Gå til innhold

Jule avatar - nok en gang....(hjelp!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henviser til følgende tråd :

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=16844

Åssen i alle dager får dere disse animasjonene / gif`s til å bli max 6 kb ????? Jeg har forsøkt flere snertne avatar-forslag og får IKKE plass til dem :evil:

Vi har prøvd å forminske dem for at de skal passe, men det har vært dødffødt........ Vi kan ikke komprimere de, har ikke riktig program til dette.

Åssen klarer dere det ?

Jeg vil og ha kuuuul jule-avatar...... :P

Please,- help me! Eller evt. kom med andre forslag til avatarer....

Kleeeem, Kattepus :D

Skrevet

Å komprimere online via www.gifworks.com er jo nemnd før - men om ikkje det går, så får du berre ta saka i eigne hender og lasta ned ein gif-animator.

Då kan du enten søke på Google etter noko sånt som "download gif animator" - og du skal få masse alternativ opp, både freeware og shareware. Microsoft sin eigen kan du lasta ned t.d. her:

http://www.free-software-downloads.org/gra...e/animation.htm

Så er det berre til å eksperimentere med ulike parametrar til du får ein passande storleik. (Det er kanskje andre program som er betre enn MS sin til å komprimere - eg anar ikkje.)

Hjelper dette?

Skrevet

Tusen takk Crazee :)

Supert av deg !

Nå blir det andre boller

Klem, Kattepus :D

Skrevet

Supersnilt av deg :)

Skal trixe og mixe litt i kveld tenker jeg!

Klem, Kattepus :D

Skrevet

Jeg skjønner det bare ikke.. Lastet ned den der microsoftgreia, og nå har jeg sittet og studert og spekulert, men jeg skjønner bare ikke hvor jeg forminsker bildet.. :-?

Skrevet

No innstallerte eg den Microsoftgeia igjen sjølv - og ser - og det var eit dårlegare program enn eg hugsa... Ganske basic, faktisk.

Det du må gjere for å bruke det programmet:

1. Lagre bileta i den storleiken du vil ha dei i eit anna teikneprogram

2. Hente bileta inn i MS Gif animator

3. Lagre animasjon.

Huff - det var tungvindt.

Ulead sin er betre - eg har prøvd versjon 2 no, men har nett lasta ned versjon 5 (fullversjon - i alle fall om det virkar ;-)) Skal teste den og koma med tilbakemelding om det programmet. Kanskje ikkje før i morgon kveld då...

Elles veit eg jo at PaintShop Pro (www.jasc.com) kan lagra animasjonar, òg. Korleis det funkar veit eg ikkje - har ikkje prøvd, og vil ikkje innstallere den heller. (Fint program, men eg treng det ikkje.)

Skrevet

Sånn. 9 MB innstallert.

Starta det? Joda - det virkar.

Henta inn ein avi-animasjon - og det gjekk bra det òg. Lagra? Wow. Det var ein del valg, det. Prøver først som flash-fil... Det gjekk! Og gif-animasjon? Som ein draum.

Men endre storleiken på bilete då? Ingen problem! Og ulike måtar å komprimere på òg.

Hmmm - masse mulighetar. Men eg trur eg vil overlata ein grundigare test til andre. Nokre som vil testa? ;-)

Skrevet

Hmm, kanskje jeg tar en titt på den når jeg får tid..

Men se: jeg fikk det til! :wink: Det var på gifworks. I går da jeg prøvde var det med bilder jeg lastet opp fra maskinen, og det funka ikke. Men i dag prøvde jeg med bilder fra andre nettsteder, og det gikk så det suste! :D En annen ting var jo at mange av forsøksavatarene ikke ble så fine i forminsket form, men den jeg har nå duger jo fint. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...