AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #1 Skrevet 21. mars 2024 Jeg vil bo nær togstasjonen, men leser på Internett at Citybox har smale senger. Leste også om dårlig lukt inne på hotellrommet. Men Citybox er rimeligere, men man får ofte det man betaler for. Noen som har råd om valg? Anonymkode: 60bf0...c67
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #2 Skrevet 21. mars 2024 Førstnevnte, da den har døgnåpen resepsjon. Færre narkomane og prostituerte der Anonymkode: 17b64...840
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #3 Skrevet 21. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Førstnevnte, da den har døgnåpen resepsjon. Færre narkomane og prostituerte der Anonymkode: 17b64...840 Takk for råd. Jeg har gått på tur i området en gang før. Fikk litt dårligere inntrykk av plasseringen der Citybox ligger. Var en del merkelige mennesker i området. Jeg har bestemt meg for å velge comfort express eller comfort hotel grand central. Vi skal på besøk til noen med tog et lite stykke utenfor oslo sentrum, så å bo så nær togstasjonen som mulig er ønsket mitt. :). Vil også bo et sted som føles tryggt. Anonymkode: 60bf0...c67
Gjest issoras Skrevet 21. mars 2024 #4 Skrevet 21. mars 2024 Jeg føler meg helt trygg på citybox, er virkelig ikke preget av narkomane der inne. 😂 Har bodd på de andre to du nevner også, liker kanskje rommene der litt bedre enn citybox, men citybox har to trivelige kafeer i samme bygg som jeg liker veldig godt. Merket ikke noen lukt nei... 🧐 Jeg ville nok valgt citybox.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #5 Skrevet 21. mars 2024 Jeg bodde på Citybox nylig. Ikke spesielt skummelt, rent og pent, ikke så innestengt og lite rom som jeg trodde Har ikke bodd på det andre, da, så kan ikke sammenligne. Anonymkode: 18348...d0c
Gjest issoras Skrevet 21. mars 2024 #6 Skrevet 21. mars 2024 Hvis du ønsker et enda mindre rom enn Citybox byr på kan jeg anbefale Thon Astoria som er rett i nærheten. Citybox er svært i forhold. 😂
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #7 Skrevet 21. mars 2024 Rom 538 (eller tilsvarende i andre etasjer) på Comfort hotel xpress. Det er vendt mot bakgården og ligger for seg selv i enden av gangen. Anonymkode: 22314...053
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #8 Skrevet 21. mars 2024 Citybox er helt konge det. Ingen skumle folk der. For det meste utenlandsturister på budsjett. Plasseringa er jo gull. Anonymkode: 7e07d...b0e
Nooni Skrevet 21. mars 2024 #9 Skrevet 21. mars 2024 Har overnattet på Citybox mange ganger og det er helt ok når/hvis annet enn overnatting ikke er viktig. Rent og fint. Sengene er også gode. Har aldri tenkt at de var små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå