jukkapalme Skrevet 29. mars 2024 #21 Del Skrevet 29. mars 2024 Mardina skrev (13 timer siden): Vet ikke om det er så freaky akkurat, men jeg har en stor fascinasjon for forlatte hus og historien bak 😊 Samme her! Og forlatte, nedlagte t-bane-stasjoner, gamle, forlatte skoler, bomberom og mentalsykehus. Generelt veldig interessert i urban exploring selv om jeg ikke driver med det selv. Bare liker å lese om det, se bilder osv. Er også veldig interessert/fascinert av psykiatri og hvordan det var i gamle dager med lobotomering, dårekister osv. Både interessant og skremmende på samme tid og jeg er utrolig glad jeg ikke var psykisk syk på den tiden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #22 Del Skrevet 30. mars 2024 On 3/29/2024 at 1:06 PM, jukkapalme said: Samme her! Og forlatte, nedlagte t-bane-stasjoner, gamle, forlatte skoler, bomberom og mentalsykehus. Generelt veldig interessert i urban exploring selv om jeg ikke driver med det selv. Bare liker å lese om det, se bilder osv. Er også veldig interessert/fascinert av psykiatri og hvordan det var i gamle dager med lobotomering, dårekister osv. Både interessant og skremmende på samme tid og jeg er utrolig glad jeg ikke var psykisk syk på den tiden. Det verste er at "gamle dager" ikke er så lenge siden. Den siste lobotomeringen i Norge var i 1974. Avhengig av alderen din så var mest sannsynlig enten du eller foreldrene dine i live da det fortsatt ble lobotomert i Norge. Anonymkode: 9f68b...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #23 Del Skrevet 30. mars 2024 On 3/25/2024 at 6:36 AM, EmVeeJee said: Elsker temaet døden og kan «alt» om det. Fra tiden rett før man dør, prosessen, forråtnelsen, alt en rettsmedisiner gjør, alt en begravelsesagent gjør, hvilke insekt som trives best i en død kropp, kremasjon og ja, you name it 😅 Siden du kan alt , for også blødere tilstanden "rigor mortis" ? Anonymkode: 96b73...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. mars 2024 #24 Del Skrevet 30. mars 2024 (endret) EmVeeJee skrev (På 25.3.2024 den 6.36): Elsker temaet døden og kan «alt» om det. Fra tiden rett før man dør, prosessen, forråtnelsen, alt en rettsmedisiner gjør, alt en begravelsesagent gjør, hvilke insekt som trives best i en død kropp, kremasjon og ja, you name it 😅 Jeg er helt lik! Legg på torturmetoder,seriemordere og syke dødsfall. Så er jeg der. 😅 Endret 31. mars 2024 av Rosa Gnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 31. mars 2024 #25 Del Skrevet 31. mars 2024 Jeg føler folks energier altfor godt. Vet ikke selv om jeg faktisk føler folks energier, eller om jeg er usedvanlig dyktig til å lese små tegn på personlighet. Uansett skyr jeg mennesker som har negativ energi, og det er ikke sjanse for at jeg vil slippe dem innpå meg. Jeg rygger mentalt. Jeg "overhørte" dette da jeg var yngre og mer naiv, fordi jeg ønsket å gi mennesker en sjanse, men nå stoler jeg 100% på dette. Å ignorere slikt slo aldri feil. Det jeg hadde merket var riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 31. mars 2024 #26 Del Skrevet 31. mars 2024 Løse sudoku med kulepenn og å få tygge maten 29 istedenfor 30 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. mars 2024 #27 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det verste er at "gamle dager" ikke er så lenge siden. Den siste lobotomeringen i Norge var i 1974. Avhengig av alderen din så var mest sannsynlig enten du eller foreldrene dine i live da det fortsatt ble lobotomert i Norge. Anonymkode: 9f68b...a24 Ja, jeg vet, det er helt grusomt å tenke på. 74 er ikke lenge siden, nei. Jeg er født i 79, så siste lobotomeringen var bare 5 år før jeg ble født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå