AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #1 Del Skrevet 21. mars 2024 Jeg har vært sykemeldt en stund og akkurat søkt AAP. Kan det avslås? Jeg har vært 100% sykemeldt, 80%, 70% osv. Sist nå jobbet jeg 60% en periode før jeg var 100% sykemeldt igjen. Har nå søkt AAP. Kan man få avslag på dette? Noen som har fått avslag på AAP noen gang? Skjer det? Føles så utrygt alt. Anonymkode: 99eda...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #2 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har vært sykemeldt en stund og akkurat søkt AAP. Kan det avslås? Jeg har vært 100% sykemeldt, 80%, 70% osv. Sist nå jobbet jeg 60% en periode før jeg var 100% sykemeldt igjen. Har nå søkt AAP. Kan man få avslag på dette? Noen som har fått avslag på AAP noen gang? Skjer det? Føles så utrygt alt. Anonymkode: 99eda...866 Ja du kan få avslag. Du må vel være minst 50% arbeidsufør til ethvert yrke for å få aap. Så det kommer vel mye an på hvor god erklæring legen din skriver. Anonymkode: ca985...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #3 Del Skrevet 21. mars 2024 Og årsaken til at du ikke kan jobbe må være sykdom Anonymkode: 46952...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå