Gå til innhold

Leilighet og husleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun jeg bor med skal flytte ut, og jeg skal flytte ut. Tror jeg da. Men så har jeg tenkt litt på at jeg jo trives her og sånn, men vil da trenge å få inn en til...

Greia er at jeg bor et dyrt sted, 10 000 i husleie, men det blir jo da 5000 på hver iom at det er to soverom.

Er sentralt og kort vei til alt. Ville dere vært villige til å betale 5000 i husleie? Evt, har soveromsstørrelsen noe å si? Tenkte at jeg evt skulle ta det lille selv, at det kunne hjelpe på...

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

Hvor stort er det største soverommet da?

Jeg bor i kollektiv (4roms) og vi betaler 5000 hver, men så har vi jo soverom på 20kvm.

Men siden det er sentralt så er det nok sikkert en del som hadde betalt 5000, ja.

Skrevet

Det spørs hvor stort og hva som er inkludert i leien.

Skrevet

Det er strøm i tillegg, men det kunne jeg evt betalt alene, det er ca 1500 i kvartalet. Det største soverommet er... Hm, hehe, jeg aner ikke hvor stort det er. Mellom 12 og 15 kanskje. Kabel-TV er inkludert, ihvertfall ahr vi det, men det står i kontrakten at det skal tegnes eget abonnement... Parkeringsplass, alt møblert, alle kjøkkenting, det trengs egentlig bare en seng og personlige ting

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg eier leilighet og betaler 5000 kroner i måneden, så jeg hadde neppe betalt 5000 for å leie.

Skrevet

Syntes desverre 5000.- hørtes mye ut. Kan leie 50 kvadrat alene "tvers over byen" fra der du bor for samme prisen.

Men sett en annonse på finn.no eller noe, så finner du fort ut om noen er intr. ;)

Skrevet
Syntes desverre 5000.- hørtes mye ut. Kan leie 50 kvadrat alene "tvers over byen" fra der du bor for samme prisen.

Men sett en annonse på finn.no eller noe, så finner du fort ut om noen er intr.  ;)

Ke? Hvor? Jeg trenger det!

Skrevet
Ke? Hvor? Jeg trenger det!

Altså; du må sette inn en annonse på finn! ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke betalt 5000 kr for et rom samme hvor sentralt det var.

Skrevet
Jeg hadde ikke betalt 5000 kr for et rom samme hvor sentralt det var.

altså, jeg skal ikke plassere personen på et rom da, det er jo en hel leilighet, men vi har hvert vårt soverom.

Skrevet

jeg synes også 5000 er mye for å bo sammen med fremmede i ett kollektiv hvor jeg kun har soverommet for meg selv, men så er jeg sær og da. :ler:

jeg leier leilighet alene, rimelig sentralt (går stort sett til og fra byen + at det går busser hvert 7. minutt), med balkong, i blokk med alt av gangvask, snømåking ol inkl.

her betaler jeg 5000 i mnd + strøm.

den er ikke større en 32 kvm, men det er 32 kvm som jeg har til bare meg. og beliggenhet og balkong gjør at jeg villig betaler 5000 for den.

skulle jeg bodd i kollektiv, så ville det vært fordi jeg ikke hadde råd til å betale mer en noen tusen, og da hadde 5000 vært for dyrt.

Skrevet
jeg synes også 5000 er mye for å bo sammen med fremmede i ett kollektiv hvor jeg kun har soverommet for meg selv, men så er jeg sær og da.  :ler:

jeg leier leilighet alene, rimelig sentralt (går stort sett til og fra byen + at det går busser hvert 7. minutt), med balkong, i blokk med alt av gangvask, snømåking ol inkl.

her betaler jeg 5000 i mnd + strøm.

den er ikke større en 32 kvm, men det er 32 kvm som jeg har til bare meg. og beliggenhet og balkong gjør at jeg villig betaler 5000 for den.

skulle jeg bodd i kollektiv, så ville det vært fordi jeg ikke hadde råd til å betale mer en noen tusen, og da hadde 5000 vært for dyrt.

Oj! Akkurat sånn vil jeg bo også! Kan jeg spøøre hvor i byen du bor?

Skrevet

-vi betaler 9500 på lånet på huset vårt i måneden, stort hus med hage.......

Til sammenligning.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...