Gå til innhold

Søsken som har tatt ting - arveoppgjør

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde politianmeldt tyveri. Dersom mange av tingene er borte er det åpenbart at tyver har vært på ferde. Spørs hva din søster sier da…

Anonymkode: 1d9c0...a36

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min kusine var så sur på meg og mamma, hun hadde sikret seg mormors smykkeskrin, men eksploderte når jeg og mamma hadde fått mange av smykkene hennes

Anonymkode: ff822...2be

Hun eksploderte for at mormor hadde gitt dere smykkene før hun gikk bort? Herlighet... jeg har veldig respekt for at folk skal få gleden av å gi bort tingene sine til de dem vil. Rart også når hun er barnebarn synes jeg, da har hun jo ikke like mye med fordelingen å gjøre og burde være veldig glad bare om hun arver noe hun er glad i. Det var innstillingen min iallefall da besteforeldrene døde😅

Anonymkode: 9ecd1...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde politianmeldt tyveri. Dersom mange av tingene er borte er det åpenbart at tyver har vært på ferde. Spørs hva din søster sier da…

Anonymkode: 1d9c0...a36

Kan jo nevne det for henne egentlig. Om hun faktisk ikke har tatt med seg disse tingene så er det jo noen som har stjålet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun eksploderte for at mormor hadde gitt dere smykkene før hun gikk bort? Herlighet... jeg har veldig respekt for at folk skal få gleden av å gi bort tingene sine til de dem vil. Rart også når hun er barnebarn synes jeg, da har hun jo ikke like mye med fordelingen å gjøre og burde være veldig glad bare om hun arver noe hun er glad i. Det var innstillingen min iallefall da besteforeldrene døde😅

Hun ville ha alt selv ja, mamma arvet bunaden til mormor for hun var den eneste som var tynn nok til bunaden og, men hun gav den til den fæle kusina mi for hun hadde ikke fått bunad av min gjerrige tante… 🍎 falt ikke langt fra 🌳

Anonymkode: ff822...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...