AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #1 Skrevet 21. mars 2024 Jeg ble sterilisert for 2 år siden. I dag morges var jeg utrolig kvalm. Var sikker på at omgangssyke var kommet i hus, så holdt meg hjemme fra jobb. Samtidig er menstruasjon 8 dager forsinket. Det er først nå at det går opp for meg at dette minner jo om graviditet? Et raskt googlesøk sier at det er mulig med graviditet, men da utenfor livmor. Om jeg har forstått riktig? Noen med erfaring? Selges det graviditetstester på dagligvarebutikk? Anonymkode: 2f2ee...a6b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #2 Skrevet 21. mars 2024 Fjernet de egglederne når du ble sterilisert, eller ble de klippet av? Ja, det er en mulighet. Dog er den veldig små. Anonymkode: 04695...ad1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #3 Skrevet 21. mars 2024 Kjøp test, det får du på dagligvare Anonymkode: 298cf...32b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #4 Skrevet 21. mars 2024 Jeg er gravid. Svak strek på graviditetstest, men den er absolutt positiv. Nå er jeg stresset og ute av meg. Vil tro det er utenfor livmor både pga svak test (lav hcg) og det er vel bare det som er mulig etter sterilisering? Ingen smerter, merker absolutt ingenting så trenger nok ikke ringe legevakt. Bestilt time hos gynekolog hos Volvat i morgen, visste ikke hvor jeg skulle henvende meg. Anonymkode: 2f2ee...a6b
Fame Skrevet 22. mars 2024 #5 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er gravid. Svak strek på graviditetstest, men den er absolutt positiv. Nå er jeg stresset og ute av meg. Vil tro det er utenfor livmor både pga svak test (lav hcg) og det er vel bare det som er mulig etter sterilisering? Ingen smerter, merker absolutt ingenting så trenger nok ikke ringe legevakt. Bestilt time hos gynekolog hos Volvat i morgen, visste ikke hvor jeg skulle henvende meg. Anonymkode: 2f2ee...a6b Hvor har du fått for deg ar der er eneste mulighet? I sjeldne tilfeller kan eggleder vokse sammen igjen og da kan man fint bli gravid på vanlig vis 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #6 Skrevet 22. mars 2024 Lykke til, håper du får svar på hva som foregår Anonymkode: c6756...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå