Hellmin Skrevet 21. mars 2024 #1 Del Skrevet 21. mars 2024 Hei. Jeg skal til Gdansk med en tenåringsjente og jeg lurer på om noen kan anbefale et bra område å bo, bra hotell, restauranter, shopping/butikker, ting å gjøre etc. Alle gode tips mottas med takk. Det viktigste er at vi finner et bra område å bo med tanke på shoppping 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusle Skrevet 21. mars 2024 #2 Del Skrevet 21. mars 2024 Bo i nærheten av gamlebyen i Gdansk, da er du nært det meste. Det er et shoppingsenter som ligger i gåavstand fra gamlebyen som heter Forum Gdansk, det er ganske bra. Av spisesteder bør dere sjekke ut Pueblo, rimelig mexicansk mat, stilig sted :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet 21. mars 2024 #3 Del Skrevet 21. mars 2024 Klær og sko er ikke rimelig i Polen lenger. Men senteret jeg linker til er stort og har avdelinger i alle store Polske byer. https://www.designeroutletgdansk.pl/no/tilbud/crazy-week Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Del Skrevet 19. mai 2024 Dytter opp da jeg lurer på det samme Anonymkode: b17ab...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #5 Del Skrevet 19. mai 2024 Hellmin skrev (På 21.3.2024 den 11.15): Hei. Jeg skal til Gdansk med en tenåringsjente og jeg lurer på om noen kan anbefale et bra område å bo, bra hotell, restauranter, shopping/butikker, ting å gjøre etc. Alle gode tips mottas med takk. Det viktigste er at vi finner et bra område å bo med tanke på shoppping 🙂 Du trenger bare reise dit,det er gater og shopping centrer der du shopper i..Ikke særlig spennende. Anonymkode: bedc3...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #6 Del Skrevet 19. mai 2024 Bare vær klar over at Gdansk er en liten by. Ikke tro at du skal på storbyferie når du drar til Gdansk. Anonymkode: f31db...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå