AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #1 Skrevet 20. mars 2024 Leser om noen som brant ihjel og lurer på om det er smertefullt, om det går fort eller om man pines? Anonymkode: e2f44...34b
Laraa Skrevet 20. mars 2024 #2 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Leser om noen som brant ihjel og lurer på om det er smertefullt, om det går fort eller om man pines? Anonymkode: e2f44...34b Jeg har ikke brent i hjel, ganske åpenbart. Men jeg har hatt andre til tredjegrads forbrenning og det er det verste du kan tenke deg. Det er ikke i nærheten av å den følelsen av å brenne seg på fingeren. Det kjennes helt annerledes ut. Det er som den verste neggelbitten du kan tenke deg og du får ikke et sekund fri for smertene på mange, mange timer. Du blir helt desperat og jeg forstår faktisk veldig godt hvordan hvorfor folk tar piller på piller mot smerter og kanskje tilv med blir avhengig. Jeg hadde gjort absolutt hva som helst for å slippe er halvt minutt med smertene 3 13
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #3 Skrevet 20. mars 2024 Neida, sikkert ikke kjempe vondt 🙃 har du noen gang brent deg ts? Hallo 😅 Anonymkode: 4baa2...960 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #4 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Leser om noen som brant ihjel og lurer på om det er smertefullt, om det går fort eller om man pines? Anonymkode: e2f44...34b Jeg var dum nok til å se en video av en som brant ihjel, og det tok skremmende lang tid, løp rundt i lang tid, før han til slutt bare ga han opp og satt seg ned for å vente på det ble over Anonymkode: f2969...b6e 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #5 Skrevet 20. mars 2024 Det må være en av de verste måtene å dø på. Grusomt vondt å brenne seg. Anonymkode: 3cfe6...a40 3 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #6 Skrevet 20. mars 2024 Sitat The pain is greatest at the beginning, before the flame burns the nerves.After that the burned skin does not hurt. Most of the victims die from suffocation because the blaze damages the respiratory tract, especially the lungs. https://www.theguardian.com/theguardian/2003/apr/26/theeditorpressreview Anonymkode: 679b5...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #7 Skrevet 20. mars 2024 Tenker hypotetisk, men det tar vell ikke lang tid før nervene er brent ihjel og da kjenner du ingenting. Sjokk og adrenalin demper nok smerten også. Ganske raskt etterpå så dør du av oksygenmangel. Jeg tror ikke at det gjør så vondt som man skulle tro. Anonymkode: 5f440...a4b
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #8 Skrevet 20. mars 2024 Det spørs selvfølgelig hvor dette skjer. Blir man brent som en heks på byens torg, er det et mareritt. Omkommer man i en brann innendørs, vil man som oftest kveles av giftig røyk før flammene kommer. Anonymkode: 7380c...db9 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #9 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): The pain is greatest at the beginning, before the flame burns the nerves.After that the burned skin does not hurt. Most of the victims die from suffocation because the blaze damages the respiratory tract, especially the lungs. Anonymkode: 679b5...9f1 Det skjer vel bare hvis de er i full fyr. I tilfellet ved El Ghostrider, så brant de bare ansiktet hans uten at han døde før etter 3 dager. På videoene skriker han i smerte selv om de har brent nesten inn til hodeskallen. Så jeg tror det er tull at de ikke føler noe fordi nervene er brent vekk. Anonymkode: 6b94d...417 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #10 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det skjer vel bare hvis de er i full fyr. I tilfellet ved El Ghostrider, så brant de bare ansiktet hans uten at han døde før etter 3 dager. På videoene skriker han i smerte selv om de har brent nesten inn til hodeskallen. Så jeg tror det er tull at de ikke føler noe fordi nervene er brent vekk. Anonymkode: 6b94d...417 Folk som har satt fyr på seg selv i politisk protest, ser ut til å ha tatt dette forbausende rolig - både buddhistmunken Thích Quảng Đức som satt helt stille, og Jan Palach; sistnevnte gjorde dette i protest mot Sovjetunionens innmarsj i Tsjekkoslovakia i 1968. Spoiler Advarsel: Sterkt bilde - Thích Quảng Đức etter å ha satt fyr på seg selv i 1963. Anonymkode: 7380c...db9 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #11 Skrevet 20. mars 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det skjer vel bare hvis de er i full fyr. I tilfellet ved El Ghostrider, så brant de bare ansiktet hans uten at han døde før etter 3 dager. På videoene skriker han i smerte selv om de har brent nesten inn til hodeskallen. Så jeg tror det er tull at de ikke føler noe fordi nervene er brent vekk. Anonymkode: 6b94d...417 Det var jo en tegneserie. Anonymkode: 9e48a...3cb
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #12 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det var jo en tegneserie. Anonymkode: 9e48a...3cb Oh, sweet summer child... Anonymkode: 78c6d...337 1
Blåttvann Skrevet 20. mars 2024 #13 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): https://www.theguardian.com/theguardian/2003/apr/26/theeditorpressreview Anonymkode: 679b5...9f1 Å fy faen i helvette.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #14 Skrevet 20. mars 2024 Jeanne D'arc tok det som en mann. Anonymkode: 86bfd...1e0
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #15 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det var jo en tegneserie. Anonymkode: 9e48a...3cb El Ghostrider var en kartellboss i Mexico som pleide å henrette folk ved å brenne hodene deres. En dag ble han fanget av CJNG og da gjorde de det samme med ham. Dette filmet de. "El ghostrider" er blant de mest kjente kartellvideoene. El Ghostrider er en av de fire som er fanget her: Anonymkode: 6b94d...417 1
Blåttvann Skrevet 20. mars 2024 #16 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Folk som har satt fyr på seg selv i politisk protest, ser ut til å ha tatt dette forbausende rolig - både buddhistmunken Thích Quảng Đức som satt helt stille, og Jan Palach; sistnevnte gjorde dette i protest mot Sovjetunionens innmarsj i Tsjekkoslovakia i 1968. Skjul innhold Advarsel: Sterkt bilde - Thích Quảng Đức etter å ha satt fyr på seg selv i 1963. Anonymkode: 7380c...db9 Man er kanskje litt syk i hodet og klarer å koble ut når man tar dette bevisste valget? Skal ikke undervurdere hva man klarer h is man VIL klare det. Tror man at man kommer til Gud hvis man gjør det så er motivasjonen ganske stor. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #17 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Folk som har satt fyr på seg selv i politisk protest, ser ut til å ha tatt dette forbausende rolig - både buddhistmunken Thích Quảng Đức som satt helt stille, og Jan Palach; sistnevnte gjorde dette i protest mot Sovjetunionens innmarsj i Tsjekkoslovakia i 1968. Vis skjult innhold Advarsel: Sterkt bilde - Thích Quảng Đức etter å ha satt fyr på seg selv i 1963. Anonymkode: 7380c...db9 Disse gjør det frivillig, og da er det lett å være stoisk. Det er nok av videoer av folk som blir ufrivillig brent i Afrika og Sør-Amerika. Og disse er tydelig i smerte helt til det siste. Anonymkode: 6b94d...417 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #18 Skrevet 20. mars 2024 Noen ting er så sykt at jeg vet ikke hva en skal si. Er det et uhell, tragisk. Blir noen brent av andre med vilje, jæskla psyko folk. Hvorfor må dere være som det, kan dere ikke bare være snill? Finn et spill dere kan brenne noen i om dere absolutt må. Anonymkode: afeb4...3c3 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #19 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Disse gjør det frivillig, og da er det lett å være stoisk. Det er nok av videoer av folk som blir ufrivillig brent i Afrika og Sør-Amerika. Og disse er tydelig i smerte helt til det siste. Anonymkode: 6b94d...417 Lett og lett - hvis jeg hadde satt fyr på meg selv i protest og funnet ut at smerten var som tatt ut fra et mareritt, hadde jeg antagelig hylt som en stukken gris. På den annen side er det fullt mulig å oppleve uhyre sterk smerte uten å gå berserk; etter en bilulykke med åpent sår måtte beinet holdes på plass med skruer, og da de trakk dette ut fra selve skjelettet, skjedde dette uten bedøvelse; da var jeg 13 år gammel. Har aldri opplevd verre smerte enn dette, men i slike ekstreme situasjoner aksepterer man bare det som skjer uten å protestere - buddhistmunken som satte fyr på seg selv følte det kanskje på samme måte. Anonymkode: 7380c...db9
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #20 Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var dum nok til å se en video av en som brant ihjel, og det tok skremmende lang tid, løp rundt i lang tid, før han til slutt bare ga han opp og satt seg ned for å vente på det ble over Anonymkode: f2969...b6e Jeg også har (dessverre) sett en slik video. IS som henrettet en fange. Helt forferdelig, kommer ALDRI til å glemme det😑 Anonymkode: 5106b...b82 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå