AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Skrevet 20. mars 2024 Har likt noen menn tilbake, etter at de har sendt en like først. Men kun en har svart. Hva er poenget med å like hvis du ikke har tenkt å kommunisere, mann? Eller ser de ikke disse likesene med en gang? Lurer også på om noen menn i det hele tatt leser de få ordene i profilen, som f eks at jeg ikke ønsker å treffe menn med små barn, og heller ikke menn med hund og katt, siden jeg er allergisk. Anonymkode: 489a6...361
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 De færreste menn leser profiler og mange liker mange fler enn det de egentlig er interisert i. (Men de kan jo få kontakt med andre, og derfor ikke ha tid til eller interesse av alle selv om de orinalt kunne ha vært det) Det er noen av grunnene til at tinder er så dårlig. Anonymkode: 0f17a...d56
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har likt noen menn tilbake, etter at de har sendt en like først. Men kun en har svart. Hva er poenget med å like hvis du ikke har tenkt å kommunisere, mann? Eller ser de ikke disse likesene med en gang? Lurer også på om noen menn i det hele tatt leser de få ordene i profilen, som f eks at jeg ikke ønsker å treffe menn med små barn, og heller ikke menn med hund og katt, siden jeg er allergisk. Anonymkode: 489a6...361 Menn liker 50 - 60 % av alle dame profilene så sorterer de ut hvem de vil snakke mer med etter at de har matchet. Kvinner sorterer ut mannfolka før de trykker en like. Anonymkode: 25799...05c 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. mars 2024 #4 Skrevet 21. mars 2024 Og om de er attraktive kan de ha møtt en og er passive🤷🏻♀️
BobTheNoob Skrevet 21. mars 2024 #5 Skrevet 21. mars 2024 Damer oppfører seg likedan. Flere som har matchet med meg, men sender ikke melding og svarer heller ikke når jeg melder. For å være ærlig så har jeg gjort det et par ganger jeg også. Er ikke stolt av det. Matcher med en, men så har jeg tygget litt på det og tenkte "meh" samtidig som det har kommet inn en annen match som har tatt oppmerksomheten min helt. Jeg avslutter alltid aktive matcher (de jeg chatter med) med en ryddig melding. Samtidig er det mange menn som bruker Tinder mye mer som et numbers game og da har de ikke tid og lyst å chatte med alle, det visper opp så mye matcher de klarer og sorterer ut etterpå. En del damer holder også på sånn.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #6 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har likt noen menn tilbake, etter at de har sendt en like først. Men kun en har svart. Hva er poenget med å like hvis du ikke har tenkt å kommunisere, mann? Eller ser de ikke disse likesene med en gang? Lurer også på om noen menn i det hele tatt leser de få ordene i profilen, som f eks at jeg ikke ønsker å treffe menn med små barn, og heller ikke menn med hund og katt, siden jeg er allergisk. Anonymkode: 489a6...361 Når jeg ikke sender en melding skyldes det at jeg allerede har praten gående med andre. Ofte er er det slik at jeg får en match dager/uker etter at jeg har liket. Om hun velger å sende meg en melding vil hun få svar, ellers må hun nok vente til jeg er «ledig», om hun gidder. Uansett, damer som sender melding først rykker helt frem i køen Anonymkode: 2394c...662
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #7 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menn liker 50 - 60 % av alle dame profilene så sorterer de ut hvem de vil snakke mer med etter at de har matchet. Kvinner sorterer ut mannfolka før de trykker en like. Anonymkode: 25799...05c Dette. For i det hele tatt å ha noen å chatte med, sveiper vi uten at det dermed vil bety at det nettopp er deg vi er interessert i. Av samme grunn gidder jeg sjelden å ta den første kontakten, uten at det betyr null interesse. Prøv å ta den første kontakten, så skal du se at du får mer respons. Anonymkode: 952b7...f79
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #8 Skrevet 21. mars 2024 Tinder er ett numbers game, menn er i overflod, damer er kresne og vi får generelt lite oppmerksomhet. Derfor liker vi de fleste og sorterer etterpå. Selv da får gjennomsnittsmannen tilnærmet lik null likes. Det er ekstremt tidsbesparende, og menn liker effektivisering 😂 Hadde dere vært rausere på likes hadde vi ikke måtte spill spill, men her er vi altså. Det biter dere selv i ræva også. Anonymkode: 74f85...e43
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #9 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette. For i det hele tatt å ha noen å chatte med, sveiper vi uten at det dermed vil bety at det nettopp er deg vi er interessert i. Av samme grunn gidder jeg sjelden å ta den første kontakten, uten at det betyr null interesse. Prøv å ta den første kontakten, så skal du se at du får mer respons. Anonymkode: 952b7...f79 Hvorfor ta respons med noen som ikke er interisert? Ingen har lyst til å kaste bort tiden sin på å bry seg om noen det aldri vil bli kjærlighet med. Mange av oss vil jo finne genuin kjærlighet. Anonymkode: 0f17a...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå