Gå til innhold

Lyktes med livsstilsendring, men vanskelig når…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lyktes med livsstilsendring, men kjenner det er veldig vanskelig å ikke skli tilbake til usunne matvaner når livet rett og slett suger litt, som det jo gjør i perioder for alle.  
Regner med jeg ikke er den eneste som lettere tyr til mat for en form for trøst. Noen tips for å klare å holde det vedlike?

Anonymkode: a548e...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Lyktes med livsstilsendring, men kjenner det er veldig vanskelig å ikke skli tilbake til usunne matvaner når livet rett og slett suger litt, som det jo gjør i perioder for alle.  
Regner med jeg ikke er den eneste som lettere tyr til mat for en form for trøst. Noen tips for å klare å holde det vedlike?

Anonymkode: a548e...65e

Dette er svært vanlig og ikke noe man skal sykeliggjøre. God smak gir god følelse og derfor er det vanlig for mennesker å både feire og trøste med mat. Men man må begrense seg. De aller fleste bare må det hvis man vil være slank. Det blir en vane etterhvert når man har spist sunt en stund. Og dersom man har hatt en dårlig dag og går innom bakeriet så kjøp deg heller en god bolle istedenfor å gå på matbutikken og kjøpe masse sjokolade. For da koser du deg med den bollen også er det tomt. Jeg veier meg også regelmessig og har en maxvekt som uansett betyr en liten slankekur. 

Anonymkode: ca003...438

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...