AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #1 Del Skrevet 21. mars 2024 Noen som jobber i staten og som vet om det er 14 dagers oppsigelsesfrist eller 1 måned i prøveperioden på seks måneder som gjelder? Så dersom jeg sier opp i prøveperioden i staten, hvor lang tid må jeg være i bedriften før jeg er ferdig? Anonymkode: 03f95...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #2 Del Skrevet 21. mars 2024 Ganske sikker på at det er 14 dager. Sjekk sph Anonymkode: 16e7c...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry88 Skrevet 21. mars 2024 #3 Del Skrevet 21. mars 2024 Jeg hadde en måned, statlig ansatt. Sa opp før jeg hadde jobbet der i 5 mnd, jobbet dermed ut prøveperioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 21. mars 2024 #4 Del Skrevet 21. mars 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Noen som jobber i staten og som vet om det er 14 dagers oppsigelsesfrist eller 1 måned i prøveperioden på seks måneder som gjelder? Så dersom jeg sier opp i prøveperioden i staten, hvor lang tid må jeg være i bedriften før jeg er ferdig? Anonymkode: 03f95...d85 Hva med å lese arbeidskontrakten? Ingen her inne vet hva som er avtalt mellom deg og arbeidsgiver 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #5 Del Skrevet 21. mars 2024 Hei. Svaret finner du i Statsansatteloven. § 22. Oppsigelsesfrister (1) Ved oppsigelse fra arbeidsgiver er oppsigelsesfristen én måned hvis ansettelsestiden er ett år eller mindre tre måneder hvis ansettelsestiden er mer enn ett år seks måneder hvis ansettelsestiden er mer enn to år. (2) Dersom den ansatte sier opp sin stilling er oppsigelsesfristen én måned hvis ansettelsestiden er ett år eller mindre tre måneder hvis ansettelsestiden er mer enn ett år. Anonymkode: f6b1d...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #6 Del Skrevet 21. mars 2024 Ingen her vet hva som står i din kontrakt. Anonymkode: f34a6...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #7 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen her vet hva som står i din kontrakt. Anonymkode: f34a6...cb4 Jo. TS sier det er Staten, hvor statsansatteloven gjelder. Anonymkode: f6b1d...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå