AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #1 Skrevet 21. mars 2024 Mange av buksene jeg eier går liksom rett opp i musa kan man si. Er det på grunn av at jeg går med for små bukser eller noe sånt? Dette plages jeg med noe innmari! jeg har begynt for lenge siden å gå opp i vekt, ikke at det er noe gale for jeg har alltid vert pinne. Men da blir enkelte ting større, som fett på magen så blir det fett andre plasser også😂 hva gjør dere med den saken? Anonymkode: bd373...b5d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #2 Skrevet 21. mars 2024 Ja, da er nok buksene for små. Unn deg noen fine bukser! Jeg bruker bukser som passer meg bedre da. Man ser alltid bedre ut i klær som passer enn å presse seg en pølsetrang bukse. 😁 Det spiller ingen rolle om det er S, M, L eller XL, så lenge buksene sitter fint. Ingen som kommer bort til deg og sier ''Hei! Fine bukser, hvilken størrelse er det?'' Anonymkode: 516db...5a6 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #3 Skrevet 21. mars 2024 Hos oss putter vi saken oppi fiffi. 😁 Anonymkode: 43288...75b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #4 Skrevet 21. mars 2024 Kjøper du de buksene som er «poppis» for tiden? For de har såpass rom mellom livet og skrittet at det er vanskelig å forestille seg hvordan man får skrittet annet sted enn nedpå låra (jeg har lært meg å legge ned livet på bukser de siste 3 årene, og det er nyttig kunnskap!) Gå på et helt vanlig kjøpesenter. Se deg rundt. Noter deg hva slags bukser du kun ser kvinner over 30 i. Så ser du på buksene de rundt 20-30 går i. (Tips, vi snakker vide ben og godt med rom og masse komfort) Så går du og kjøper et par eller tre av samme type. Og jeg garanterer at intet havner nær musa. De buksene du har kan du gi vekk til bruktbutikken. Når de om 3 år blir poppis igjen kan du heller fortsette å gå i vide bukser. Om problemet er tights: kjøp bedre kvalitet sånn at stoffet ikke «lurer» seg inn i diverse valker og kroker. Tights av ok kvalitet gir deg ikke kameltå. Anonymkode: 824fd...195 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #5 Skrevet 21. mars 2024 Fiffi høres ut som 1. navnet på en liten selskapshund eller 2. noe 14 årige jenter sier. Er man over 18 høres det bare tåpelig ut 🙄 Anonymkode: 3da36...0a4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #6 Skrevet 21. mars 2024 Jeg har brede hofter og lår, og sliter med at alt går oppi der du vet. Har ikke dette problemet med levisbukser, så da investerer jeg i det 😊 Anonymkode: 75da3...00a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #7 Skrevet 21. mars 2024 Bukser som har lang avstand mellom glyfen, den glidelåsen, da, og skrittet blir lett sånn om du også har trange bukser i et tynnere materiale. Man får også tights uten den tykke sømmen på midten, dda unngår man camel toe Anonymkode: 6b918...670
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #8 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjøper du de buksene som er «poppis» for tiden? For de har såpass rom mellom livet og skrittet at det er vanskelig å forestille seg hvordan man får skrittet annet sted enn nedpå låra (jeg har lært meg å legge ned livet på bukser de siste 3 årene, og det er nyttig kunnskap!) Gå på et helt vanlig kjøpesenter. Se deg rundt. Noter deg hva slags bukser du kun ser kvinner over 30 i. Så ser du på buksene de rundt 20-30 går i. (Tips, vi snakker vide ben og godt med rom og masse komfort) Så går du og kjøper et par eller tre av samme type. Og jeg garanterer at intet havner nær musa. De buksene du har kan du gi vekk til bruktbutikken. Når de om 3 år blir poppis igjen kan du heller fortsette å gå i vide bukser. Om problemet er tights: kjøp bedre kvalitet sånn at stoffet ikke «lurer» seg inn i diverse valker og kroker. Tights av ok kvalitet gir deg ikke kameltå. Anonymkode: 824fd...195 Takk for svar! Tights har jeg funnet ut at jeg ikke skal kjøpe den med den linja fra front til bakside, så slipper man det ja! jeg har noen vide bukser og har falt pladask for dem, men her er jo peoblemer at det allikvell kan gjøre vont i skrittet. Så kanskje jeg har for små bukser🫣 ts Anonymkode: bd373...b5d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #9 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fiffi høres ut som 1. navnet på en liten selskapshund eller 2. noe 14 årige jenter sier. Er man over 18 høres det bare tåpelig ut 🙄 Anonymkode: 3da36...0a4 😂 Dessverre, er 25, blir vist aldri voksen. Men det er godt noen har erfaring med mitt nye problem Anonymkode: bd373...b5d
Roci Skrevet 22. mars 2024 #10 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for svar! Tights har jeg funnet ut at jeg ikke skal kjøpe den med den linja fra front til bakside, så slipper man det ja! jeg har noen vide bukser og har falt pladask for dem, men her er jo peoblemer at det allikvell kan gjøre vont i skrittet. Så kanskje jeg har for små bukser🫣 ts Anonymkode: bd373...b5d Kan du ha for lav livhøyde på buksene? Hvis du kjøper bukser med lav til middels/normal livhøyde men trekker dem opp for at de skal sitte i midjen, så kan jo det problemet oppstå. Forsøk å se etter bukser med "high waist", og prøv evt. en størrelse større enn det du tidligere har brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå