Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 Heisan.. Endelig føler jeg at lykken smiler til meg igjen.. Har truffet verdens flotteste mann på ett chattested på nettet.. Etter å ha datet siste 2 mnd, har vi definert vårt forhold nå med at vi er kjærester. Fra det chattestedet vi traff hverandre, har vi begge slettet oss nå.. Men gikk i helga inn på ett annet treffsted jeg vet han hadde profil og ser nå at han fortsatt er pålogget flere ganger daglig, der ligger han inne med profil om at han søker partner, romanse o.l. Bl.a. online akkurat nå... Nå er nok dette en profil han har laget før han traff meg, og har vel betalt for en periode.. Men reagerer litt på at han ikke endrer profilen til at han bare søker venner, nå når vi er enige om at vi er kjærester.. Det kan jo være at han har uskyldig kontakt med venner han har fått via siden.. Men synes det er rart at han ikke endrer profilen sin. Han sier han er veldig glad i meg, og at jeg skal vite at jeg kan stole 110% på han.. Vil, og gjør vel det, men blir nå usikker når jeg ser han fortsatt bruker profilen der han søker etter jenter for forhold.. Er dette normalt? Vil ikke nevne noe til ham ennå om dette, men hvor lang tid bør jeg gi det før jeg nevner det? Dette la liksom en demper på lykken jeg følte før helga.....
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 Jeg vet ikke om dette er normalt, for jeg har aldri sjekket opp noen på slike steder, men hvis jeg var deg ville jeg tatt det opp med han. Det blir jo litt som om at dere møttes på byen, men så fløy han fortsatt på byen etter at dere ble sammen og flørtet og sa han var singel, ville ha dame/one night stand osv...
Lassie Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 Enig med Fjompe, jeg ville tatt det opp med ham. Det er som Fjompe sier, det blir faktisk akkurat som om han fortsatt fløy på byen og sa han var singel. Og det er jo mildt sagt fryktelig dårlig gjort om dere faktisk er kjærester...
Gjest Jalileh Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg har erfaring med nettdating, og ja...det er faktisk normalt. Om det er riktig er en helt annen sak. Finnes haugevis av gutter inne på datingsider som legger ut "agn" både i øst og vest. Noe så dritalt. Men igjen... jeg tror man finner fortere ut hvem som er å satse på/ikke satse på hvis man nett-dater (der "ser man jo "alt"). Det som også er viktig å tenke på er at det er utrolig lett å bli sjalu når man dater noen fra nett. I hvertfall hvis man har møttes via en side og hvor begge fortsatt er logget på. Lett å mistolke ting der. Hvis jeg møter en fyr via en datingside hadde jeg mest sannsynlig logget meg av, og forventet at han også skulle det. Meeen...ikke "ta" han før du har spurt hvorfor han er der. Kan jo være at han rett og slett har glemt det. Gutter legger ikke så mye i sånt tror jeg. Endret 5. februar 2006 av Seniorita_
Gjest Lille Solstråle Skrevet 5. februar 2006 #5 Skrevet 5. februar 2006 Jeg ville ikke syntes det hadde vært greit hvis min kjæreste hadde dateprofil på nettet, uansett hvordan jeg hadde truffet ham...
Lassie Skrevet 5. februar 2006 #6 Skrevet 5. februar 2006 Jeg ville ikke syntes det hadde vært greit hvis min kjæreste hadde dateprofil på nettet, uansett hvordan jeg hadde truffet ham... ← Helt enig!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 5. februar 2006 #7 Skrevet 5. februar 2006 Ja jeg synes jo også det er kjempeleit.. Har ligger jo ute med bilde og det hele og reklamerer med at han søker jenter for forhold.. Kjenner det velter seg i meg når jeg går inn og ser han ligger online.. Hva holder han egentlig på med... Blir jo kjempelei meg.. Har lurt på om jeg skulle lage meg en falsk profil og prøve å ta kontakt med ham for å høre hva han svarer... Men føler dette blir helt feil... Man starter ikke ett forhold slik... Vi er voksne folk i 40-åra...
Gjest Jalileh Skrevet 5. februar 2006 #8 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Ja jeg synes jo også det er kjempeleit.. Har ligger jo ute med bilde og det hele og reklamerer med at han søker jenter for forhold.. Kjenner det velter seg i meg når jeg går inn og ser han ligger online.. Hva holder han egentlig på med... Blir jo kjempelei meg.. Har lurt på om jeg skulle lage meg en falsk profil og prøve å ta kontakt med ham for å høre hva han svarer... Men føler dette blir helt feil... Man starter ikke ett forhold slik... Vi er voksne folk i 40-åra... ← Ikke gjør det. Konfronter han heller. Har du ikke noen mulighet til å se hvor aktiv han er der, da? Endret 5. februar 2006 av Seniorita_
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 5. februar 2006 #9 Skrevet 5. februar 2006 Joda.. han er aktiv daglig... Ser tom han er pålogget der mens han snakker med meg på skype...
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #10 Skrevet 5. februar 2006 Nei, ikke lur han med en falsk profil, det gjør bare vondt verre. Konfronter han og bli ferdig med det, tror det er det ryddigste og greieste å gjøre.
Gjest Jalileh Skrevet 5. februar 2006 #11 Skrevet 5. februar 2006 Joda.. han er aktiv daglig... Ser tom han er pålogget der mens han snakker med meg på skype... ← Hadde ikke godtatt det. Konfronter han du. Spør hva han har der å gjøre når han er sammen med deg.
Cuba Skrevet 5. februar 2006 #12 Skrevet 5. februar 2006 Enig med de andre her! Jeg hadde nok også blitt fristet til å skjekke han ut ved å lage en falsk profil.. Men ta det opp med han du..
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #13 Skrevet 5. februar 2006 men hvorfor er du inne på den siden da ? var var din motivasjon til å logge deg på der i utgangspunktet?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #14 Skrevet 5. februar 2006 Høres jo litt rart ut at han slettet seg fra ene stedet og ikke det andre da. Men man får jo mange venner på slike sider da, og de fleste er jo bare gøy å prate med uten man har planer å date de. Kanskje er han slik som meg... aldri endrer profilen, jeg hadde hvertfall ikke husket å endre den til å bare søke vennskap
Gjest vsn Skrevet 5. februar 2006 #15 Skrevet 5. februar 2006 Har lurt på om jeg skulle lage meg en falsk profil og prøve å ta kontakt med ham for å høre hva han svarer... Utmerket ide. Da finner du fort ut hvor landet ligger!!
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #16 Skrevet 5. februar 2006 jeg har dårlig erfaring med menn som jeg har møtt på nettet og som fortsetter å henge rundt på datingsider.de har uten unntak vist seg å være useriøse, og brukt meg til noe midlertidig til drømmedama skulle dukke opp
Catzy Skrevet 5. februar 2006 #17 Skrevet 5. februar 2006 Kanskje han bare har glemt at han må oppdatere profilen sin? Det er vel ikke sånn at man må godkjenne alle innstillinger hver gang man logger på et sånt sted? Snakk med ham om det. Hvis han bare har glemt det, så vil han sikkert oppdatere den. Catzy
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 5. februar 2006 #18 Skrevet 5. februar 2006 Til gjest: Vel intensjonen min til å gå inn på siden var bare ett innfall når jeg likevel var på nettet.. Visste han hadde en profil der, og ville bare se om han brukte den ennå, noe han gjorde.. Men har nå konfrontert han med det, og profilen er nå borte Har bestemt meg for ikke å bruke mer energi på det, men nyte forelskelsen.. Men takk for svar Dere er nå god å ha når frustrasjonen tar overhånd noen ganger..
Catzy Skrevet 5. februar 2006 #20 Skrevet 5. februar 2006 Dette er vel nok en indikasjon at VELDIG mye kan løses ved å snakke med hverandre, i stedet for å gruble, og å høre på hva alle andre egentlig tenker og syns. Bra det løste seg. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå