Gå til innhold

Hvis du kommer litt tidligere kan du få alt du ønsker - skrevet fra min kompis. Den klang ikke helt bra for meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Greia er at vi har hatt ett venne med fordeler opplegg som nå har passert 5 år. Fatter ikke hvor tiden ble av og at det faktisk har gått 5 år. 

Sist jeg hadde sex med han var i november i fjor. Og da følte jeg at det var kaldt og ga meg ikke all verden. Jeg kjente jeg manglet kos og nærhet og litt mer forspill om ikke annet. 

Så i januar spurte han om vi skulle drikke kaffe og jeg tenkte at ja kan drikke kaffe men knulle skal jeg ikke. Så da vi møttes så begynte han å hinte til sex da men jeg sa nei. Da ble han veldig rar. Og spurte om jeg hadde funnet meg en mann osv osv.  Jeg prøvde å sette meg nærmere han ha litt kroppskontakt men han trakk seg unna. Så jeg tenkte at ok.. Ja vi er der ja. 

Så da jeg dro så skrev jeg til han ett par dager etterpå at jeg sa nei fordi at jeg orker ikke sånn kaldt sex opplegg. Jeg savner kos nærhet og intimtet. Og beskrev den ene gangen jeg virkelig følte meg begjært av han.  Det tok 3 dager før jeg fikk svar, men da kom det at nei det ble for nærme for han. Om det kanskje best at vi kunne fortsette som venner. jeg sa meg enig i det. At kun venner er greit bare for å få en avslutning på en måte. 

Jeg tenkte da ok nå er det over. 5 år er over. Ett kapittel blir lukket.  Jeg vet at jeg aldri kan se på han som bare en venn og han har ingen interesse av å sitte  å drikke kaffe med meg uten at det er noe sex involvert. Så dette visste jeg. 

Februar kom. Jeg traff han ved en tilfeldighet der vi begge var på samme sted. Merkelig opplevelse. Han kom sporenstreks og ga meg en klem og etter det holdt han 2 meters avstand. Men greit nok. Vi hadde jo avtalt at vi skulle kun være venner så fint. 

Så kommer mars. Annen hver onsdag har jeg fått mld fra han om hvordan det går.  

Forrige uke kom det melding om jeg hadde funnet meg noe mann ? Jeg svarte at nei hadde ikke det. Da sendte han bilde av en kalender der en dato i april var ringet rundt. Og jeg tenkte hvorfor sender han meg det der? Joda han var på kurs da på hotell den natta her vi bor.Han tenkte vel at han skulle friste meg til overnatting på hotell igjen da. Jeg sa at jeg visste ikke er så lenge til sa jeg. Pluss at jeg har ikke sett han på lenge. Og så lenge han ikke har noe interesse av å ta en kopp kaffe for vennskapeshelts skyld så visste jeg ikke. Jo nei kaffe måtte vi drikke mente han. 

Så i kveld vet jeg at vi kommer til å møtes igjen. Jeg spurte bare for å være mentalt forberedt. Og da jeg spurte om han var der i kveld svarte han: ja kommer du litt tidligere  kan du få alt du ønsker... 

Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal svare på den så jeg svarte aldri på den. Men jeg kommer ikke til å møtes noe tidligere nei. Vet jo at han tenker at vi skal ha sex. Tror han har glemt alt det vi ble enig om. Og si jeg kan få alt jeg ønsker når han mente at å kose og være litt  intim ble for nært til at nå kan jeg få alt jeg ønsker meg. Klang dårlig i mine ører. 

Måtte bare få tømt hodet. Jeg har ingen jeg kan snakke med om dette her. 

Jeg hadde egentlig bare sett frem til å se han igjen og få en god bamseklem, ikke noe mer. Klem får jeg bestandig uansett hvor jeg møter han. 

Anonymkode: c96e6...145

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Høres ut som du har fått følelser for han. Dette høres bare dødfødt ut.

Ville avsluttet dette kapittelet og ikke sett meg tilbake🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kan få alt du ønsker kan du jo si "Offisiell kjæreste"

Anonymkode: 7b3b4...ef2

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du å holde på med dette?

Anonymkode: d89aa...09d

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts. Jeg ville bare lufte tankene og svarene var som forventet. Jeg klarer ikke å slette en person ut av minnet som jeg har hatt så mye moro med. Sånn er jeg skrudd i hop. Har prøvd å gå videre men kommer aldri videre hver gang jeg har prøvd. Alt annet har feilet. Og når ensomheten kommer så han eneste jeg kan få kontakt med. Ikke alle har en busslast med venninner. 

• Hjerte 4
Skrevet

Han mener dere skal ha sex på en måte som du setter pris på. Du sier selv at du forstår hva han mener.

Hvis det ikke klang bra får du si nei. Kommunikasjonen dere mellom virker faktisk veldig ryddig og grei. Begge formidler hva dere vil. Folk kan skifte mening, og han tenker kanskje det er greit å være litt nærere allikevel.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts. Jeg ville bare lufte tankene og svarene var som forventet. Jeg klarer ikke å slette en person ut av minnet som jeg har hatt så mye moro med. Sånn er jeg skrudd i hop. Har prøvd å gå videre men kommer aldri videre hver gang jeg har prøvd. Alt annet har feilet. Og når ensomheten kommer så han eneste jeg kan få kontakt med. Ikke alle har en busslast med venninner. 

(Denne kom rett før jeg svarte).

Vi du egentlig at dere skal være kjærester? Jeg forstår godt at et halvveis forhold er litt tungt i lengden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer aldri til å bli noe mer enn bortkastet tid og såre følelser fra din side. Hvorfor gidder du å utsette deg for dette? 

Anonymkode: 5b9e6...3ae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg så igjen. Kanskje det er samme typen vi har holdt på med 🤣 Du må bare la være å svare. Mitt tok ikke slutt før jeg fikk meg mann og barn. Men selv nå liker han alt jeg legger ut på SoMe. Tror han angrer på at han ikke er mannen i mitt liv, men det angrer ikke jeg på.

Anonymkode: c6506...31b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hele greia er dødfødt.

Du vil ha kos og nærhet.

Han vil ha ett hull han kan tømme seg i.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bare brutt kontakten helt.

Anonymkode: 1848a...ef5

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du ha fra han da? Det kommer liksom ikkehelt klart og tydelig frem? Er det at fuckfriends greien er blirr for kald, altså "wham, bam, thankyoumam" uten alt det ekstra som hører med at flørt, forspill, nørhet osv som man vanligvis kanskje har i et forhold du trenger? Er du egentlig ute etter en kjæreste? 

Anonymkode: d32e0...e94

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Slett og blokk og finn deg en hobby der du kan få nytt nettverk.

Skrevet

5 år av livet i et Ikkeforhold med en emosjonelt avstumpet fyr. Gratulerer med å ha kastet bort så mye tid. 

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor man har så lav selvverdi at man ikke en gang syns man er verdt kjærlighet og forpliktelse. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg hadde en sånn fyr som din, som når jeg ble veldig ensom, tok kontakt med fordi jeg ikke hadde andre. Vet du hva det førte til? En ond sirkel hvor hans avvisende oppførsel fikk meg til å føle meg enda mer ensom! Når noen tar avstand fra deg på den måten, men gjerne vil knulle eller bruke deg på andre måter, det er sårende, knusende og ødeleggende. 

Jeg droppa han fyren min, og har ikke hatt et ensomt øyeblikk siden. Jeg har vært alene ja, men da har jeg lest, gått tur, trent, laget mat, sett film, eller noe annet, jeg har ikke følt meg ensom eller forlatt. 

Anonymkode: 10775...4d8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde en sånn fyr som din, som når jeg ble veldig ensom, tok kontakt med fordi jeg ikke hadde andre. Vet du hva det førte til? En ond sirkel hvor hans avvisende oppførsel fikk meg til å føle meg enda mer ensom! Når noen tar avstand fra deg på den måten, men gjerne vil knulle eller bruke deg på andre måter, det er sårende, knusende og ødeleggende. 

Jeg droppa han fyren min, og har ikke hatt et ensomt øyeblikk siden. Jeg har vært alene ja, men da har jeg lest, gått tur, trent, laget mat, sett film, eller noe annet, jeg har ikke følt meg ensom eller forlatt. 

Og by the way, jeg slår deg glatt, vi holdt det gående i 11 år. Ingenting forandret seg. Ikke etter 5, ikke etter 10 år. 

Så om du ikke vil sitte her og lage samme tråd om 5 år, dump ham.

Det innlegget over her fra ebbelite sier det veldig bra. 

• Liker 4
Skrevet

Det at du har «venner med fordeler» opplegg hindrer deg i å få et ordentlig kjæresteforhold med noen. Slutt å bruk noen form for energi på denne relasjonen, si at du må fokusere på deg selv fremover og aldri se deg tilbake. 5 år?! Det er jo spinnvilt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du kan få alt du ønsker kan du jo si "Offisiell kjæreste"

Anonymkode: 7b3b4...ef2

Det ville jeg og sagt, tror jeg.

men tror det er best å bare avslutte all kontakt med ham, i hvert fall sex

AnonymBruker
Skrevet

Han sier du kan få alt du ønsker. Si at du ønsker at dere skal være kjærester. Du har ingenting å tape, det "vennskapet" er uansett tapt, du har vært sterk som ikke har sex med ham. Kanskje han innser at han vil ha deg for deg og ikke bare (men også) for kroppen din? 

Anonymkode: cacdb...ead

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvis du egentlig vil noe mer. Er det da ikke på tide å si enten må det bli dere to 100% eller ingenting 

Anonymkode: d08bc...739

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...