Kinder Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Hvilken påskekrim/krimserie skal du se i år? Selv gleder jeg meg til ny sesong av Wisting. https://www.moss-avis.no/paskekrim-2024-her-er-oversikten-over-arets-paskekrim/s/5-67-1934501 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars (endret) Påsken nærmer seg, og tradisjonen tro så blir det påskekrim på TV i år også. Her er et lite utvalg (kun lineær-TV). NRK 'I famnen til ein mordar' (The Sixth Commandment) - Britisk - (Trailer) 'Shetland', sesong 8 - Britisk - (Trailer) 'Vera', sesong 13 - Britisk - (Trailer) TV2 'Agatha Christie: Mord er ingen sak' (Murder is easy) - Britisk - (Trailer) 'Dalgliesh', sesong 2 - Britisk - (Trailer) ... Link til enda mer påskekrim: https://www.nettavisen.no/paskekrim/paskekrim-2024/nrk/paskekrim-2024-her-er-oversikten-over-arets-paskekrim/f/5-95-1641403 Endret 21. mars av NordicViking Lagt til link. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Her blir det nok mest nrk ser jeg... den "i famnen på en morder" fikk veldig bra kritikk i Aftenposten. Vera og Shetland er favoritter, men spent på Shetland uten Jimmy Perez, tror jeg kommer til å savne han 😔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars Spent på Vera med ny/ gammel politibetjent tilbake. Kommer til å savne Aiden. En sympatisk type som har gått godt overens med Vera. Kommer til å se alt. Liker av erfaring spesielt Vera, Dalglish og Shetland. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars 2 tråder med samme tema slått sammen. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars Er igang med Shetland nå. Bare sett 10 min og veldig rart uten Jimmy Perez. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 23. mars #7 Del Skrevet 23. mars Så langt koser jeg meg med Superkrim og Påskekrimlekene 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Del Skrevet 23. mars MissStiles skrev (18 timer siden): Er igang med Shetland nå. Bare sett 10 min og veldig rart uten Jimmy Perez. Omtrent som å selge en pose Twist uten Twist, eller lage en nyinnspilling av "Fawlty Towers" uten Manuel og "Que?". For min del begynner Den stille uken i morgen, så konseptet påskekos får vente til neste søndag; det er først da Påsken faktisk begynner - i mellomtiden er det tid for kontemplativ ettertanke, og en pause fra den modene tids digitale mas. Anonymkode: 01d6f...032 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 23. mars #9 Del Skrevet 23. mars Jeg liker Dalgliesh og Agatha Christie, så vil ha med meg de to iallfall. Har tenkt å se Vera i tillegg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mars #10 Del Skrevet 23. mars Skal se Vera og Shetland og i famnen til ein mordar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 23. mars #11 Del Skrevet 23. mars I famnen på en morder (the sixth commandement?) er jaggu ubehagelig å se på, veldig rolig og stillferdig, men …. Creepy! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Del Skrevet 24. mars Anbefaler "Blue Light".Veldig bra.Nrk. Anonymkode: a3465...261 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bonna Skrevet 24. mars #13 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Anbefaler "Blue Light".Veldig bra.Nrk. Anonymkode: a3465...261 Begynner bra, men blir rotete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 24. mars #14 Del Skrevet 24. mars Det blir nok Wisting som blir høydepunktet. Det er vel ingen som ser "Vera"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 24. mars #15 Del Skrevet 24. mars Wisting skuffet. Skuespillerprestasjonene er svake og storyen tynn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 24. mars #16 Del Skrevet 24. mars jaeols skrev (12 minutter siden): Det blir nok Wisting som blir høydepunktet. Det er vel ingen som ser "Vera"? Elsker Vera-serien! 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #17 Del Skrevet 24. mars Vera ❤️ Har sett Shetland, syntes den var bra selv uten Jimmy Perez. Så litt av I favnen til en morder, skikkelig ubehagelig. Vet ikke om jeg kommer til å se mer. Har dessverre ikke tilgang til Wisting. Anonymkode: c62a7...18d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 24. mars #18 Del Skrevet 24. mars Klarte ikke avsløre den skyldige i Superkrim i dag! Damn you Selma! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 24. mars #19 Del Skrevet 24. mars Linazer skrev (4 timer siden): Wisting skuffet. Skuespillerprestasjonene er svake og storyen tynn. Tvert imot. Glimrende serie og gode skuespillere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 25. mars #20 Del Skrevet 25. mars Ser Famnen til en mordar, og synes den er skikkelig bra! Orker ikke Vera eller Wisting. Er for dårlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå