Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro fra min samboer for noen mnd siden pga forholdet var usunt. Det var det beste valget, og det ble en mer voldelig situasjon ettersom forholdet utviklet seg.. 5 lange år.. og nå føler jeg meg tom, litt ensom.. og en del av meg savner å ha noen der som var der for meg og jeg like mye for de. Selv om det ikke var bra, og selv om det gikk for langt. Å slippe å lete mer, å være sikker på at han blir, og jeg blir og dette er livet vi har skapt sammen.. det er ufattelig tungt.

Jeg forstår ikke hvorfor følelsene av tomhet kommer. Sjokket er over, sorgfasen er over, sånnsett er depresjonsfasen over også. Nå er det mer traumene jeg sitter igjen med etter endt forhold, han er der hele tiden selv om han ikke er der. Variasjoner av hendelser dukker opp i marerittene mine fra traumer.. og våkner til flashbacks.. utrolig slitsomt, og utenom det~ Akkurat nå, føler jeg meg tung i brystet og angst for hvordan jeg skal starte på nytt igjen.. det føles ut som det er en uendelig smerte og at jeg ikke kommer meg vekk, selv om jeg er vekke fra forholdet. 

Anonymkode: 5ab63...274

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få time hos fastlege og henvisning til psykolog.

Anonymkode: feb98...493

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har mye å bearbeide, og må takle smertene fra forholdet uten å tross alt få noen goder som var i forholdet. 

Anonymkode: 5c52d...d78

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Få time hos fastlege og henvisning til psykolog.

Anonymkode: feb98...493

Det er visst veldig vanskelig å få psykolog. Sånn... ekstremt ekstremt vanskelig. Du skal gjennom alle andre tilbud først.

Så nå går jeg til 

Nok 

Universitet - terapaut

& kontaktet rask psykisk helsehjelp

Må dra til den sistnevnte først før jeg kan nevne for legen at jeg heller må prate med psykolog..  de må vel bekrefte det at jeg trenger en psykolog og at det er utenfor de sitt fagfelt.

Anonymkode: 5ab63...274

Skrevet

Har det helt likt som deg. Psykisk og fysisk vold, men kommer meg ikke videre.. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...