AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #1 Skrevet 21. mars 2024 Jeg har møtt en mann som er super snill 🥰 Er det mulig at han forblir snill, eller vil han uansett etterhvert bli slem. Anonymkode: d9b1b...699 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #2 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har møtt en mann som er super snill 🥰 Er det mulig at han forblir snill, eller vil han uansett etterhvert bli slem. Anonymkode: d9b1b...699 Hva med deg selv? Kan du garantere at du aldri vil utagere, aldri vil ha et sinneutbrudd, at humøret aldri vil svinge? Snodig spørsmål. Anonymkode: cd70c...c98 6 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #3 Skrevet 21. mars 2024 Alle kan vel ha en dårlig dag, og la det gå utover partner. Men betyr jo ikke at man er slem. Anonymkode: dad62...885 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #4 Skrevet 21. mars 2024 Nei. Hvis du angriper verbalt eller liggende må han ha lov angripe tilbake. Går begge veier. Blir slem?🤔Da er det noe annet ,det kalles manipulere og psykisk vold Anonymkode: 48ddf...47d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #5 Skrevet 21. mars 2024 Definer snill, mener du kjøpe masse ting til deg så kan det gå over. Om du tenker at han er snill som i oppførsel ellers så går det stort sett bra så lenge ikke du eller andre jobber mot det hele tiden for å bryte det ned. Anonymkode: bbc1d...da1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #6 Skrevet 21. mars 2024 Min har vært snill i 25 år. Anonymkode: e38f4...625 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #7 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Hvis du angriper verbalt eller liggende må han ha lov angripe tilbake. Går begge veier. Blir slem?🤔Da er det noe annet ,det kalles manipulere og psykisk vold Anonymkode: 48ddf...47d Alle kjærester manipulerer hverandre. Det er en del av å fungere sammen. Anonymkode: c24ce...846
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #8 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har møtt en mann som er super snill 🥰 Er det mulig at han forblir snill, eller vil han uansett etterhvert bli slem. Anonymkode: d9b1b...699 Driver han med lovebombing? Anonymkode: ba3f0...f81 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #9 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Alle kjærester manipulerer hverandre. Det er en del av å fungere sammen. Anonymkode: c24ce...846 Nei. Anonymkode: b5550...d50 3
Bombasi Skrevet 21. mars 2024 #10 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har møtt en mann som er super snill 🥰 Er det mulig at han forblir snill, eller vil han uansett etterhvert bli slem. Anonymkode: d9b1b...699 Alle er snill i startfasen. Og veldig snill også. Det er ikke før lengre uti løpet at man vet hvordan man egentlig er. Men at han er snill er en god start. Om han forblir snill er ikke bare opp til han, men deg, livet og alt tiden innebærer. Har ingen garanti for noe. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #11 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har møtt en mann som er super snill 🥰 Er det mulig at han forblir snill, eller vil han uansett etterhvert bli slem. Anonymkode: d9b1b...699 Noen er av natur mer snille enn gjennomsnittet, jeg er selv en slik person, men alle kan da ha dårlige dager, uten at man nødvendigvis er slem Anonymkode: a2c74...5ac 1
Tobias001 Skrevet 21. mars 2024 #12 Skrevet 21. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har møtt en mann som er super snill 🥰 Er det mulig at han forblir snill, eller vil han uansett etterhvert bli slem. Anonymkode: d9b1b...699 Han kommer til å forandre seg. At han nå er super snill er bare for å manipulere deg! Etter hvert kommer han nok til å begynne å tråkke deg ned i gjørma
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #13 Skrevet 21. mars 2024 Min mann er en snill og raus mann, han er kjent for det blant alle som kjenner han. Han er veldig snill mot meg, har alltid vært det og har aldri forandret seg. Selvsagt kan han ha dårlige dager, eller noe plager han, men han utagerer ikke, er ikke slem og er ikke slem mot meg. Han er veldig selvbevisst (stort sett) og vet selv når han er i et dårlig humør, og da sier han rett og slett ifra at han ikke er i særlig godt humør, at det ikke har noe med meg å gjøre og at han elsker meg like mye. Han blir bare stille egentlig, foretrekker å sitte for seg selv og se på tv eller bla på telefonen, og man kan høre det på stemmen. Når det begynner å gå over, pleier han å klemme meg og fortelle at han sitter pris på at han "får lov" å være i dårlig humør uten at jeg maser og gjør det verre. Også kan vi prate om det som er grunnen til det dårlige humøret. Anonymkode: c6979...bbf 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #14 Skrevet 22. mars 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Hvis du angriper verbalt eller liggende må han ha lov angripe tilbake. Går begge veier. Blir slem?🤔Da er det noe annet ,det kalles manipulere og psykisk vold Anonymkode: 48ddf...47d Hvem har sagt at jeg gjør det 😳 Anonymkode: d9b1b...699
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #15 Skrevet 22. mars 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Noen er av natur mer snille enn gjennomsnittet, jeg er selv en slik person, men alle kan da ha dårlige dager, uten at man nødvendigvis er slem Anonymkode: a2c74...5ac Ja skjønner den, men jeg har bare vært med slemme menn, som bruker meg til å løse ut sine frustrasjoner på...en måte som går utover meg, så jeg lurer på om dette er bare spill for å få meg i nettet før dritten begynner å komme eller finnes det menn som er sånn snille hele tida? Anonymkode: d9b1b...699 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #16 Skrevet 22. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja skjønner den, men jeg har bare vært med slemme menn, som bruker meg til å løse ut sine frustrasjoner på...en måte som går utover meg, så jeg lurer på om dette er bare spill for å få meg i nettet før dritten begynner å komme eller finnes det menn som er sånn snille hele tida? Anonymkode: d9b1b...699 Dilemmaet ditt er at du muligens har en tendens til å velge denne type menn. At det er et mønster. Kanskje du hadde denne type menn i familien i barndommen og er programmert til å oppfatte menn med denne type trekk som det normale og hva du søker til. Nå er ikke jeg psykolog, men det kan være et tips å snakke med en dersom dette er et mønster. Fra mitt perspektiv (m50) har jeg i hele mitt liv vært snill mot kvinner i mitt liv. Dvs jeg krangler sjelden, jeg er på tilbudssiden, jeg lytter til dem når de vil prate, hjelper dem osv. Det jeg ikke gjør er å kritisere, kjefte, såre med vilje, manipulere og noe jeg aldri har gjort, uansett situasjon, er å bruke fysisk makt. Men av og til har jeg en dårlig dag, er stille, småsur osv men prøver å ikke la det gå utover andre. Når jeg betrakter min vennkrets så har jeg inntrykk av at dette er det normale. Jeg kjenner ikke personlig menn som har vært slemme mot damene sine. Ikke hørt om noen heller bortsett fra 1. Han var notorisk kontrollerende og veldig ugrei når han ikke fikk det som han ville. Men han oppsøkte hjelp ettr brudd nr 2 og ble mye bedre. Det går bra med nr 3 og de har holdt sammen lenge. Vet ikke om dette hjelper, men krysser fingrene for at du har funnet en riktig mann. Ikke vær redd for å sette grenser for deg selv og si hva du mener. Det vil avdekke hans karakter raskt, og det er uansett sundt for forholdet at begge er trygge på å kunne snakke fritt og sette grenser. Anonymkode: bbc1e...e8d 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. mars 2024 #17 Skrevet 22. mars 2024 Kjæresten min er snill. Jeg er også snill. Men vi har jo dager der vi er sliten, frustrert eller sur. Da kan vi lufte det og noen ganger kan vi diskutere heftig. Men vi er ikke stygge mot hverandre. Alle mennesker har forskjellige lag og det er først når vi har sett alle disse sidene vi vet om det er mulig å leve med. Vi har sett hverandre sint, trist, frustrert, sliten osv og hittil behandler vi hverandre med kjærlighet, respekt og støtte❤️
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #18 Skrevet 22. mars 2024 Min mann er snill på 10 året. Men vi kan krangle, og vi har såret hverandre før osv. men det er også helt normalt i et forhold uten at noen er slemme. kjenner jeg blir litt nysgjerrig på hva du legger i snill og slem? Anonymkode: 05a8c...496
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #19 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Alle kjærester manipulerer hverandre. Det er en del av å fungere sammen. Anonymkode: c24ce...846 I velfungerende forhold kommuniserer man og er klare på ønsker og forventninger. Da er det ikke nødvendig å manipulere. Anonymkode: 34b44...279 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #20 Skrevet 22. mars 2024 De færreste mennesker er "slemme". Men alle viser sin beste side i starten av en relasjon. Ingen er perfekte, og selvfølgelig vil det kommer uenigheter og mulig krangler. Men sannsynligheten for at han blir psykisk eller fysisk voldelig bør være liten. Med mindre du har en historie med å pleie å tiltrekke deg den type menn. Hvis det er tilfelle bør du gå varsomt frem. Anonymkode: 1cbc3...014 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå