Gjest Anne-Katt Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 Har en katt på 10 år og det virker som at hun kjeder seg veldig. Hun krever mye av oss både dag og natt. Krafser på soveromsdøren, mjauer og styrer. Vil bare ha kos og oppmerksomhet. Tenker på å skaffe oss en katt til. Kanskje hun får det litt mer morsomt da? Eller gjør det bare vondt verre, at hun hun bare vil ha ENDA mer av oppmerkomheten vår da..? Hva med den nye katten. Vil den kanskje vokse opp å bli egnstelig pga "trusler" fra katten vi har nå..? Huff, vi har mange tanker om dette med andre ord. Ikke lett dette gitt. Er det noen som har erfaring med dette?
Gjest jente_81 Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 Jeg kan fortelle at jeg hadde en katt og ønsket meg en til. Dette gikk skikkelig dårlig og min katt ville ikke akseptere den nye (kattunge) Den vokste opp med en katt som hatet henne og ble stadig jagd....... Etterhvert tålererte den gamle katten den nye, men de ble aldri venner..... Nå som det ble slutt mellom meg og han jeg bodde med tok jeg med den yngste katten når æ flytta. Den trives kjempegodt på denne plassen og har utviklet seg til å bli en mere kosete katt i stedet for den skye, som den var før...... Den har endret helt personlighet.... Det sier litt om hvordan den ikke trivdes der vi bodde før............. Men det er jo ikke annet en å prøve, men jeg ville vurdert å fått den nye omplassert hvis det ikke funker. Dette kan jeg si etter at vi flyttet fordi hadde jeg bod der som vanlig hadde jeg aldri fått oppdage kattens virkelige side!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå