å fiske og snakke skit om andre naboer.. Litt av et liv de har. 

Fellesnevneren til disse menneskene: for lite å oppta hodet med. 

Anonymkode: 00900...99d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri forstått behovet for å dele nakenbilder av seg selv. Hvorfor gjør han det? Ser penisen hans så rar ut og det er et slags forsøk på å advare potensielle kvinner? 

Til poenget, så tenker jeg du kan høre med hun han var sammen med før deg om dere kan si fra sammen. Du sitter i en ganske dårlig posisjon dersom du skal si fra alene i og med at du har ligget med han

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han har imidlertid vært utro mot henne flere ganger, også fysisk med meg, barnemor (han begynte med at han savnet det vi hadde, at han ville prøve på nytt - men egentlig ville han bare ha sex..lurte meg trill rundt, igjen).

Anonymkode: e4f52...a22

Du visste at han var sammen med en dame, men var utro med ham likevel i håp om å få ham tilbake?

Anonymkode: f8423...733

• Liker 1
Skrevet

Tråden stenges etter 3 gangs moderering for brukerdebatt og brukerangrep. 

Christina82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...