AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #1 Skrevet 21. mars 2024 Fikk et ganske hardt spark av treåringen mot magen i dag. Babyen beveger seg som vanlig og jeg kjenner ingen smerter i ettertid, men termin er om et par dager. Jeg vet hvor lite plass den har der inne nå, så lurer på om man skal være ekstra årvåken når det er så nærme fødsel? Anonymkode: 2d80f...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #2 Skrevet 21. mars 2024 Ville ringt føden, for sikkerhets skyld. Jeg skle og landet på rumpa i uke 36. Hadde ikke smerter eller blødning, og babyen beveget seg som vanlig. Ble lagt inn til 24 timer observasjon. Anonymkode: 411d1...2df
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #3 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ville ringt føden, for sikkerhets skyld. Jeg skle og landet på rumpa i uke 36. Hadde ikke smerter eller blødning, og babyen beveget seg som vanlig. Ble lagt inn til 24 timer observasjon. Anonymkode: 411d1...2df Hvordan gikk det da? Anonymkode: 2d80f...cbb
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #4 Skrevet 21. mars 2024 Jeg ville kontakten føden for sikkerhets skyld. Anonymkode: f15ee...1de
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #5 Skrevet 21. mars 2024 Du skal alltid ringe føden ved slag i magen. De har en regel at man skal inn for observasjon i et antall timer, med x antall tester. Ingen kan si noe om hvordan det påvirket babyen, hvor hardt slaget var eller hva det betyr for deg / dere. Ring nå! Anonymkode: 649dc...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå