Gjest King James VI Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 Hvordan vil dere si en dyster person er ?
Gjest Bodillen Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 En som holder seg mye for seg selv, er innadvendt og fåmælt. Kler seg kanskje i mørke farger, har et alvorlig ansiktsuttrykk, er aldri spontan, hvis h*n ler, er det bare en lav humring, uten den store mimikken. Har få eller "sære" interesser. Ikke nødvendigvis deprimert, men en tenker...
Gjest Betty Boop Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 En som konsekvent er negativ. Det preger omgivelsene å være rundt en sånn person og jeg unngår sånne mennesker i den utstrekning det er mulig.
Gjest Chrizzy Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 En person som ikke bare er negativ, vil heller si melankolsk og pessimistisk..
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #6 Skrevet 5. februar 2006 Tungsinnet, innesluttet, sortkledd, saktmodig, treg, negativ, pessimistisk, sukkende, har synbart mørke i seg.. Noe sånt.
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #7 Skrevet 5. februar 2006 Dyster... pessimistisk og snever kanskje... negativt navlebeskuende
Gjest Nemesis Skrevet 5. februar 2006 #8 Skrevet 5. februar 2006 En person som fokuserer mer på det negative enn det positive i situasjoner som oppstår. Som ikke ser løsninger, bare problemer.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #9 Skrevet 5. februar 2006 at en dyster person er treg. Det er jeg ikke enig i.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #10 Skrevet 5. februar 2006 at en dyster person er treg. Det er jeg ikke enig i. ← Mulig det. Men jeg kan vanskeli gse for meg en energisk og effektiv person.
Tinken Skrevet 5. februar 2006 #11 Skrevet 5. februar 2006 En dyster person for meg er en som utstråler negativ energi, og som er total uinteressant/uinteressert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå