AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #1 Skrevet 21. mars 2024 Vi treffes ofte. Tonen er god og kjemien er god, men han vil ikke gi meg en sjanse som kjæreste. Det første han gjør dagen etter sex med meg er å logge seg på datingapp, snakke med andre kvinner og gi meg lite oppmerksomhet. Han undervurderer meg enten grovt og forstår ikke at jeg er oppmerksom på det, eller gir blaffen. Så tar kontakten seg opp mellom oss til vi treffes på ny. Jeg syns det er så sårende og føler jeg bygger hans selvtillit til møter med nye kvinner.. Jeg liker han, og ser han blir glad når vi treffes, men han provoserer og sårer meg. Der er tre andre menn som gjerne vil treffe meg som jeg trår vannet overfor..jeg har ingen forpliktelser men føler meg ikke emosjonelt tilgjengelig heller. Jeg er så svak for han, men jeg har lyst å pynte meg å gå på date med han. Jeg har ikke lyst å ha god sex og se hvordan det motiverer han til kontakt med andre kvinner. Men jeg føler heller ikke det er rettferdig å treffe noen andre for bekreftelse når det er han jeg tenker på. Jeg kan så klart bare være alene, men jeg har ikke lyst til det..Hva ville du gjort? Anonymkode: 0ce6b...496 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #2 Skrevet 21. mars 2024 Ville pyntet meg og sett skikkelig bra ut, hatt masse sex og så gått inn og chattet med de tre mennene, så hadde jeg gått hjem og sluttet å prate med han. Eneste måten å få rettet opp det skjøre ego og maktubalansen som foregår nå. Hadde følt meg sånn her «😎🫦💅🏻» på veien hjem. Anonymkode: ab5a5...cc8 9 1 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #3 Skrevet 21. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Ville pyntet meg og sett skikkelig bra ut, hatt masse sex og så gått inn og chattet med de tre mennene, så hadde jeg gått hjem og sluttet å prate med han. Eneste måten å få rettet opp det skjøre ego og maktubalansen som foregår nå. Hadde følt meg sånn her «😎🫦💅🏻» på veien hjem. Anonymkode: ab5a5...cc8 Altså chattet med de foran han. Anonymkode: ab5a5...cc8 3 1
Ulla Ullsokk Skrevet 21. mars 2024 #4 Skrevet 21. mars 2024 Droppet han, såklart. Med mindre du har gitt uttrykk for at du kun vil ligge selv. Isåfall ville jeg kommunisert. Altså med ord. 3 2 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #5 Skrevet 21. mars 2024 Jeg hadde droppet han, det er tydelig at du vil mer enn det han vil, og det ender sjeldent bra. Anonymkode: 07fae...0f2 4 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #6 Skrevet 21. mars 2024 Hadde ikke giddet å kaste bort tid på en mann som ikke vil ha meg. Dropp han. Anonymkode: f15ad...c48 4 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #7 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ville pyntet meg og sett skikkelig bra ut, hatt masse sex og så gått inn og chattet med de tre mennene, så hadde jeg gått hjem og sluttet å prate med han. Eneste måten å få rettet opp det skjøre ego og maktubalansen som foregår nå. Hadde følt meg sånn her «😎🫦💅🏻» på veien hjem. Anonymkode: ab5a5...cc8 Hvorfor er dette blitt oppskriften i 2024? Som om at du oppdager at du dater eller er sammen med en idiot. Så skal du oppføre deg som en idiot selv, for at han skal oppdage idiotien? Hva med å bare forlate idioten. Ingen ting mer, ingen ting annet. Bare forlat han. Anonymkode: 7f938...df4 2 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #8 Skrevet 21. mars 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er dette blitt oppskriften i 2024? Som om at du oppdager at du dater eller er sammen med en idiot. Så skal du oppføre deg som en idiot selv, for at han skal oppdage idiotien? Hva med å bare forlate idioten. Ingen ting mer, ingen ting annet. Bare forlat han. Anonymkode: 7f938...df4 Nei, hvis man bare forlater etter å ha blitt behandlet som søppel sitter følelsen i kroppen veldig lenge etterpå. Hvis du derimot forlater den slik jeg foreslo kommer man seg raskt videre og man kan dra med et smil. Merk at dette ikke er en langvarig relasjon. Jeg ville ikke gjort det samme etter et seriøst samboerskap, da hadde jeg bare gått og sørget meg ferdig. Anonymkode: ab5a5...cc8 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #9 Skrevet 21. mars 2024 Nesten eneste alternativ her er dropp han, hvorfor skal han endre seg når han vinner på alle fronter. Anonymkode: a3e72...ed6 2 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #10 Skrevet 21. mars 2024 Jeg hadde kuttet ut han der. Jeg er såpass stolt at jeg ikke hadde funnet meg i å bli behandlet slik, uansett følelser. Om menn ikke var all in var de all out. Bedre med en sorg der og da enn langvarig pine. Anonymkode: 9473a...b6b 4 4
Rosalilje84 Skrevet 21. mars 2024 #11 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi treffes ofte. Tonen er god og kjemien er god, men han vil ikke gi meg en sjanse som kjæreste. Det første han gjør dagen etter sex med meg er å logge seg på datingapp, snakke med andre kvinner og gi meg lite oppmerksomhet. Han undervurderer meg enten grovt og forstår ikke at jeg er oppmerksom på det, eller gir blaffen. Så tar kontakten seg opp mellom oss til vi treffes på ny. Jeg syns det er så sårende og føler jeg bygger hans selvtillit til møter med nye kvinner.. Jeg liker han, og ser han blir glad når vi treffes, men han provoserer og sårer meg. Der er tre andre menn som gjerne vil treffe meg som jeg trår vannet overfor..jeg har ingen forpliktelser men føler meg ikke emosjonelt tilgjengelig heller. Jeg er så svak for han, men jeg har lyst å pynte meg å gå på date med han. Jeg har ikke lyst å ha god sex og se hvordan det motiverer han til kontakt med andre kvinner. Men jeg føler heller ikke det er rettferdig å treffe noen andre for bekreftelse når det er han jeg tenker på. Jeg kan så klart bare være alene, men jeg har ikke lyst til det..Hva ville du gjort? Anonymkode: 0ce6b...496 Hvorfor finner selvstendige, norske kvinner i 2024 seg i noe sånt? Altså, å bli brukt som et toalett? Dropp dritten, og gå videre. 6 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #12 Skrevet 21. mars 2024 Rosalilje84 skrev (1 minutt siden): Hvorfor finner selvstendige, norske kvinner i 2024 seg i noe sånt? Altså, å bli brukt som et toalett? Dropp dritten, og gå videre. Enig! Gang på gang leser jeg om fornuftige og oppegående jenter/damer som ikke har bein nok i nesa til å avvise en kødd av en fyr. At det er vanskelig å komme ut av et lengre forhold med mishandling kan jeg på et vis forstå, men ikke i datingfasen eller før det blir skikkelig seriøst. At en mann allerede da viser solide tegn på å ikke være en god partner, enda blir man. Det forstår jeg ikke. Anonymkode: 8ee8b...4b4 2 8
Majer Skrevet 21. mars 2024 #13 Skrevet 21. mars 2024 Dette klarer jeg ikke forstå. Ikke rart mange menn dropper forhold og holder kvinner på pinebenken. Det er tydeligvis det som fungerer best. Egentlig litt ironisk siden vi lever i 2024 og ikke 1900. Du må bestemme deg for hva slags person du vil være ts. Ut fra det vil du tiltrekke deg en viss type menn 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #14 Skrevet 21. mars 2024 Du skulle blokka han den første gangen det skjedde. Hvorfor liker du en mann som behandler deg som dritt? Bli forbanna og gå. Anonymkode: 6080b...d0a 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #15 Skrevet 21. mars 2024 Egentlig litt synd at jeg prøver å behandle kvinner skikkelig men de gir bare faen. Begynte på en sånn idiot strategi jeg også og whooops er kveldene mine utbooket og har hatt så mye sex som aldri før. Men interessen er borte igjen med en gang jeg viser interesse for noe mer. Det er så rart. Men Ts. Skal ikke vi bare møtes og få til noe skikkelig? M31 Anonymkode: f3eab...072 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #16 Skrevet 21. mars 2024 36 minutter siden, AnonymBruker said: Egentlig litt synd at jeg prøver å behandle kvinner skikkelig men de gir bare faen. Begynte på en sånn idiot strategi jeg også og whooops er kveldene mine utbooket og har hatt så mye sex som aldri før. Men interessen er borte igjen med en gang jeg viser interesse for noe mer. Det er så rart. Men Ts. Skal ikke vi bare møtes og få til noe skikkelig? M31 Anonymkode: f3eab...072 Og du ignorerer det faktum at KVINNER som svarer i tråden sier det er utrolig at hun ikke dumper. Anonymkode: ab5a5...cc8 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #17 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Egentlig litt synd at jeg prøver å behandle kvinner skikkelig men de gir bare faen. Begynte på en sånn idiot strategi jeg også og whooops er kveldene mine utbooket og har hatt så mye sex som aldri før. Men interessen er borte igjen med en gang jeg viser interesse for noe mer. Det er så rart. Men Ts. Skal ikke vi bare møtes og få til noe skikkelig? M31 Anonymkode: f3eab...072 Du har et så massivt ego, alt skal alltid handle om deg og du har det alltid verst. Alle må bli straffet. Gi deg. Anonymkode: 0d199...960 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #18 Skrevet 21. mars 2024 Jeg tror egentlig det er selvfølelsen din du prøver å redde med å ønske at han skal se deg, ikke at du faktisk liker han. Han er jo en giga tufs av en mann. Hadde gitt slipp på han, men det er ikke sikkert du er klar for å date med en gang. Men første steg høres ut som å kutte kontakten. Prøv å ikke kast bort tid på åpenbart elendige folk. Anonymkode: 0d199...960 1 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. mars 2024 #19 Skrevet 21. mars 2024 Hvorfor vil du henge med en fyr som får deg til å føle deg som dritt?
Maleficenta Skrevet 21. mars 2024 #20 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi treffes ofte. Tonen er god og kjemien er god, men han vil ikke gi meg en sjanse som kjæreste. Det første han gjør dagen etter sex med meg er å logge seg på datingapp, snakke med andre kvinner og gi meg lite oppmerksomhet. Han undervurderer meg enten grovt og forstår ikke at jeg er oppmerksom på det, eller gir blaffen. Så tar kontakten seg opp mellom oss til vi treffes på ny. Jeg syns det er så sårende og føler jeg bygger hans selvtillit til møter med nye kvinner.. Jeg liker han, og ser han blir glad når vi treffes, men han provoserer og sårer meg. Der er tre andre menn som gjerne vil treffe meg som jeg trår vannet overfor..jeg har ingen forpliktelser men føler meg ikke emosjonelt tilgjengelig heller. Jeg er så svak for han, men jeg har lyst å pynte meg å gå på date med han. Jeg har ikke lyst å ha god sex og se hvordan det motiverer han til kontakt med andre kvinner. Men jeg føler heller ikke det er rettferdig å treffe noen andre for bekreftelse når det er han jeg tenker på. Jeg kan så klart bare være alene, men jeg har ikke lyst til det..Hva ville du gjort? Anonymkode: 0ce6b...496 Prøv å kom deg vekk fra han. Begynn å date andre. Han er ikke verdt det 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå