AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Del Skrevet 20. mars 2024 Jeg leter desperat etter noe jeg kan tjene litt ekstra penger på. Jeg er syk, så fysisk jobb er uaktuelt. jeg har nå prøvd meg en stund på chatjobb, men tjener altfor lite enn hva jeg trenger å hente inn på kort tid. finnes det noe der ute? Anonymkode: 62159...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #2 Del Skrevet 20. mars 2024 Har hørt mye bra om dropshipping, print on demand, osv. Vet også at det kan være lurt å begynne med SAAS (søk det opp), men jeg har ikke peilig på hvordan. Sjekk YouTube du. Selv har jeg akkurat begynt med print-on-demand. Dette er rett og slett at jeg bruker nettstedet printify der jeg designer selv motiv på klær, kopper, mobildekser osv., så kobler jeg printify sammen med Etsy-butikken min, slik at produktene mine automatisk blir lastet opp på Etsy. Har ikke tjent noe på det enda. Har hørt Etsy kan være vanskelig i starten. Ellers har jeg hørt mye bra om Stan Store og Shopify, så skal prøve å selge ting der. Hvordan man designer motiv til klær, er helt opp til deg. Jeg har en gratis-bruker på Canva der jeg lager enkle motiv, laster opp til PC-en og så laster opp på printify. Ellers kan du prøve å investere. Er jo litt vanskelig (i hvert fall føler jeg det), men man kan jo alltids prøve. Om du er flink til å strikke/lage ting kan du selge det på instagram. Fokuser da på markedsføring. Legg ut bilder på pinterest f.eks. Vet at ei ung dansk 20åring har gjort dette på Instagram. Hun driver Copenhagen_crochet og er blitt kjent gjennom bilder publisert på pinterest. Nå vil folk fra verden rundt kjøpe sminkebagger hun har laget selv. Anonymkode: f7550...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hørt mye bra om dropshipping, print on demand, osv. Vet også at det kan være lurt å begynne med SAAS (søk det opp), men jeg har ikke peilig på hvordan. Sjekk YouTube du. Selv har jeg akkurat begynt med print-on-demand. Dette er rett og slett at jeg bruker nettstedet printify der jeg designer selv motiv på klær, kopper, mobildekser osv., så kobler jeg printify sammen med Etsy-butikken min, slik at produktene mine automatisk blir lastet opp på Etsy. Har ikke tjent noe på det enda. Har hørt Etsy kan være vanskelig i starten. Ellers har jeg hørt mye bra om Stan Store og Shopify, så skal prøve å selge ting der. Hvordan man designer motiv til klær, er helt opp til deg. Jeg har en gratis-bruker på Canva der jeg lager enkle motiv, laster opp til PC-en og så laster opp på printify. Ellers kan du prøve å investere. Er jo litt vanskelig (i hvert fall føler jeg det), men man kan jo alltids prøve. Om du er flink til å strikke/lage ting kan du selge det på instagram. Fokuser da på markedsføring. Legg ut bilder på pinterest f.eks. Vet at ei ung dansk 20åring har gjort dette på Instagram. Hun driver Copenhagen_crochet og er blitt kjent gjennom bilder publisert på pinterest. Nå vil folk fra verden rundt kjøpe sminkebagger hun har laget selv. Anonymkode: f7550...a4b Dropshipping er et helsike med en gang en kunde klager på noe. Anonymkode: 0a4c8...509 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #4 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg leter desperat etter noe jeg kan tjene litt ekstra penger på. Jeg er syk, så fysisk jobb er uaktuelt. jeg har nå prøvd meg en stund på chatjobb, men tjener altfor lite enn hva jeg trenger å hente inn på kort tid. finnes det noe der ute? Anonymkode: 62159...d96 Svare på undersøkelser, være med i testpanel, gå tur med hunder om du er i stand til det, passe katter eller andre dyr hjemme hos deg. Hvor hadde du chatjobb og hva tjente du der? Anonymkode: d98a7...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #5 Del Skrevet 21. mars 2024 Den harde sannheten er at slike jobber ikke finnes. Da hadde alle drevet med det... Anonymkode: e0897...b7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #6 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den harde sannheten er at slike jobber ikke finnes. Da hadde alle drevet med det... Anonymkode: e0897...b7c Jøssda, de finnes. Men selvsagt kringkaster man ikke dette, så en får ha det for seg selv så lenge en kan. Anonymkode: 0a4c8...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #7 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Svare på undersøkelser, være med i testpanel, gå tur med hunder om du er i stand til det, passe katter eller andre dyr hjemme hos deg. Hvor hadde du chatjobb og hva tjente du der? Anonymkode: d98a7...14e tror det heter chatjobb bare. Får ca 2kr per melding…så beste jeg har klart å tjene er 500kr på en uke, og da satt jeg mange timer… har ikke tid til å tjene bra der da jeg har barn også.. Anonymkode: 62159...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #8 Del Skrevet 21. mars 2024 Leie ut bilen på Getaround. Kan tjene inntil titusen skattefritt. Anonymkode: 45576...d3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #9 Del Skrevet 21. mars 2024 Det er svært lite man kan tjene greie penger på på nett uten kompetanse eller erfaring. Anonymkode: a33dc...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #10 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er svært lite man kan tjene greie penger på på nett uten kompetanse eller erfaring. Anonymkode: a33dc...e74 Spørreundersøkelser i alle fall. Etter hvert som man tjener en del poeng, så kan veksle inn i forskjellige gavekort - og selge disse gavekortene for å tjene noen kroner her og der (med mindre man ønsker å kjøpe seg mer ting og tang selv da) Men dette er neppe noe man blir mange-millionær av da... Anonymkode: e8cf3...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #11 Del Skrevet 22. mars 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Spørreundersøkelser i alle fall. Etter hvert som man tjener en del poeng, så kan veksle inn i forskjellige gavekort - og selge disse gavekortene for å tjene noen kroner her og der (med mindre man ønsker å kjøpe seg mer ting og tang selv da) Men dette er neppe noe man blir mange-millionær av da... Anonymkode: e8cf3...05d Timelønnen for alle disse tingene som blir nevnt over er nok langt under de lavest betalte jobbene ellers ute i samfunnet. Hvis man er VELDIG god på det man driver med så er det muligheter innen stock media. Bilder, musikk osv.... Men markedet er enormt mettet så de fleste tjener knapt noe på det. Men det er faktisk noen som også tjener enorme summer på f.eks stock music. Da må man selvsagt ha gode kompetanse på musikk til media. Kort oppsummert; Kan du noe og er god til noe kan du tjene gode penger på nett. Hvis ikke er det vanskelig. Anonymkode: d4ea2...365 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 22. mars 2024 #12 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 22.03): Jeg leter desperat etter noe jeg kan tjene litt ekstra penger på. Jeg er syk, så fysisk jobb er uaktuelt. jeg har nå prøvd meg en stund på chatjobb, men tjener altfor lite enn hva jeg trenger å hente inn på kort tid. finnes det noe der ute? Anonymkode: 62159...d96 Hva er chatjob? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #13 Del Skrevet 22. mars 2024 Du kan tjene litt penger på oversetting (i praksis rette tekster som AI har oversatt) av bruksanvisninger, nettsider osv. Anonymkode: bb20d...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #14 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan tjene litt penger på oversetting (i praksis rette tekster som AI har oversatt) av bruksanvisninger, nettsider osv. Anonymkode: bb20d...393 Link? Anonymkode: b1b42...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #15 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Spørreundersøkelser i alle fall. Etter hvert som man tjener en del poeng, så kan veksle inn i forskjellige gavekort - og selge disse gavekortene for å tjene noen kroner her og der (med mindre man ønsker å kjøpe seg mer ting og tang selv da) Men dette er neppe noe man blir mange-millionær av da... Anonymkode: e8cf3...05d Jeg er en av de som er veldig aktiv på spørreundersøkelser og får inn en del kroner, men TS sier 500kr i uka på chat er for lite, og hun ikke har tid til mer, og du skal ha helt enormt mye tid før du klarer komme over den summen på spørreundersøkelser. Du skal besvare mange undersøkelser for å komme opp i 500 kr pr måned. Anonymkode: a33dc...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #16 Del Skrevet 22. mars 2024 Om du er flink i språk, er det mange som vil ha ting oversatt til norsk. Anonymkode: 47e7d...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #17 Del Skrevet 22. mars 2024 Du KAN tjene raskt masse på aksjer, du KAN også tape mye. Du må selge en tjeneste. Er du god på studie? Kan du selge bilder av føtter eller fetish-lignende ting? Kan du tenke deg å gjøre skoleoppgavene til studenter? Kan du tenke deg å svindle folk? Kan du tenke deg å redigere bilder/videoer for folk? Anonymkode: 3be6b...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #18 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er en av de som er veldig aktiv på spørreundersøkelser og får inn en del kroner, men TS sier 500kr i uka på chat er for lite, og hun ikke har tid til mer, og du skal ha helt enormt mye tid før du klarer komme over den summen på spørreundersøkelser. Du skal besvare mange undersøkelser for å komme opp i 500 kr pr måned. Anonymkode: a33dc...e74 Hvor kan man finne slike eller begynne med dette? Anonymkode: 97e14...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #19 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du KAN tjene raskt masse på aksjer, du KAN også tape mye. Du må selge en tjeneste. Er du god på studie? Kan du selge bilder av føtter eller fetish-lignende ting? Kan du tenke deg å gjøre skoleoppgavene til studenter? Kan du tenke deg å svindle folk? Kan du tenke deg å redigere bilder/videoer for folk? Anonymkode: 3be6b...5f9 Selge bilder av føtter kunne jeg godt gjort, men finner ikke noe marked for det, i tillegg har jeg ikke så veldig pene føtter heller vil jeg si😂 svindle folk er ikke noe jeg kunne tenke meg. Selvom jeg har hatt tanken om andre ting som ikke er lovlige, da jeg MÅ ha ekstra penger 😅 Anonymkode: 62159...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #20 Del Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor kan man finne slike eller begynne med dette? Anonymkode: 97e14...449 Jeg er med i Norstat sitt panel. Nå har de lukket for vanlig innmelding, så man må eventuelt få invitasjon når de har verveperioder. Anonymkode: a33dc...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå