AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #1 Del Skrevet 21. mars 2024 Hvor kan jeg sette inn disse? I butikken vil det ta en evighet om de måtte telle alle. (Er vel uansett en maks grense på 25) Har fortsatt banken slik telle maskin man bare kan putte alt oppi? Anonymkode: 4ddd0...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 21. mars 2024 #2 Del Skrevet 21. mars 2024 Det finnes vel fortsatt banker som har innskuddsautomater. Jeg vet ikke hvilke, men det kan du trolig finne ut på nett. Om du finner en bank med manuell skranke, kan trolig de også hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #3 Del Skrevet 21. mars 2024 Da jeg var med og ryddet i et dødsbo fant vi flere poser med mynt. Jeg var ikke arving, men arvingene sa at disse pengene var mine hvis jeg gadd å dra i banken med dem. Fant en bank med tellemaskin, den bankansatte ble ganske sur og mente dette kun var for barns sparebøsser, noen få titalls kroner, men siden det ikke var andre kunder i banken, godtok hun det. Summen beløp seg til nesten 11000 kroner, så det tok sin tid. Alternativet var jo å kaste pengene... Anonymkode: 89831...d11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #4 Del Skrevet 21. mars 2024 Ja, det er nok mange banker som har sånn. Anonymkode: 18084...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #5 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alternativet var jo å kaste pengene... Anonymkode: 89831...d11 Du er forhåpentligvis klar over at man fortsatt kan få kjøpt matvarer i dagligvarebutikken for analoge penger ...? Litt her og litt der, så ville dette raskt være brukt opp. Anonymkode: eada2...de8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #6 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er forhåpentligvis klar over at man fortsatt kan få kjøpt matvarer i dagligvarebutikken for analoge penger ...? Litt her og litt der, så ville dette raskt være brukt opp. Anonymkode: eada2...de8 Småting, ja, men jeg hadde ikke tatt ukeshandelen med kronestykker. Anonymkode: 89831...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #7 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Småting, ja, men jeg hadde ikke tatt ukeshandelen med kronestykker. Anonymkode: 89831...d11 Er det bare kronestykker? Anonymkode: 64dd4...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå