AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #1 Skrevet 22. mars 2024 Er bostyrer og Statsforvalter ønsker liste over utlevert løsøre fra boet som er utlevert. Jeg husker sånn nogenlunde hva jeg har levert ut, men jeg skulle selvfølgelig laget et kvitteringsskjema som mottaker skulle signert på. Har ringt Statsforvalteren to ganger for å spørre om råd, men møter en sekretær hver gang som sier "jeg tror" eller "jeg antar" at du kan gjøre sånn eller sånn, og så er jeg like langt. Hvor nøye oppstilling krever Statsforvalter? Anonymkode: fee4d...107
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #2 Skrevet 22. mars 2024 Vi skrev aldri liste over løsøre, ikke ba statsforvalteren om det heller. Tenker du skriver det du husker og så kan du gå gjennom lista sammen med de andre slik at de kan nevne de tingene du evt har glemt. Om noen fikk litt bestikk så trenger du ikke navngi alt, bare skriv "deler av kjøkkenbestikk" "pc" "sofagruppen" "diverse klær" "fotoalbum og familiebilder på vegg" "kunstbilde" Anonymkode: f57a9...4fe
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #3 Skrevet 22. mars 2024 Skal ikke alt inn som kan selges feks Kontorsaker: Tape dispenser Fiskrassakser Pultorganisere Tapetkniv, Kasseteip dispenser Kopimaskin, kopipapir, blekk Printer, blekk, kopipapir x feksc1/2 eske Anonymkode: 34365...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå