Anonbruk Skrevet 21. mars 2024 #1 Skrevet 21. mars 2024 (endret) Vurderte å oppgradere til Tinder Gold. Når jeg skal betale via kortet så hentes det bank id på mobil og stopper der. Bank id på mobil er vel utgått, men får ikke opp andre betalingsløsninger. Vurderer å slette tinderappen og installere den på nytt for å se om det hjelper, dvs ikke slette kontoen. Beholder jeg likes og matcher når jeg logger meg inn igjen etter jeg har reinstallert? Noen som har hatt samme utfordringen? Endret 21. mars 2024 av Anonbruk
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #2 Skrevet 21. mars 2024 Du beholder alt så lenge du ikke sletter brukeren. så det bør ikke ha betydning om du sletter og reinnstallerer appen. Men er du sikker på at du ikke har mulighet til å velge annen indentifisering, i leddet før den prøve hente opp bankid på mobil? Noen ganger må man trykke på det som står som "default" før man får opp alternativer. Har dog lite erfaring med å betale på Tinder. Anonymkode: 0b227...7c8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #3 Skrevet 22. mars 2024 Hvorfor vil du oppgradere til Gold? Anonymkode: 62114...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå