Gå til innhold

Passer denne kjolen til dåp og 17.mai?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det. 

Anonymkode: b08c7...be3

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ble litt hverdagskjole. Så litt billig ut i stoffet. Var både oppkneppet og med lange ermer, og samtidig kort, så totalen ble litt rar. 

Anonymkode: e3e6e...ba1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For meg er dette en hverdagskjole.

Anonymkode: 0b8f9...1ee

• Liker 1
Skrevet

Den er fin, men det spørs jo hvor kort den er til deg. Skal du i kirken, synes jeg den skal gå litt nedenfor knærne. Når det gjelder 17. mai, går jo folk i så mye rart.

• Liker 3
Skrevet

Så ekstremt upraktisk ut å amme i også 😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den ble litt for amish for meg.

Anonymkode: bd19c...366

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, PurpleTuliip said:

Så ekstremt upraktisk ut å amme i også 😅

Er vel bare å kneppe opp i front.

Anonymkode: eafec...fb0

AnonymBruker
Skrevet

Ok, var litt usikker, men syntes den var fin😅 Har dere forslag til type kjole? Kanskje litt tidlig ute enda, har vel ikke kommet så mange sommerlige kjoler enda, det haster ikke😊 er i slutten av 20 åra.

Anonymkode: 6bc89...cd8

AnonymBruker
Skrevet

Syntes  ikke det var en penkjole for de anledningene du nevner. mer en hverdagskjole

Anonymkode: 2b6e8...3f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den ble litt for amish for meg.

Anonymkode: bd19c...366

Aldri sett en kort amish-kjole :D

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, var litt usikker, men syntes den var fin😅 Har dere forslag til type kjole? Kanskje litt tidlig ute enda, har vel ikke kommet så mange sommerlige kjoler enda, det haster ikke😊 er i slutten av 20 åra.

Kommer an på hvor mye du vil bruke- Men By Timo og Camilla Pihl har mye fint

Anonymkode: 2b6e8...3f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den var fin nok :) Ja, mer en hverdagskjole, men om du pynter deg litt ellers så var det ingenting galt med den 😊 viktigsge er at du føler deg pen og vel i den! Og har sett mye verre for å si det mildt 🙈

Om du derimot ønsker deg en mer pyntet kjole, vil jeg bare tipse om at Floyd har en del kjoler som er enkle å amme i :) De hvor stoffet krysses fremme på en måte, lett å dra til sides 😊

Anonymkode: 32632...ef8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker aldri kjole til vanlig, og kunne lett gått i denne både i dåp og til 17. Mai. 

Anonymkode: 73d18...a04

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er vel bare å kneppe opp i front.

Anonymkode: eafec...fb0

Knappene går såpass kort ned at man da må «løfte» puppen ut av åpningen for at ungen skal få full kontroll så joda, det går nok fint men er nok ganske klønete. 

Skrevet

Jeg anbefaler Careless Belle kjolene. Elsker de :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva slags kroppsform har du? Og hvor høy er du

Jeg er veldig glad i omslagskjoler, med litt a-form. De ser pene ut til de fleste anledninger. Og er veldig lett å vippe til siden for amming. 

Har blant annet denne. https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-carlyna-34-sleeve-day-dress-jerseykjole-pink-mahogany-l4221c13p-j14.html Men den krever litt høyde på grunn av lengden. 

Anonymkode: e3e6e...ba1

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns den var fin jeg, men ville ikke valgt den om du ammer. Selv om den har knapper så så den upraktisk ut for det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...