Gå til innhold

Hvilke hotel : comfort express eller Citybox i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bo nær togstasjonen,  men leser på Internett at Citybox har smale senger. Leste også om dårlig lukt inne på hotellrommet. Men Citybox er rimeligere, men man får ofte det man betaler for. 

Noen som har råd om valg? :)

Anonymkode: 60bf0...c67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Førstnevnte, da den har døgnåpen resepsjon. Færre narkomane og prostituerte der

Anonymkode: 17b64...840

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Førstnevnte, da den har døgnåpen resepsjon. Færre narkomane og prostituerte der

Anonymkode: 17b64...840

Takk for råd. Jeg har gått på tur i området en gang før. Fikk litt dårligere inntrykk av plasseringen der Citybox ligger.  Var en del merkelige mennesker i området. Jeg har bestemt meg for å velge comfort express eller comfort hotel grand central. Vi skal på besøk til noen med tog et lite stykke utenfor oslo sentrum, så å bo så nær togstasjonen som mulig er ønsket mitt. :). Vil også bo et sted som føles tryggt. 

Anonymkode: 60bf0...c67

Gjest issoras
Skrevet

Jeg føler meg helt trygg på citybox, er virkelig ikke preget av narkomane der inne. 😂 

Har bodd på de andre to du nevner også, liker kanskje rommene der litt bedre enn citybox, men citybox har to trivelige kafeer i samme bygg som jeg liker veldig godt. 

Merket ikke noen lukt nei... 🧐

Jeg ville nok valgt citybox. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bodde på Citybox nylig. Ikke spesielt skummelt, rent og pent, ikke så innestengt og lite rom som jeg trodde :P 

Har ikke bodd på det andre, da, så kan ikke sammenligne. 

Anonymkode: 18348...d0c

Gjest issoras
Skrevet

Hvis du ønsker et enda mindre rom enn Citybox byr på kan jeg anbefale Thon Astoria som er rett i nærheten. Citybox er svært i forhold. 😂

AnonymBruker
Skrevet

Rom 538 (eller tilsvarende i andre etasjer) på Comfort hotel xpress. Det er vendt mot bakgården og ligger for seg selv i enden av gangen. 

Anonymkode: 22314...053

AnonymBruker
Skrevet

Citybox er helt konge det. Ingen skumle folk der. For det meste utenlandsturister på budsjett. Plasseringa er jo gull.

Anonymkode: 7e07d...b0e

Skrevet

Har overnattet på Citybox mange ganger og det er helt ok når/hvis annet enn overnatting ikke er viktig. Rent og fint. Sengene er også gode. Har aldri tenkt at de var små. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...