Ramona85 Skrevet 21. mars 2024 #1 Skrevet 21. mars 2024 Vurderer å male våtromsbelegget på veggen på badet, noen som har prøvd det med greit resultat? Har dusjkabinett… hva slags maling brukte du, og holder det å vaske først med salmiakkvann?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #2 Skrevet 21. mars 2024 Jeg henger meg på denne. Litt anderledes da jeg har gamle baderomsplater på vegg. Ikke dusjkabinett, men dusjer rett på gulv, vegg (hytte, så ikke så mange dusjer i løpet av året) venylgulv. Kunne også tenke meg å male eller klistre opp noe fra Lindas decor, om noen har erfaring. Anonymkode: 61911...fb7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #3 Skrevet 21. mars 2024 Har malt baderomsplater (glatt overflate) med superheftgrunning på alle flater, våtromsmaling i våtsonen og trestjerners gulvaling ellers i rommet. Vasket et par runder med sterkt salmiakkvann. Rubbet veggene med middels grovt sandpapir for bedre heft til underlaget. Resultatet ble bra! 😊 Anonymkode: 80f01...943
Hmmmmmm Skrevet 21. mars 2024 #4 Skrevet 21. mars 2024 Det fins en noe man skal bruke å vaske med som før at malingen sitter. Mye bedre en salmiakk
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #5 Skrevet 26. mars 2024 Brukte våtromsmaling, ble helt greit resultat. Anonymkode: 6e49f...648
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #6 Skrevet 26. mars 2024 Jeg vasket over med rødsprit, grunnet med jotun superheft og malte baderomsplatene med Lady Aquamaling. Sitter bra! Anonymkode: 244f0...cce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå