Gå til innhold

Bitt meg i kinnet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her for 6 dager siden klarte jeg å bite meg selv i kinnet 2 ganger på samme sted under samme måltid 🙄sjukt vondt men tenkte ikke så mye på det . Men så ble det nesten verre etter et par dager .. kikka inn der med en lommelykt og der er det en liten klump /skinnfille og over der det som ligner på after .. vet at skader i munnen kan trigge after .. men syns det er vanskelig å vurdere om det er et vanlig sår eller et sånn after .vanlige sår i munnen kan jo også bli hvite . nå er det som sagt 6 dager siden og fortsatt vondt .. kvier meg for å bruke sånn Oral medic på det tilfelle det ikke er after 🤔hva skjer da lissom om det er et vanlig sår?pensler det med corsodyl for å forebygge infeksjon .. 

spm er egentlig om det er noen andre kinnbitere her inne med noen gode tips ? Jeg biter meg med jevne mellomrom og har sånn « biterand» på innsiden av begge kinn . Og nå som det har dannet seg en slags klump / ekstra hud der i tilegg vil det sikkert skje enda oftere 

har hørt om folk som har fått skåret bort sånn hud eller slipt ned taggene på jeskslene for å unngå biting?

og hvor fort har deres bittsår grodd? Er det after tar det jo ofte 1-2 uker 

men vanlige sår lissom

Anonymkode: db954...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...